mikaragua Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Eller jeg fikk høre at hvis du ikke fikk fiksa det og gikk lenge nok kunne det føre til en slags sykdom som gjorde at du må amputere hele pikken! Amputere tissen fordi det gjør vondt å ta på penishodet? Det herdes etter hvert som man blir eldre. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. På bakgrunn av dette forsvant "5" innlegg. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
sleggefetter Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 beste ronkemetoden for menn. Har du en litt sterk dusjstråle, bør det gå bra. Ronk til det nesten går for deg, erstatt hånda med strålen (spyl deg på strengen) og du vil oppleve en mye sterkere og lengere orgasme enn når du bare ronker.. Gjorde det mye før jeg fikk dame heheh. Prøv, og kom med tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hahaha, skal slenge meg i dusjen nå og prøve faktisk Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Skal man bare spyle på strengen mens man sæder mener du? ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Vil si den er for spesielt interesserte Høres bare uhygenisk ut å la lillemann henge og spy ut gugga si uten å i det minste kontrollere hvor kroppsveskene havner. Sluk er en fin ting samt denne kameraten her: Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hva i det bildet er kameraten...? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Dusjen. Vi har en slik hjemme, men resten av interiøret er ikke relevant. Lenke til kommentar
Trancender Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Fett med sånn slider. ^^ Lenke til kommentar
tamw Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 tenkte vi kunne dele litt mere med hverandre hær: hvor mange ganger er det meste du har klart å onanere på 24 timer? jeg har klart 14 ganger på et døgn HAHA! for en nice tråd! Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Tamw er onanistenes svar på Usain Bolt Selv har jeg vel greid ca halvparten, har tross alt annet å gjøre også i motsetning til visse ARBEIDSLØSE andre Lenke til kommentar
Special P Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeez... Virker så dere driver runking på proffisjonal høyde? Jeg personlig synes ikke det er behagelig å nappe løken mer en to ganger om dagen, men kan så klart gjøre det oftere Vanlig vis blir det ikke oftere enn 3 ganger i uken. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Vel, hvor mye man onanerer kommer jo an på lyst og situasjon. Tviler på at f.eks folk i forhold tar seg en jagerflyver så ofte. Men når onani blir en vane isteden for noe man nyter, da går det for langt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeez... Virker så dere driver runking på proffisjonal høyde? Jeg personlig synes ikke det er behagelig å nappe løken mer en to ganger om dagen, men kan så klart gjøre det oftere Vanlig vis blir det ikke oftere enn 3 ganger i uken. Sier ikke jeg driver på sånn hele tiden var vel "pers rek" som var temaet. Generelt er jeg enig med deg, men en sjelden gang "bobler det over", og det må mer til for å stagge uhyret Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 noen her som har prøvd å unngå sex og onanering i lengre perioder? har gått i opptil 3 uker uten å onanere eller ha sex. blir så jævlig agressiv av det, spesielt mot andre menn... hvorfor skjer dette? jeg blir ikke sur, men agressiv... føler et stort ønske til å banke opp en hvilken som helst fjomp som måtte kødde med meg. slik er jeg ikke til vanlig. Det bygger seg opp testosteron i kroppen Bruker det selv i perioder sammen med trening, anbefales! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vil si den er for spesielt interesserte Høres bare uhygenisk ut å la lillemann henge og spy ut gugga si uten å i det minste kontrollere hvor kroppsveskene havner. Sluk er en fin ting samt denne kameraten her: Yey, sånn dusj har tanta mi på hytta si :) I dag gikk jeg forbi en gammal mann med sånn hawai aktig t-skjorte på NAtionalteateret, og han drev og sa sånn "Ahh, skal bare hjem, slappe av og ta meg et deilig runk!" sånn ser høyt i telefonen, mange folk som hørte det Nå har jeg ikke nappet i løken på 1 hel dag og lengter allerede Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 haha såpass. kan gå uker uten å gjøre det om jeg ikke føler for det men da er det mest fordi jeg trener ofte og får utløp for mye energi. på kvelden da etter å ha vært ute en hel dag osv gjør at jeg bare vil sove når jeg kommer inn. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Da fyrer jeg løs med et spørsmål. Ang. orgasmer, er litt i tvil med det å få orgasmer og å "komme". Er det selve orgasmen når du kommer? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp, men ikke spør meg, jeg er ingen spesialist bare en som liker og runke Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Ok, men har sett mange som har sagt at jeg fikk DEN kraftige orgasmen. For meg så kjennes alle orgasmer helt like ut. Kan hvertfall ikke huske at det har vært noen bedre en andre Endret 28. august 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg