Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

beste ronkemetoden for menn.

 

Har du en litt sterk dusjstråle, bør det gå bra. Ronk til det nesten går for deg, erstatt hånda med strålen (spyl deg på strengen) og du vil oppleve en mye sterkere og lengere orgasme enn når du bare ronker.. Gjorde det mye før jeg fikk dame :p heheh. Prøv, og kom med tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Jeez... Virker så dere driver runking på proffisjonal høyde? Jeg personlig synes ikke det er behagelig å nappe løken mer en to ganger om dagen, men kan så klart gjøre det oftere :p

Vanlig vis blir det ikke oftere enn 3 ganger i uken.

 

Sier ikke jeg driver på sånn hele tiden ;) var vel "pers rek" som var temaet. Generelt er jeg enig med deg, men en sjelden gang "bobler det over", og det må mer til for å stagge uhyret :p

Lenke til kommentar
noen her som har prøvd å unngå sex og onanering i lengre perioder?

 

har gått i opptil 3 uker uten å onanere eller ha sex. blir så jævlig agressiv av det, spesielt mot andre menn... hvorfor skjer dette? jeg blir ikke sur, men agressiv... føler et stort ønske til å banke opp en hvilken som helst fjomp som måtte kødde med meg. slik er jeg ikke til vanlig.

Det bygger seg opp testosteron i kroppen :) Bruker det selv i perioder sammen med trening, anbefales!

Lenke til kommentar
Vil si den er for spesielt interesserte ;)

Høres bare uhygenisk ut å la lillemann henge og spy ut gugga si uten å i det minste kontrollere hvor kroppsveskene havner.

Sluk er en fin ting ;)

samt denne kameraten her:

96f9c4534409c217f0da237208ed81e4.jpg

 

Yey, sånn dusj har tanta mi på hytta si :) :)

 

 

 

 

I dag gikk jeg forbi en gammal mann med sånn hawai aktig t-skjorte på NAtionalteateret, og han drev og sa sånn "Ahh, skal bare hjem, slappe av og ta meg et deilig runk!" sånn ser høyt i telefonen, mange folk som hørte det :p

 

Nå har jeg ikke nappet i løken på 1 hel dag og lengter allerede :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...