Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet om en bra måte å runke på.

1. "Tumle" pekefingeren "inn" i forhuden (altså, ikke sånn at den berører selve glansen.).

2. Ha tommelen på øversiden av penis (for balansering og for at tissen skal holdes i ro).

3. Snurr pekefingeren rundt hodet til kuken til du kommer. Uannsett hastighet; Det er daaili.

Personlig synes jeg det er mye bedre enn å runke vanlig.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Liten histore:

Jeg husker en gang jeg var på sykkelritt ved Horten* (Bor selv i Trondheim), og skulle sykle 3 harde ritt på 3 dager.

Under bilturen sørover slet jeg med å sitte ordenlig da jeg hadde noe inni helvette vondt i ballene. Så jeg bestilte time til et lokalt legekontor der nede, og fikk time bare 30min før første start på ritte gikk. Jeg satt på venteromme å så på alle legene trave forbi. Så hører jeg en ganske "stygg"/mindre pen 50'årig lege si navnet mitt. Så jeg reiste meg, utrolig glad for at det ikke var en pen sykesøster som skulle undersøke meg, da hadde jeg ikke taklet det!

Så kommer jeg inn på et rom å legger meg ned på en benk. Ved en benk står en tynn person med langt blondt hår å skriver ned noe på et ark.

Jeg tenkte med en gang; FAEN!

Og grunn hadde jeg.

Hun var DRITTSEXY! Lege/sykepleier, uansett den som skulle undersøke meg...

Det var faen ikke langt ifra at jeg løp ut av rommet.

Så hun ba meg om å få se sakene, og jeg dro ned buksa, så i taket, å fortalte til meg selv at dette var faen ikke sant! Jeg tror aldri i livet jeg vil slite så mye med ikke å få stå...

Å hun ble jo aldri ferdig med å tafse heller. Jeg fikk konstantert at det muligens bare var en betennelse, og at det kom til å gå over etter noen få dager.

Så sykkelkompissene mine (han ene vant rittet, og sammenlagt tittelen den helga) var grønn av misunnelse over at de ikke hadde fått blitt med... :p

jaja...

Men fikk du bønnern?

Lenke til kommentar

1. "Tumle" pekefingeren "inn" i forhuden (altså, ikke sånn at den berører selve glansen.).

2. Ha tommelen på øversiden av penis (for balansering og for at tissen skal holdes i ro).

3. Snurr pekefingeren rundt hodet til kuken til du kommer. Uannsett hastighet; Det er daaili.

Vet sånn ca hva du mener og det er good shit!

Lenke til kommentar

Vet sånn ca hva du mener og det er good shit!

Hvordn i all verden skal du klare å fomle fingern rundt hue til du kommer?

Er det bare jeg som ikke klarer det ? =P

Lenke til kommentar

noen her som har prøvd å unngå sex og onanering i lengre perioder?

har gått i opptil 3 uker uten å onanere eller ha sex. blir så jævlig agressiv av det, spesielt mot andre menn... hvorfor skjer dette? jeg blir ikke sur, men agressiv... føler et stort ønske til å banke opp en hvilken som helst fjomp som måtte kødde med meg. slik er jeg ikke til vanlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest gutt 13

Når jeg drar av forhuden så går den nesten helt av mens litt henger igjen og gjør veldig vondt å prøve å dra videre, drit vondt å ta på penishodet å. hjelp?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...