Ethernet Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Åja, skrev han noe om 'rolig onanering'? fikk ikke med meg det Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Dvs. at du bruker ekstra tid på å nyte deg selv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hvis den blir fryktelig stor og tørr, så tar jeg bare å kliner inn henda med spenol. Nytelse Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Babyoil er en fin ting Lenke til kommentar
Gjest Guest_Kriss_* Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 det var noen som sa at man får større penis av å onanere...er dette sant eller bare tull? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Det er da tull, under puberteten så vokser penis i både lengde og omkrets, men dette skyldes ikke onaneringen, men spesielle veksthormoner. Da har vi avlivet den myten Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 det var noen som sa at man får større penis av å onanere...er dette sant eller bare tull? Det er jo sant...på en måte. Den vokser jo når du onanerer. (ihvertfall her i gården) Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror du det var det han mente? Lenke til kommentar
Gjest Jente-88- Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Høres kanskje rart ut, men har aldri hatt det store behovet for å onanere. Det hender selvfølgelig jeg koser litt med meg selv, men tror faktisk aldri jeg har hatt orgasme.. Men nå er jeg skikkelig lysten på å oppleve det! Noen som har tips? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hvor gammel er du egentlig? Det er frivillig for deg å svare men det ville hjulpet litt i etterforskningen etter kilder osv. Som du kan lese på. Jeg vil også gratulere deg for å ha funne frem til en slik ressurs dette forumet er. Endret 12. januar 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 vil tippe hu er rundt 19 en plass pga 88 i nicket. Lenke til kommentar
Gjest G16 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Penisen min har blitt skeiv etter å ha onanert. Tror hvertfall det er grunnen. Den peker rett og slett drøyt om venstre, tidligere stod den rett frem. Noen andre som har hatt problemet? Ellers har jeg opp gjennoom ungdomskolen lagt den under låret ved reisning, vi vet alle det kan komme på kjipe tidspunkt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Penisen min har blitt skeiv etter å ha onanert. Tror hvertfall det er grunnen. Den peker rett og slett drøyt om venstre, tidligere stod den rett frem. Noen andre som har hatt problemet? Ellers har jeg opp gjennoom ungdomskolen lagt den under låret ved reisning, vi vet alle det kan komme på kjipe tidspunkt. Ja Ja Ja Ja Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Igår skjedde det noe veldig morsomt... Jeg har/hadde veldig vondt i nakken og etter at jeg hadde orgasme så var smertene vekke Kunne røre så mye på nakken jeg ville uten noen smerter, jævlig bra egentlig... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2008 Penisen min har blitt skeiv etter å ha onanert. Tror hvertfall det er grunnen. Den peker rett og slett drøyt om venstre, tidligere stod den rett frem. Noen andre som har hatt problemet? Ellers har jeg opp gjennom ungdomskolen lagt den under låret ved reisning, vi vet alle det kan komme på kjipe tidspunkt. Ja Ja Ja Ja Pleier selv å bare la den ligge der hvor kompisen selv synes det passer seg om noen jenter sser dette så vet de ihvertfall at der skjuler det seg mer enn en liten pusling, men hvis det er en fremtidig kjæreste så ville jeg ha vært diskret med å vise sånne følelser med en gang og lagt den et annet sted. Igår skjedde det noe veldig morsomt... Jeg har/hadde veldig vondt i nakken og etter at jeg hadde orgasme så var smertene vekke Kunne røre så mye på nakken jeg ville uten noen smerter, jævlig bra egentlig... Frøken Høyre ordner det meste Gratulerer med å nok en gang ha bevist det. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Frøken Høyre ordner det meste Gratulerer med å nok en gang ha bevist det. Takk, nå tenker jeg på Erna Solberg Endret 13. januar 2008 av pwnde Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Frøken Høyre ordner det meste Gratulerer med å nok en gang ha bevist det. Takk, nå tenker jeg på Erna Solberg Takk, nå tenker jeg at du er syk.. Til gjesten med lyst på orgasme: Anbefaler deg å sjekke ut cpunktet.no jeg Lykke til ! Lenke til kommentar
Tr0buff Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tørr jokking er tingen Hvordan tørr-jokker man? o_O -- Noen som nevner at folk runker på en kjeks, å siste mann må ete den.. Skal man da liksom bli kåt på kjeksen, eller kompisene dine? Er det sist nemnde, er man jo homse eller bifil ? Hum.. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Tørr jokking er tingen Hvordan tørr-jokker man? o_O -- Noen som nevner at folk runker på en kjeks, å siste mann må ete den.. Skal man da liksom bli kåt på kjeksen, eller kompisene dine? Er det sist nemnde, er man jo homse eller bifil ? Hum.. Man er ikke homo- eller bifil om man tenner på slike ting, legning har ikke noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg