mikaragua Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Forresten, er det bare jeg som er sær, eller er man lite åpen med venner om det er flaut å be de kjøpe for seg? Lenke til kommentar
rublings Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Men man er fysisk og psykisk gamle nok til å ha sex når man er 16år gamle? 9379840[/snapback] Det er ikke sånn at man ikke er fysisk og psykisk gammel nok til å ha sex når man er 15 år, og på 16-årsdagen, vips, gratulerer, du er nå gammel nok både psykisk og fysisk. Dessuten, bestiller man fleshlight over nett når man er under 18, så er vel aldersgrensa det siste man bør tenke på. Det er nok verre med foreldre, selv om det ikke akkurat er verdens undergang. 9380382[/snapback] Var ikke det jeg mente. Jeg snakket om reglene, og i loven står det 16 som aldersgrense elns. Derfor synes jeg det var litt rart at aldersgrensen for det som ansees som "lovlig sex" er 16, mens man ikke er gammel nok til å kjøpe en gummivagina. Da burde det heller vært 16 på gummien, og 18 på "the real deal". Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Forresten, er det bare jeg som er sær, eller er man lite åpen med venner om det er flaut å be de kjøpe for seg? 9380417[/snapback] Fra mitt synspunkt så er det snakk om liten åpenhet ja.. Jeg er selv veldig åpen mot mine venner og får dette tilbake i form av godt vennskap. BTW: Førstepost er oppdatert! Endret 28. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Tørr jokking er tingen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Tørr jokking er en av tingene.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg å er veldig åpen for venner, men virker som om det bare er jeg som er åpen Lenke til kommentar
Sio Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er det mulig å få bedre stimulering via lyd? Tenker ikke på lyden av en jente som skriker i nytelse, mer som en Brainwave generator lyd akti ting. Kunne vert artig å prøve! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Man vet aldri.. Prøv gjerne og gi tilbakemelding Det skrives selfølgelig "tilbakemelding" Endret 3. september 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sio Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja. En falsk orgasme. Den var dårlig og kortvarig. Men jeg fikk ereksjon og orgasme uten å tenke på jenter eller å måtte runke. Jeg fant en masse på tråden "Høy uten dop" Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Interresant ;D Gi meg en link ,and il try <3 Lenke til kommentar
Sio Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Her er tråden Men det ser ut til at det bare har fungert på meg. Lykke til, håper det fungerer. (dette er litt off topic, beklager ) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Som tidligere sagt så tolererer jeg poster som er litt på kanten så lenge disse er beslektet til emnet. Takk for at du er en av de som leser førstepost Lenke til kommentar
Gjest Hotbaby Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Men den spermen min da... en blank seig veskeaktig ting ut, er dette sperm? Det kommer en del av det. 8085535[/snapback] Nei det er ikke sperm, men precum..en væske som kommer rennende ut når du er opphisset. Jeg vil tro at det er det som kommer ut av den og ikke en orgasme du har, for da ville du ha merket det. Precum kan inneholde sædceller. Blir ofte kalt naturens smøremiddel. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener "gjest" men snakker vi om vesken som menn ejakulerer ut under våte drømmer og når man blir opphisset uten å onanere? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Han mener den væsken som kommer under onaneringen ofte Den er gjennomsiktig, kan forveksles med sæd, men som tidligere nevnt, dette er Precum Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Førstepost oppdatert! Endret 3. september 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvis man onanerer lenge, er det normalt og få litt ubehag i testiklene eller oppider en plass? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hmm. Jeg kan aldri si og ha opplevd dette Men kanskje noen andre her har Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Dette har jeg ikke hørt om før ekeberg, men husk at mye smerter eller skading av nevnte område kan være skadelig og sikkert føre til sterilitet. Jeg anbefaler deg å konsultere din fastlege eller en annen lege. Siden dette muligens er alvorlig så ville jeg ikke sitte på gjerdet Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Har selv opplevd dette, og aner ikke hva det er men det er nok ikke farlig Mere en 3 "omganger" kan medføre smerte i ballan xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg