GeirHH Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Har man evig med sperm? 9120870[/snapback] Det produseres jo hele tiden, men det er nok noen her som tærer hardt på produksjonsapparatet for å si det sånn. Dvs. man overdriver aktiviteten fordi det for mange blir sterkt avhengighetsskapende. Endret 22. juli 2007 av geirm Lenke til kommentar
ability- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 sokker er VELDIG uhygienisk.. damn so nasty Du har hatt de på beina, gått rundt og svettet i de, også trer du de på penis etterpå?! 9120658[/snapback] Kølla er vel ikke det mest hygieniske det heller. Ser ikke noe i veien for å tre en sokk på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 sokker er VELDIG uhygienisk.. damn so nasty Du har hatt de på beina, gått rundt og svettet i de, også trer du de på penis etterpå?! 9120658[/snapback] Kølla er vel ikke det mest hygieniske det heller. Ser ikke noe i veien for å tre en sokk på. 9121279[/snapback] Den er så hygenisk som du gjør den. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Kanskje jeg burde gjort det klart at det er ikke noe jeg pleier å gjøre, men hvis jeg ikke har dopapir, må jeg jo ty til noe. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Man produserer 2000 (eller var det mer?) spermseller i sekundet så du skal runke hardt for å komme ned på 0 spermseller Edit: Glemte 2 m'er Endret 22. juli 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Opplevde idag mitt ultimate set-back som gjorde meg temmelig fortvilet og lei meg... Den ultimate avvisning er når hånden din sovner når du ronker . Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Man produserer 2000 (eller var det mer?) spermseller i sekundet så du skal runke hardt for å komme ned på 0 spermseller 9121758[/snapback] ¨ Kilde? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 sokker er VELDIG uhygienisk.. damn so nasty Du har hatt de på beina, gått rundt og svettet i de, også trer du de på penis etterpå?! 9120658[/snapback] Kølla er vel ikke det mest hygieniske det heller. Ser ikke noe i veien for å tre en sokk på. 9121279[/snapback] Hvis du vasker deg hver dag og bruker undertøy er skrittet en av kroppens reneste områder. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Opplevde idag mitt ultimate set-back som gjorde meg temmelig fortvilet og lei meg... Den ultimate avvisning er når hånden din sovner når du ronker . 9123385[/snapback] hahahaha poor you avvist av din høyre hånd Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Pleasure in pain, er det som å ha sex med drømmedama mens en wannabe-emo henger bak deg og kutter deg med kniv på akkilesen? EDIT: leif var innom en tur 9122058[/snapback] Nei, det kommer av en selvlært opplevelse; En dag på u.skolen en gang fikk jeg en hel pose med pr0n filmer av en kammerat. Etter at jeg kom hjem var det ned med boksa med en gang, etter det nest siste runket var kuken så kjørt at den hadde fått blødende sår, men dette var ikke en hindring i å ta et runk til. Det var svææært smertefult i starten, men omsider ble det veeeldig godt Derfor: Pleasure-in-Pain. Er forresten mange andre måter å få fram P-in-P effekten uten blødende sår på penishodet btw... Pusur1993: Har ikke kilde da det er noe jeg har hørt og ikke lest... Lenke til kommentar
McStorvik Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg kan ikke ''utvide'' dette selv? 8047570[/snapback] nei ;P. må til fastlege, så må du kansje omskjære deg om det er alvorlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Mod fjerna, så da fjerner jeg. må til fastlege, så må du kansje omskjære deg om det er alvorlig Var det til det ekle bildet? Endret 25. juli 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Tråden stenges av åpenbare grunner. Snorre Edit: Tråden åpnes nok på morgenkvisten igjen. Endret 25. juli 2007 av Snorre Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Uansett om man har trang forhud så må man gå til lege. Hjelper ikke hvor mange ganger man tar det opp på forums og "help"-sider Gå til legen, Vis frem "Jon" og bli ferdig med det er mitt råd i tilfeller som dette. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tror du har rett der Ser stadig vekk spørsmål om slike ting. Det han evnt. kan gjøre er å prøve med hydrokortison salve/krem. Det er ikke like "heavy" som ren kortison, men det kan kjøpes uten resept, og kan i mange tilfeller være til stor hjelp Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hvorfor er det nesten ingen råd til jenter i denne tråden,(det er noen men ikke så mange..?.? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg har inntrykk av at jentene ikke spør i denne tråden fordi dette kanskje er mer personlig for de enn for gutter generelt. Husk på at de som er gitt av jenter har alle vært greie for oss gutter å lese. Jeg har notert at denne tråden sine behov for svar har minsket, så jeg tipper at alle her på forumet er mettet på dette kunnskapsområdet. Fortsett å still spørsmål så skal jeg og antakelig andre svare så godt vi kan på dette og eventualle andre spørsmål som dukker opp. Jeg er forøvrig gutt men har også god kunnskap på det andre feltet jeg er bekvemmelig med hjelp på det emste og bruker gjerne av min tid for å hjelpe. Skulle spørsmålet av en eller annen grunn være veldig flaut så kan vedkommende sende en PM til meg eller en annen for da å begrense antallet brukere som da vet at [brukernavn] har problem med [ting] SpecialForce Endret 27. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 I' ll help you Og det er som SpecialForce sier, ikke noe farlig for jentene å spørre heller Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) I' ll help you Og det er som SpecialForce sier, ikke noe farlig for jentene å spørre heller 9372247[/snapback] Jeg kan forsikre dere om at alle henvendelser vil bli tatt seriøst, og at det er mer enn en her som kan hjelpe. Jeg er blant disse. Hvis det er ønskelig så kan jeg opprette en list i førstepost med navn på folk som har sagt seg frivillige til å hjelpe via pm i tråden, eller ved å sende PM til meg om ønske.. EDIT: Ser ut til at noen tullebukker har tenkt koffert og tror at jeg skal hjelpe jenter eller gutter med å onanere!(tullinger) Som dere sikkert skjønner så er dette ikke min hensikt, så post ivei videre så skal jeg eller andre hjelpe så godt vi kan. Endret 28. august 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg