Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den Store Onaneringstråden! Tips & Spm


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Onanering er, fysisk sett, innmari sunt. Det holder systemet gående. Et problem med å gjøre det så ofte er kanskje at huden på penis kan bli sår. Og det er ikke bra. En annen ting er at høyrearmen din blir betydelig større enn den venstre, hvis du er høyrehendt :p

Det er sikkert flere faktorer som spiller inn her som jeg ikke vet om. Men for all del, onanér i vei.

 

Edit: Pass på at du ikke blir dehydrert.

Endret av oyvjak
Lenke til kommentar

Vel trodde aldri at denne tråden skulle bli min første post her, men jaggu.. genialt.. :p Dusjhodet på strengen og bananmetoden.. aldri prøvd, men tror kanskje jeg må en tur på butikken og kjøpe et par bananer snart ja.. Godt at folk ikke er sjenerte her hvertfall ;) atter en gang, genial tråd! keep it going!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt15_*

Hei :D Er veldig kjenert når det gjelder kjøp av kondomer men idag fant jeg en kondomautomat og det var ingen folk der så jeg kjøpte en 3-pakning med "Romantic" kondomer til 20 kr. Og derfor vil jeg ikke sløse med kondomer.

 

Her er spørsmålet:

1. Er det bedre og runke med kondom?

2. Kan man lage noe sexleketøy eller onnanere på en annen måte med kondom?

3. Har noen av dere erfaring med og bruke en kondom 2 ganger? [bare til runking da]

4. Lukter en helt vanlig kondom med glidemiddel noe?

 

Takk for svar hjelper virkerlig mye!!!

Lenke til kommentar
Hei :D Er veldig kjenert når det gjelder kjøp av kondomer men idag fant jeg en kondomautomat og det var ingen folk der så jeg kjøpte en 3-pakning med "Romantic" kondomer til 20 kr. Og derfor vil jeg ikke sløse med kondomer.

 

Her er spørsmålet:

1. Er det bedre og runke med kondom?

2. Kan man lage noe sexleketøy eller onnanere på en annen måte med kondom?

3. Har noen av dere erfaring med og bruke en kondom 2 ganger? [bare til runking da]

4. Lukter en helt vanlig kondom med glidemiddel noe?

 

Takk for svar hjelper virkerlig mye!!!

1. jeg syns ikke det

2. vet ikke

3. det går ikke så vidt jeg vet. kan bare "rulle'n ut" en gang

4. ikke noe sterkt. ta ut en og lukt da vell :p

 

fikk en del fra skolen :p ikke det jeg skrev altså, men kondomene :p

Endret av Markelure
Lenke til kommentar
Hei :D Er veldig kjenert når det gjelder kjøp av kondomer men idag fant jeg en kondomautomat og det var ingen folk der så jeg kjøpte en 3-pakning med "Romantic" kondomer til 20 kr. Og derfor vil jeg ikke sløse med kondomer.

 

Her er spørsmålet:

1. Er det bedre og runke med kondom?

2. Kan man lage noe sexleketøy eller onnanere på en annen måte med kondom?

3. Har noen av dere erfaring med og bruke en kondom 2 ganger? [bare til runking da]

4. Lukter en helt vanlig kondom med glidemiddel noe?

 

Takk for svar hjelper virkerlig mye!!!

 

1. YEAH!

2. Tror ikke det.

3. Det funker det, men er ikke noe tess, anbefales ikke.

4. Ikke sterk lukt, men etterhvert så lukter det jo sperm :p

Lenke til kommentar
Hei :D Er veldig kjenert når det gjelder kjøp av kondomer men idag fant jeg en kondomautomat og det var ingen folk der så jeg kjøpte en 3-pakning med "Romantic" kondomer til 20 kr. Og derfor vil jeg ikke sløse med kondomer.

 

Her er spørsmålet:

1. Er det bedre og runke med kondom?

2. Kan man lage noe sexleketøy eller onnanere på en annen måte med kondom?

3. Har noen av dere erfaring med og bruke en kondom 2 ganger? [bare til runking da]

4. Lukter en helt vanlig kondom med glidemiddel noe?

 

Takk for svar hjelper virkerlig mye!!!

Kjenner problemstillingen, er litt sjenert selv når det gjelder akkurat det. Det jeg pleier å gjøre er å kaste dem tilfeldig og avslappet inn i en haug andre dagligvarer når jeg er på supermarkedet. Om jeg ikke har noe å kjøpe så er det litt verre. Men jeg har selv jobbet i kassa på Kiwi, og jeg synes ikke det var rart når noen kjøpte kondomer, så jeg burde jo egentlig ikke være sjenert over noe sånt.

 

1. Med kondom mister man litt følsomhet, men med kondom kan du gjøre det hvor som helst (innenfor rimelighetens grenser selvsagt).

2. Du kan jo prøve å kombinere bananen med en kondom på et eller annet vis.

3. Ingen erfaring, men tviler på at det er så greit. Blir vanskelig å få den på

4. Ja, latex. Etter den er brukt, en blanding av latex og sæd.

Endret av oyvjak
Lenke til kommentar

Her er spørsmålet:

1. Er det bedre og runke med kondom?

2. Kan man lage noe sexleketøy eller onnanere på en annen måte med kondom?

3. Har noen av dere erfaring med og bruke en kondom 2 ganger? [bare til runking da]

4. Lukter en helt vanlig kondom med glidemiddel noe?

 

Svarene (IMO):

1. Nei, det er ikke bedre, men litt annerledes, og du slipper problemet med å måtte tørke opp sæden etter deg.

2. Ja, men jeg ville heller anbefalt deg å kjøpe et leketøy på kondomeriet, noe som er både enklere, bedre og billigere i det lange løp.

3. Nei, og det ville jeg ikke gjort heller, virker uhygienisk.

4. Ja, latex og glidemiddel.

Lenke til kommentar
Her er spørsmålet:

1. Er det bedre og runke med kondom?

2. Kan man lage noe sexleketøy eller onnanere på en annen måte med kondom?

3. Har noen av dere erfaring med og bruke en kondom 2 ganger? [bare til runking da]

4. Lukter en helt vanlig kondom med glidemiddel noe?

 

Takk for svar hjelper virkerlig mye!!!

1. Er anderledes, fordelen er mindre gris.

2. Ja, kan lage en hjemmelaget pocket pussy på mange måter.. Enkleste er vel å ta en halv dorull, ta ut pappen inni, og fest kondomen på den. Kan også prøve

, har aldri prøvd det men det kan umulig være dårligere enn å bruke hånda.

3. Ville ikke gjort det, sperm lukter fælt dagen derpå :p

4. Veldig lite, ikke noe noen kommer til å merke noe av hvis det er det du er redd for.

Endret av Dragonstrike
Lenke til kommentar
Gjest Jente-gjest

Jeg har et problem.

Hver gang jeg prøver å onanere, holder jeg på en liten stund før jeg får en skikkelig sperre i hode om dere skjønner. Hodet mitt hater tydligvis det jeg holder på med, og bombarderer med med bilder av ekle menn jeg har møtt på i mitt 16enårige liv og ødelegger hele greien.

 

Sliter også med at jeg aldri får det helt til heller, om jeg kommer forbi sperren så er det godt en stund før det dabber av og da blir jeg frustrert og irritert av å aldri få det til og så er alt fucket. -.-

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...