Gå til innhold

Zen Vision M ; rot i rekkefølgen på sangene

Anbefalte innlegg

Brukte "Zen Vision M Media Explorer" til å hive musikken over på spilleren. Tok mappe for mappe.. Har en mappe med artistnavn og undermapper med albumnavn osv..

Men selv om sangene ligger i riktig rekkefølge i albummappen på Pc'en med 01. 02 . 03 osv foran tittel, blir rekkefølgen helt føkket på spilleren..

Hvorfor det ?? Veldig plagsomt.. :-(

Der rare er at det ikke blir slik på alle album..

Og hva med dem som ikke har nummer før tittel ?

Hva bestemmer rekkefølgen her? alfabetisk ?

Hvordan får jeg orden på dette ?

Takker for hjelp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK.. takk ..skal sjekke ut Mp3tag. Men det jeg ikke skjønner er at når det likevel er nummer foran tittel, hvorfor de da ikke kommer i riktig rekkefølge ? Nummeret forsvinner forøvrig fra filnavnet når de ligger på spilleren.

8043587[/snapback]

Creative Vision:M sange-sortering er tag-basert. Har du prøvd å lager spill-lister og legge later i riktig rekkefølge?

Lenke til kommentar
OK.. takk ..skal sjekke ut Mp3tag. Men det jeg ikke skjønner er at når det likevel er nummer foran tittel, hvorfor de da ikke kommer i riktig rekkefølge ? Nummeret forsvinner forøvrig fra filnavnet når de ligger på spilleren.

8043587[/snapback]

Creative Vision:M sange-sortering er tag-basert. Har du prøvd å lager spill-lister og legge later i riktig rekkefølge?

8044586[/snapback]

Nei.. og for å være helt ærlig vet jeg ikke helt hva det vil si, eller hvordan det gjøres ? :blush:

edit: ok .. så hvis jeg lager spillelister i f.eks. WMP og legger dem i riktig rekkefølge der så skal de også komme i samme rekkefølge på spilleren ?

Endret av EvenSteven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...