Mr. Bojangles Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg er egentlig mest vandt til teknisk spilling, og når det kommer til slike nachspielsanger er jeg helt grønn (da tenker jeg på sanger med et-par-tre-fire grep som det går ann å synge til). Litt kjipt når jeg plutselig får gitaren i fanget på et nachspiel og en eller annen sier "Spill no Postgirobygget'a". Noen som har noen gode nachspielsanger? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det blir solgt en bokserie som jeg selvsagt ikke husker navnet på, men den kommer i paperback og har en rød/rosa utgave, og en gul utgave. Der står mange mange sanger for en billig penge. Er og arrangert enklest mulig! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) http://www.akre-midtsund.no/am_pages/noter_NorskSangbok.html Disse fikk vi utdelt på skulen. Klarer deg fint på nach med denne på lur, full i classics. Så lenge du har boka slepp du å lære deg noko særleg på forhånd. Kjekt. Edit: Feite, den var jo ganske dyr. Kanskje eg skal ta vare på ho likevel. Endret 28. februar 2007 av KimNK Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Stairway to Heaven er jo en nachspiel alltimeclassic. Gjerne en av live versjonene, men for å unngå gråt og tennersknittsel, pass på med fare for at det er en på nachet som kan dra på med noe mer imponerende enn deg . Endret 28. februar 2007 av Jorchi Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 The Connels med "74-75". Den drar alltid jeg, også bare improviserer jeg versa og drar refrenget - siden alle kan den, og er i en tone som generelt alle klarer å synge. 1 Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Cherio med The Monroes I believe in Woman med Slade Whisky in the Jar, irsk folkesang Den du veit, Marius Muller Hotel California, Eagles Tears in Heaven, Eric Clapton Wonderful tonight, Eric Clapton Min første kjærlighet, Jahn Teigen Har du ikke sunget noen opp i armkroken da, og kan overlate gitaren til noen andre, er det ikke håp.. Lykke til. Endret 28. februar 2007 av CastorFiber Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jokke-to fulle menn er jo en klasikker som de fleste kan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Johnny Cash - Folsom Prison Blues Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tore Tang. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 nå må jeg øve.. Her er forresten tore tang (håper den kom med nå da) tore_tang.txt tore_tang_1.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå