sfu Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har nå kommet frem til at jeg skal kjøpe dette høyttalersettet for å få litt mer godlyd ut av pc'en. Link til anlegget Har i dag bare integrert AC97 lydkort, vil jeg da få noen nytte av dette settet eller må jeg kjøpe et ekstra lydkort? I tilfelle kan noen anbefale et billig kort som duger til musikk og film (skal ikke brukes til spill). Har sett på Creative SB X-Fi Xtreme Audio, men synes dette er litt dyrt (478,- hos pcutstyr.no) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 500 er dyrt for lydkort, men 1500 er ikke dyrt for anlegg. Det var logisk. Lenke til kommentar
sfu Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Poenget var at det blir dyrt tilsammen og gidder ikke legge ut 500 kroner ekstra dersom jeg ikke vil merke noen særlig forskjell fra det jeg har fra før. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Det gjør du. Du hører MYE forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå