Nitrius Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som har hørt om Dystopia? dette er en modifikasjon til Source motoren til valve(HL2). Har sitti å spilt denne modden de siste timene og må si meg mektig imponert, utrolig kul og artig mod. Så syns alle skal ta seg en tur innom http://www.dystopia-game.com/ og sjekke den ut. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Yes, noen flere som spiller her? Har spilt dette i dag, og kan absolutt anbefale å ta en kikk på dette. Læringskurven kan med en gang virke litt høy. men det lønner seg å spille tutorialen og kjøre gjennom noen av kartene på Create Server først. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja jeg spiller dette ganske ofte! Det er ganske kult. Det er jo basert på et gammelt PnP rollespill kalt Cyberpunk som jeg spillte litt hvor folk opererer inn implantater og gjør seg til cyborgs. Ganske stilig. Jeg pleier og spille Heavy eller Medium. Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Prøvde denne tidligere, da den var en beta... ska prøve den igjen nå... Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Prøvde denne tidligere, da den var en beta... ska prøve den igjen nå... 8210207[/snapback] råkker jo med dystopia.. litt trist å se så lite opplyste nordmenn flest er på modfrontene og spillfrontene generellt... hvis det ikke er mediahypa så er det ikke noe community for det i norge for det meste ivhertfall.. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Prøvde denne tidligere, da den var en beta... ska prøve den igjen nå... 8210207[/snapback] råkker jo med dystopia.. litt trist å se så lite opplyste nordmenn flest er på modfrontene og spillfrontene generellt... hvis det ikke er mediahypa så er det ikke noe community for det i norge for det meste ivhertfall.. 8218403[/snapback] Helt enig! Det er triste greier. Jeg vet av erfaring av at når jeg snakker om mods med andre spill interesserte så ser de på det med stor skepsis og mange vet ikke engang hva det er. Jeg heller visste ikke så mye om det før jeg fikk meg internett selv. Men så er det vel ikke så veldig mange norske mod-sider på nettet på norsk heller. De fleste er på engelsk og det kan jo hende det er et hinder, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 tja.. denne modden var faktisk ganske gøyal. spilte det endel på TG07, men fikk ikke helt sansen for det cyberspace opplegget. foretrakk Heavy jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå