Colin Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hei Jeg har følgende problem med nettverket i Windows XP: Hvis jeg kopierer mye data (store filer eller mange filer), så dør nettverket helt, og henger explorer. Jeg må reboote for å få nettverket tilbake. Jeg har forsøkt to forskjellige nettverkskort, tilfelle det var problemet, men det hjalp ikke. Problemet eksisterer ikke i Windows 2000. Alle tips er velkomne.... Pål Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-12-08 11:34, skrev Colin:HeiJeg har følgende problem med nettverket i Windows XP:Hvis jeg kopierer mye data (store filer eller mange filer), så dør nettverket helt, og henger explorer. Jeg må reboote for å få nettverket tilbake. Jeg har forsøkt to forskjellige nettverkskort, tilfelle det var problemet, men det hjalp ikke. lagt inn SP1 og eventulelt driverene til hovedkortet? Nyeste BIOS? Lenke til kommentar
nyggen Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hei Tror egentlig ikke dette er løsningen, men det er sikkert vært et forsøk. Gå inn på innstillingene for nettverkskortet ditt og så inn på "power management" der skrur du av den powersave funksjonen. Det kan være at det hjelper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå