Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er så vakker, men kan det gå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag ble det ingenting. Min feil. Det var ingen plasser med to ledige seter, utenom helt bakerst. Der var det to ledig. Jeg satte meg der og riktig nok satte hun seg ved siden av meg. Men klarer jeg å gi det til henne med 6 tilhørere? Gud forby privat livet, ikke sant?

I ettertid kom jeg på hvor dum jeg hadde vært. Du blir nesten paranoid! De andre rundt meg kunne jo ikke vite hvilket forhold vi hadde, eller hva jeg gav henne, men dette falt meg jo selvfølgelig ikke inn. DUMME, dumme meg.

I morgen er det kun en ting som kan stoppe meg og det er at hun ikke kommer på bussen. Hun pleier å være der på tirsdager...

Lenke til kommentar
Husk, det kommer aldri å føles som at "nå er tiden inne!"

Det blir hjerteklapp og klamme hender uansett! (Inntil forelskelsen har gått over, da.)

8085930[/snapback]

/signed.

Man er nødt til å ta kontroll over følelsene sine slik at selvtilliten din ikke knekker sammen i hennes nærvær. Og det er ikke lett.

Stol på deg selv og ikke tenk at dette går dritt, fordi det gjør det ikke.

Endret av Neveredru
Lenke til kommentar

Ja! JA! YES!

:!:

Endelig! :w00t:

Gav henne pakken på bussen. "Seriøst?", sa hun med et positivt overrasket og lekende tonefall. Så gikk jeg av bussen.

Tenk jeg måtte vente 7 timer og 29 minutt før hun sendte melding. Med det gjorde hun! Hun skrev: "det var jo deg!" (valentins dag) og at det var en god sjokolade samt at jeg var utrolig søt som hadde gjort dette. Så prata vi litt på SMS, og nå sitter jeg her.

Jippi! Nå vil jeg bare treffe henne igjen... NÅ! :p

Endret av StianGH
Lenke til kommentar
Ja! JA! YES!

:!:

Endelig!  :w00t:

Gav henne pakken på bussen. "Seriøst?", sa hun med et positivt overrasket og lekende tonefall. Så gikk jeg av bussen.

Tenk jeg måtte vente 7 timer og 29 minutt før hun sendte melding. Med det gjorde hun! Hun skrev: "det var jo deg!" (valentins dag) og at det var en god sjokolade samt at jeg var utrolig søt som hadde gjort dette. Så prata vi litt på SMS, og nå sitter jeg her.

Jippi! Nå vil jeg bare treffe henne igjen... NÅ! :p

8092302[/snapback]

:love:

Nå er jeg bare så utrolig glad på dine vegne! :) Hvis hun faller for dette, så husk at det er nettop deg hun falt for! Tenk så deilig å kunne slippe å holde en tøff fasade!

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er dette noe ganske mange dessverre opplever? Synd at alle skal gå å holde inne med ting. Gjør det selv, og lurer selvfølgelig på hva jenta synes om meg.. kanskje hun er sjenert som meg eller bare ikke interessert. Er forøvrig litt i samme situasjon som trådstarter - ei flott jente jeg ikke møter så alt for ofte som ikke gir noen overveldende tegn om at hun liker eller ikke liker meg. Hun smiler og ler jo når vi prater. I godt humør og hilser på meg på skolen, men vet liksom ikke helt.. Usikker på hva jeg burde gjøre. Tror hun er sammen med en annen da, det gjør det hele mye verre :(

Tror jeg skal ta nytte av det HilRam skrev om at du angrer på det du ikke gjør.

Endret av Zythius
Lenke til kommentar

Takk for gratulasjonene :D

Vi har utveklset en del SMS, og jeg venter bare på at hun skal ta initiativet til å starte nok en SMS-samtale, så vil jeg spør om vi skal gå på café eller ta oss en tur. Så da venter jeg... :innocent:

Lenke til kommentar

gratulerer da på etterskudd:p0 endelig klarte dudet:p

men husk da du må ikke forvente at dama ska ta de fleste initiativet..

f.eks hvis du skal be hennepå date/kino/middga.. så er det vanligvis vi som gjør det:)

når jeg gikk på ungdomskolen så var jeg uuttrrroooolig sjenert,.. jeg forventa at alle jentene skulle ta initiativet først:p initiativet til å prate, initiativet å ringe etc..:p hehe så jæævlig latterlig

Lenke til kommentar
gratulerer da på etterskudd:p0 endelig klarte dudet:p

men husk da du må ikke forvente at dama ska ta de fleste initiativet..

f.eks hvis du skal be hennepå date/kino/middga.. så er det vanligvis vi som gjør det:)

når jeg gikk på ungdomskolen så var jeg uuttrrroooolig sjenert,.. jeg forventa at alle jentene skulle ta initiativet først:p initiativet til å prate, initiativet å ringe etc..:p hehe så jæævlig latterlig

8103305[/snapback]

Han venter på at hun skal sende SMS, ikke at hun skal be ham ut.

Lenke til kommentar

AgaKhan: kult å vite at noen ser opp til meg på en måte! :cool:

gatebarn: er fullt klar over dette. Men jeg må si at Lars er så flink med dette! Hun er f.eks. så utrolig flink til å snakke. Vanligvis er jeg vandt med å stille spørsmål og "lede" samtalen. Men Lars er et så frisk pust at du ikke aner! Hun leder ann og stiller spørsmål o.s.v. Det er så gøy å snakke med henne! :love:

Ingen SMS på meg i kveld, men jeg skal vente, tro du meg. Legger meg, trenger søvnen. Natti alle sammen! :sleep:

Lenke til kommentar
AgaKhan: kult å vite at noen ser opp til meg på en måte!  :cool:

gatebarn: er fullt klar over dette. Men jeg må si at Lars er så flink med dette! Hun er f.eks. så utrolig flink til å snakke. Vanligvis er jeg vandt med å stille spørsmål og "lede" samtalen. Men Lars er et så frisk pust at du ikke aner! Hun leder ann og stiller spørsmål o.s.v. Det er så gøy å snakke med henne!  :love:

Ingen SMS på meg i kveld, men jeg skal vente, tro du meg. Legger meg, trenger søvnen. Natti alle sammen! :sleep:

8103636[/snapback]

Blir satt ut av "Lars" hver gang :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...