Mirann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 hvorfor bruke SMS når du kan snakke med henne face to face/telefonen? blir så ja.. fattig^^ 8057655[/snapback] Hva med en kombinasjon? Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg sa ikke at de som ikke liker å få lapper er dumme, men at de som spiller spillet der man går i ring og skal late som man ikke er interessert, er dumme. Og dét står jeg ved. Så kan man selvfølgelig heller vise interessen sin via SMS, det er jo ikke noe dumt det. Men at man skulle rygge totalt ved å bli kalt vakker, og få beskjed om at noen veldig gjerne ønsker å bli bedre kjent, det er for meg helt uforståelig. Alle kvinner jeg har møtt, ung som gammel (kun untatt ei gammal, mannevond lesbe) har likt å få komplimenter fra meg som går på utseende, også de som aldri i livet kunne tenke seg å ha noe med meg å gjøre på et romantisk/seksuelt plan. Og nei, INGEN av dem har tatt noe avstand til meg etterpå. Men det kan hende du har et poeng i at han kan begynne litt forsiktig. Kom si, kom sa. Det kommer an på hvordan hun er. En ting jeg uansett ikke har tro på er å legge an den falske "åssen henger'n" -være kul-stilen. Særlig hvis man ikke føler seg kul innvendig. De tingene som sto i den teksten over her, er ting som er mye bedre, og mye mer sjarmerende om en sier ansikt til ansikt. Helt riktig, men når det skal omsettes i praksis, ansikt til ansikt, blir det: Hei! Øøøh. Ææææææh. *kremt* *skifte stilling, klø seg bak øret, se ned, se opp* Fint vær i dag! *gå skamfull hjem med halen mellom bena* Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (Til Arthemax: helt enig, men ikke si det til noen, eller hva? :!: ) 8057477[/snapback] Lover å holde tett. Forøvrig bør du (etter min mening) gjøre det face to face eller på en måte som gjør at hun må ta det opp med deg. For eksempel HilRams fremgangsmåte eller at du sier det direkte på bussen. Hvis du sender en SMS og ikke får svar så vet du liksom ikke hva som skjer. Så må du gå rundt og spørre "fikk du meldinga mi eller? hva sier du?" osv HilRams måte gjør alt så tydelig at hun ikke kan la det ligge, og hun vil måtte snakke med deg om det. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 *avbryte* Vi har fått en vinner. Jeg går for HilRams forslag, mest fordi jeg følte dette var noe som passet både meg og henne. Jeg fikk et helt nytt syn på dette etter det HilRam sa tidligere om å være ekte. Ikke føl at jeg skyver deg til side Mirann, det gjør jeg ikke. Jeg følger bare magefølelsen min. I mitt tilfelle stemmer det som HilRam skriver i det siste inlegget. Jeg kunne aldri, ikke om det smalt i helvete, klart å si det som stod i teksten over, direkte til henne. Det hadde blitt en pinlig og skamfull affære. Dette trenger jeg nok trening i. Men hjertelig takk for innspill Mirann! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Jeg sa ikke at de som ikke liker å få lapper er dumme, men at de som spiller spillet der man går i ring og skal late som man ikke er interessert, er dumme. Og dét står jeg ved. Så kan man selvfølgelig heller vise interessen sin via SMS, det er jo ikke noe dumt det. Men at man skulle rygge totalt ved å bli kalt vakker, og få beskjed om at noen veldig gjerne ønsker å bli bedre kjent, det er for meg helt uforståelig. Alle kvinner jeg har møtt, ung som gammel (kun untatt ei gammal, mannevond lesbe) har likt å få komplimenter fra meg som går på utseende, også de som aldri i livet kunne tenke seg å ha noe med meg å gjøre på et romantisk/seksuelt plan. Og nei, INGEN av dem har tatt noe avstand til meg etterpå. Men det kan hende du har et poeng i at han kan begynne litt forsiktig. Kom si, kom sa. Det kommer an på hvordan hun er. En ting jeg uansett ikke har tro på er å legge an den falske "åssen henger'n" -være kul-stilen. Særlig hvis man ikke føler seg kul innvendig. 8057734[/snapback] Hmm.. Tror vi egentlig er veldig enige. Og ja, enig i at det blir for dumt og late som om man ikke er int. Jeg så bare for meg en lapp der det stod hvor høyt han elsket henne vakre øyne og annet kliss. Og da hadde jeg blitt småskremt! Til trådstarter: Ta ting med ro, gi henne komplimenter og hint om at du liker henne. Så vil du nok snart se hva hun føler for deg. Skulle jeg mene Edit: Hva skal du egentlig gjøre? Jeg har falt av lasset for lenge siden Endret 1. mars 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Derfor burde han vente litt med å si det til tiden er moden. Med en gang hun får vite hvem som sendre sjokoladen, så vet hun jo at han liker henne og vil bli bedre kjent ellers hadde han ikke gjort noe slikt, "Være kul stilen" er jo ikke inn i bildet her i det hele tatt, og komplimenter er jo kjempemessig, men alt til sin tid. Det at han sier han liker henne er jo et kompliment i seg selv. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Enten så er man interessert eller så er man ikke. Enten takker man pent for komplimentet, men beklager at man ikke er like interessert eller så viser man at man er interessert i å bli bedre kjent. At jenter blir "skremt" er så jævlig teit. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Kunne ikke sagt det bedre selv DuTTZi. Som tidligere nevnt blir det ikke værre enn nei, og takkeseg for det! Nå har jeg bare ett problem. Jeg vil gi denne lappen ved siden av en lik sjokolade. Det er noe jeg virkelig hadde likt. Så subtilt, men alikevel så klart. Men jeg har ikke en slik sjokolade for hånd. Og jeg vil gjøre dette før helga. Tenke seg til å måtte sutre hjemme en hel helg til? Uff nei... Endret 1. mars 2007 av StianGH Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Det finnes da vel bensinstasjoner som har døgnåpent? Eller så kan du jo stå opp grytidlig, og skaffe en sånn sjokolade før du tar bussen? Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Tenkte å stå tidlig opp ja. Har dem sånne sjokolader med bilde av en bamse som det står "Du er topp" på, på en bensinstasjon tror du? Edit: Tar sjangsen uansett jeg. Da må jeg legge meg, opp tidlig i morgen ser du. Ønsk meg lykke til da! Endret 1. mars 2007 av StianGH Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lykkke til ! Det går sikkert bra! Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tenkte å stå tidlig opp ja. Har dem sånne sjokolader med bilde av en bamse som det står "Du er topp" på, på en bensinstasjon tror du? Edit: Tar sjangsen uansett jeg. Da må jeg legge meg, opp tidlig i morgen ser du. Ønsk meg lykke til da! 8057998[/snapback] You have the well-wishing of all good men behind you! Vedder alt jeg eier og har på at du kommer til å svette og skjelve på hendene i det du rekker over sjokkis mm. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Lykke til Det kan uansett hva som skjer ikke bli værre enn følelsen av å ikke ha prøvd Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Spennende liten tråd: Har lest igjennom hele tråden og synes egentlig du har fått en spennende entry her; Den sjokolade-tingen uten navn var absolutt et godt trekk som du burde dra til din fordel. Når det er sagt så vil diktelappen kun bli altfor klisje-aktig og teit, t8-teit. I din situasjon ville jeg derfor helst ha brukt overaskelsemomentet og tatt en sjanse (fks. i bussen). Om du føler deg for uvel med dette ville jeg evt. ha benyttet meg av jungeltelegrafen [TM] først for deretter å ha aventet "Lars" sin reaksjon på nyhetene (folk vil vanligvis reagere på en eller annen måte på slik info; og gi deg en god pekepinn); og evt kjørt for det da ( - i beste fall gjør hun arbeidet for deg). Sjokkoladen synes jeg du bare burde la ligge med det første og spare til en senere anledning. [Noe alá the catch-up etter en lengre sammenkomst av noe slag. (Altså etter dere har møttes igjen etter du har lettet ditt hjerte litt..)] Siden hun allerede har reagert "positivt" på sjokoladen så er ikke riskene så store, men det er fortsatt et usikkert element ved å kjøre på med sjokoladen. Dessuten vil du, om du tar sjansen og venter, ha en liten atombombe i hendene istedenfor en laber oppfyringsbrikkett. Men det er bare meg da; Stort sett er alle rådene her gode (kanskje med unntak av diktlappen, som tidligere påpekt). UANSETT: Lykke til og ta sjansen....! Det verste du kan gjøre her er å drite deg ovenfor andre, men det er iallefall langt bedre enn å drite seg ovenfor degselv. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tenkte å stå tidlig opp ja. Har dem sånne sjokolader med bilde av en bamse som det står "Du er topp" på, på en bensinstasjon tror du? Edit: Tar sjangsen uansett jeg. Da må jeg legge meg, opp tidlig i morgen ser du. Ønsk meg lykke til da! 8057998[/snapback] You have the well-wishing of all good men behind you! Vedder alt jeg eier og har på at du kommer til å svette og skjelve på hendene i det du rekker over sjokkis mm. 8059485[/snapback] Klam, halvsmelta sjokolade ftw. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Da kommer jeg med litt fakta for dagen. Bensinstasjoner selger ikke slike sjokolader. Synd, for jeg kunne trengt litt mer søvn i dag, hehe. Tenkte at jeg bare gir henne lappen da. Kunne ikke tenke meg å vente en helg til. Remerser: jeg tror vi kan trekke den konklusjonen om at jeg ikke hadde klart å fortalt dette til henne på bussen. Det hadde ikke gått. Å bruke jungeltelegrafen [TM] kan være både positivt og negativt. Det er flere grunner til at jeg velger å ikke bruke den, og tar meg ikke tid å skrive om det her om du ikke absolutt ønsker det. At sjokoladen til slutt hadde blitt som en atombombe er jeg helt enig i, men desverre tror jeg at jeg må ofre dette for først å få sendt videre budskapet mitt. Hun var ikke på bussen. Nå har jeg både sjokolade og lapp. Og vondt i hue... og det er helg. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hm, skulle jo sendt melding nå da. "savna deg på bussen i dag" ^^ Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, god idé. Hadde jeg bare hatt nr´et hennes... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ja, god idé. Hadde jeg bare hatt nr´et hennes... 8061655[/snapback] 1881... Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) I morgen blir nok dagen! I morgen skjer det, og jeg gleder meg sååå mye *vise* til å få se henne igjen. Edit: Har skrevet det ned 3 ganger til nå, men klarer ikke å bestemme meg for hva som er finest. Den orginale, den på fint ark med fin marg, eller den på fint ark med fin marg og stor linjeavstand (skrevet for hånd alle). Det blir så kunstig med det fine arket, men det er fremdeles finere. Luksus problem? Endret 4. mars 2007 av StianGH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå