Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er så vakker, men kan det gå?

Anbefalte innlegg

Tror ikke overraskelsesvisit hadde vært det beste da. Snu situasjonen, hvis ei du ikke liker veldig godt kommer til deg på uanmeldt visit og spør om du vil snakke litt, blir ikke det litt rart?

Men jeg vil faen meg! Jeg hater at jeg er så ufattelig pyse når det kommer til dette! Til vanlig er jeg ikke sjenert eller noe. Ikke redd for å drite meg ut, jeg har nok av gode venner rett og slett. Men dette? It´s killing me for Christ sake!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva er du redd for egentlig?, går det galt så går det galt.. MEN DU HAR PRØVD ivhertfall å det er et + ;)

TENK alltid

VIN-VIN Situasjon... Ikke la frykten ta deg;) men heller at du vinner over den.. its all about what we think;)

jeg tror du er redd for å bli AVIST jeg:)

Dette her er en GANSKE KJENT "quote" av Micheal Jordan

"I've missed more than 9000 shots in my career. I've lost almost 300 games. 26 times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed. "

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Uansett vil du aldri få en sjanse om du ikke prøver. Det er bare å hoppe i det og jeg tror ikke hun hadde gått rundt å snakket pent om det om det ikke var hinting på noe.

Men damer er ikke alltid like lette å forstå da : :!:

Mitt beste tips til deg er å gå bort til henne neste gang du ser henne på bussen og si hva du vil. Alernativt setter du deg bak henne og sender henne en sms med vil du gå ut på fredag hilsen han som sitter bak deg.

Da snur hun seg helt sikkert og nikker og isen er brutt.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke selv hva jeg er redd for. Blir jeg avvist, må jeg gå videre. At jeg taper om jeg ikke gjør det, det forstår jeg. Uff... Håper hun er på bussen i morgen, så går det som det går. Håper jeg...

Edit:

Det største problemet er at jeg ikke klarer å sette ord på det jeg vil si. Hehe, hørtes litt rart ut :!: Altså... Nei, jeg vet ikke. :ermm:

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Ja, det blir ikke værre enn nei. Og det i seg selv hadde nesten vært befriende. Ja, føler at i morgen skjer det. Men som den tufsen jeg er tar jeg sorgene på forskudd: tenk om hun ikke er der, og alt blir utsatt igjen og ting faller fra hverandre igjen?

Takk for oppmuntring Marianneg og gatebarn!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Etter at du har snakka med henne på bussen, så kan du jo bare sende ei melding til henne der du skriver "er alltid så koselig å prate med deg" eller noe liknende. Hvis hun liker deg fortsetter hun å sende meldinger. Hvis ikke skal du fortsette litt :) Kanskje ringe og ;)

Lenke til kommentar

StianGH: Det jeg mente var at jeg tok sjansen på å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Aldri vært så nervøs før, men når jeg så henne komme ut av døren der og smile. Da ble den nervøsiteten helt borte. Just fucking do it!!

Hvis jeg klarer det, ja da kan du det og.

Lenke til kommentar

Jeg ville personlig ungått å ringe med det første, med mindre du er en veldig flink person til å føre samtaler, da det ofte blir litt keitete og "stammet fram" det som du egentlig skal til å si.

SMS er en fin måte å si det på. Hold det enkelt.

Ikke si at det var du som la sjokoladen i postkassen hennes, men hint til nemlig dette igjennom samtale.

Sliter selv med det samme problemet, noe slikt som "fortjener jeg virkelig dette?" og lignende selvbilderelaterte problemer som gjør at jeg blir skikkelig nervøs rundt de virkelig pene, mens jeg har mye lettere for å snakke/flørte med de som er litt mer på et vanlig nivå.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men kanskje følgende hadde vært noe?

Etter at vi har snakket helt vanlig om ting som har skjedd, slik vi pleier å gjøre, sier jeg i det jeg skal av bussen: "... og forresten, sjokoladen var fra meg."

Helt på jordet eller? Hadde gjerne vært litt dumt med tanke på at hun ikke vet helt hva hun skal tro osv. Men det er noe jeg hadde klart... tror jeg. Hva sier dere?

8048179[/snapback]

Jeg likte den.. :D Akkurat i det du skal til å gå, snur du deg og sier det, også går du før hun rekker å si noe som helst.. Da får hun noe å tenke på til dere møtes neste gang.. ;)

Lenke til kommentar

Du kunne jo skrevet en lapp og gitt til henne da. Om hun går av bussen før deg, så sier du bare: "her! les denne etterpå:)". Så skriver du:

Roser er røde,

fioler er blå.

Sjokolade er deilig,

og det er du og.

Eller noe. :ermm:

Lenke til kommentar
Du kan ikke feige ut vettu. Var like sjenert som deg før.. helt til for et par dager siden faktisk.

Da dro jeg til hu jeg driver på med nå, som jeg liker veldig veldig godt. På en overraskelses visitt. Vi snakket og alt det der. Og når jeg dro så ga jeg henne to lange klemmer. Så dro jeg.

Men etter 2 min kjøring så dro jeg i brekket å snudde, sendte henne en sms der jeg spurte om hun kunne møte meg utenfor. Så sa jeg bare: "Jeg bare lurte på om jeg kunne få gi deg en klem til, siden det er så lenge til jeg ser deg igjen." ga henne en klem på det ene kinnet. stoppet opp så henne  dypt i øynene. Klemmet det andre kinnet. Så så jeg henne i øynene igjen og spurte: "også lurte jeg på om kunne få kysse deg?"

Da kysset hun meg, og jeg kysset henne tilbake.

Beste jeg noensinne har gjort. Angrer ikke et sekund. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, det bare falt naturlig. Er forelska i henne nå. Håper hun føler det samme etterhvert.

8049402[/snapback]

drit bra gjort... grattis ;)

neste gang må du snu forsiktig, ikke lov å brekke xD hahahahaha "ALDRI JEG GJORT!"

Endret av Keegar
Lenke til kommentar

Ja om du sier det til henne selv er det jo helt klart den beste måten, jeg tenkte bare om du ikke turte eller noe. Jeg likte ideen om å si det når du går av bussen, det vet jeg jeg hadde likt, og da kaster du ballen litt over til henne.

Lenke til kommentar

Ut fra det du forteller så virker det som om hun er over gjennomsnittet interessert i deg. Utnytt de to minuttene på bussen til det fulle.

Sjokoladen fra valentinsdagen kan være "verdt" en del. Spør om hun likte sjokoladen / gi henne en til med en lur kommentar e.l.

Go for it!

Lenke til kommentar

Tilby henne samme type sjokolade på bussen hjem fra skolen en dag (ikke bussen til skolen, for hvem er det som spiser sjokolade så tidlig:p). Hun spør kanskje om det var du som sendte henne sjokoladen, og da nekter du såklart og later som ingenting. Fortsett å hinte at det var du som gjorde det, men ikke avslør deg:-p Tilslutt blir hun gal og river av seg klærne og stønner ta meg din hingst. I beste fall. :)

Lenke til kommentar

"Glem" igjen den samme typen sjokoladen (som du la i postkassa) i setet når du går av bussen - med en lapp inni! :thumbup:

(hvis du går av før henne selvfølgelig)

(bah, virket som copy/paste av posten over, men var egentlig original :p)

Endret av DuTTZi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Nei nei nei. Her må du utnyte veninnen hennes. spør henne om tlf. nr hennes, og send henne en melding hvor det står (som nevnt før) "likte du sjokkisen"

Ikke skjul nr eller noe, men la henne selv finne ut hvem som sendte meldingen. Når hun spør veninnen og hun sier at det var deg, så vips, er dama i boks.

Lenke til kommentar

Herregud så deilig med så mange svar! Gleder meg til etter å ha dusja så jeg kan lese skikkelig gjennom.

I dag var jeg helt sikker på å klare det. Jeg hadde alt klart for meg, noe veldig enkelt slik at det ikke ble vanskelig. Det er lett å være etterpåklok, men jeg visste jeg skulle klare det. Men hun var ikke på bussen. :dontgetit:

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...