Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde selv planer om å importere fra USA, men tror jeg går for PAL versionen. Når jeg først har klart å vente så lenge, så bør jeg klare å holde meg 1mnd til. ;)

8054792[/snapback]

Er nok veldig smart med tanke på fremtidige blue ray filmer. Og ikke minst at den kan spille PAL PS2 spil. Som vel er hovedgrunnen til at jeg ikke har importert.

Lenke til kommentar
Hadde selv planer om å importere fra USA, men tror jeg går for PAL versionen. Når jeg først har klart å vente så lenge, så bør jeg klare å holde meg 1mnd til. ;)

8054792[/snapback]

Er nok veldig smart med tanke på fremtidige blue ray filmer. Og ikke minst at den kan spille PAL PS2 spil. Som vel er hovedgrunnen til at jeg ikke har importert.

8055121[/snapback]

Jupp. Nå eier ikke jeg PS2 så da var sistnevnte ikke noen grunn for meg. Men førstnevnte er at jeg ville ha A/1 sone på BD da jeg oftest kjøper filmer i statene via ebay.

Lenke til kommentar
Hmm... Hvor lang tid brukte pakken din fra england? Den kom seg din 22:50 i dag. 21:45 lokal tid :p

8058048[/snapback]

Min ble sendt fra Hong Kong, sendt derfra og landet i Tyskland. Så etter der så endte den i Oslo og så utlevert....

Lenke til kommentar

8054792[/snapback]

8055121[/snapback]

Videogames sendte meg min ps3 i dag. Nyeste final fantasty er egentlig det eneste ps2 spillet som interesserer meg, og det bestilte jeg samtidig, så da var det problemet løst. Får vel bestille God of war 2 også fra vgp ogsp når det er sluppet.

Lurer på nårtid jeg får den.

Lenke til kommentar
Enda en ting... Er det slik at standard valg-knapp på PS3 er "O" og ikke "X"? Jeg var bombesikker på at "X" var velgeknappen på PS2. Dette har de bytta om på og veldig irriterende, men vender meg sikkert til det :p

Jeg har en japansk PSP hvor "O" er valg-knapp, mens min samboer har en amerikansk PSP hvor "X" er valg-knapp. Slik er det. :D

Synd at du bestilte den japanske versjonen av PS3 forresten, da er Resistance sensurert (uansett hvilken versjon av spillet du setter inn) og hvem vet hva annet som blir sensurert i fremtiden?

8043925[/snapback]

Kanskje det er derfor at det er O knappen som er velgeknapp på MGS spillene? :p Det er jo et japansk spill ;) (KONAMI)

Lenke til kommentar

Stemmer nok Chris.

Husker første gang jeg prøvde det, trodde jeg det var noe galt. På begynnelsen står det ''Press start to continue'' Etter det er det O som fungerer, så jeg ble hele tiden rejected til ''Press start to continue''

Fant det ut til slutt da :)

Lenke til kommentar

Da har jeg slått ihjel 2-3 timer med Resistance og kontrolleren skippet ut 2 ganger til. Andre med PS3 der ute. Skjer det samme med dere?

Det hender når man spiller og så henger den knappen man brukte sist seg opp og holder seg inne i ca. 4-7 sekunder før den plutselig kicker tilbake til vanlig modus igjen. Dette er slitsomt som når man går (da bare løper man i en rett retning der man bevegde stikka sist) eller skyter (opp hele magasinet).

Nei her skal Sony ha smekk på pungen fra min sin side. Kom med så mange firmware updates dere bare vil for denne :thumbdown:

(Mener å ha lest om andre med dette problemet på ps3scene sitt forum)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Stemmer nok Chris.

Husker første gang jeg prøvde det, trodde jeg det var noe galt. På begynnelsen står det ''Press start to continue'' Etter det er det O som fungerer, så jeg ble hele tiden rejected til ''Press start to continue''

Fant det ut til slutt da :)

8058528[/snapback]

Hehe, samma her. Følte det var en IQ test det der, ble hele tiden slengt tilbake til tittelskjermen. :!:

Lenke til kommentar
PS3 kontrolleren skippa ut to ganger i løpet av halvannentime-2timer spill er rett å slett litt trist i tanke på at vi lever i 2007.

8051036[/snapback]

Til dere andre som også har skaffet dere PS3, er dette noe dere også opplever ofte? Var ikke klar over dette problemet, men kan se for meg at det kan bli rimelig irriterende i lengden.

8051766[/snapback]

Regner med at jeg har en 40 timer spilletid på PS3 nå, og har enda ikke merket at kontrolleren har hoppa ut. God kontakt og kontrolleren er ergonomisk riktig for mine hender :) Har store hender og føtter, men kontrollere har som en vane å bli passe til hendene mine.

Må si at nå som jeg har en HDMI kabel til Ps3'en og 1080p TV så skal det bli morsomt å komme seg hjem fra jobb idag :dribble:

Lenke til kommentar
Det hender når man spiller og så henger den knappen man brukte sist seg opp og holder seg inne i ca. 4-7 sekunder før den plutselig kicker tilbake til vanlig modus igjen. Dette er slitsomt som når man går (da bare løper man i en rett retning der man bevegde stikka sist) eller skyter (opp hele magasinet).

Lurer på om dette er en bugg i siste update på resistance.. Skjedde aldri før, men har skjedd 2 ganger siden jeg installerte denne.

I det minste har de fikset online ranking systemet igjen :p

Lenke til kommentar
Curses! :hrm:  Jeg er stuck på skolen, mens kurer er på vei hjem til meg.. Blir den bare levert på postkontoret da eller?

8059494[/snapback]

Ville ringt DHL og avtalt noe.....

Kjedelig om den ikke blir levert på postkontoret

Det jeg gjorde da min PS3 kom, så hang jeg en lapp på døren med en fullmakt til å levere den. da jeg var på jobb

så da sto den bare rett utenfor døren til jeg kom hjem, litt skummelt :D

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Vet dere har snakket litt om levering og andre ting.

Men jeg må si at jeg har veldig troen på Cell selv også, som trådstarter..

ang. Linux på PS3, så vil vi nok ikke se fruktene av det før det kommer til Europa, de dyktigste hobby-programørene bor her, er litt overasket over at ingen har laget en skikkelig god 3D-accelrator på SPE'ene enda. :p

Har sett litt kode, men den var ikke særlig effektiv. Selv om det var bedre enn det jeg kunne lagd. :p

Gleder meg også litt til å se hva som skjer i india og korea, og andre land som tenker på Windows som en uting, prøver seg litt mere på PS3 og linux. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...