Pebble Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Skjønner ikke hvordan Ps3 kontrollen klarer å bli lettere enn dualshock! Syntes den var utrolig lett, nå etter å ha spilt mye 360.. Menmen.. Kommer vel gode 3.parts etterhvert med litt tyngde.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Skjønner ikke hvordan Ps3 kontrollen klarer å bli lettere enn dualshock! Syntes den var utrolig lett, nå etter å ha spilt mye 360.. Menmen.. Kommer vel gode 3.parts etterhvert med litt tyngde.. 8050754[/snapback] Sitter fortsatt å sliter med smerter i hånda etter lengre spill. Men noe annet som har irritert meg er at kontrolleren har allerede hoppa ut to ganger. Noe også flere kommenterte på ps3scene :S Dette likte jeg ikke helt i tanke på hvor utrolig god X360 kontrolleren er (i tanke på at PS3 er over et år seinere ute). Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har ikke lest hele tråden, men jeg skyter inn et innlegg uansett Sånn helhetsinntrykk, hvilken konsoll syns du fungerer best (uten fordommer) av PS3 og X360? Sånn spillbarhet/forventninger/brukervennlighet/grafikkmessig etc. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Har ikke lest hele tråden, men jeg skyter inn et innlegg uansett Sånn helhetsinntrykk, hvilken konsoll syns du fungerer best (uten fordommer) av PS3 og X360? Sånn spillbarhet/forventninger/brukervennlighet/grafikkmessig etc. 8051017[/snapback] Skal prøve å svare med egne meninger her: Spillbarhet: Garantert Xbox 360, jeg likte ikke helt kontrolleren på PS3 i forhold til X360 og det faktum at PS3 kontrolleren skippa ut to ganger i løpet av halvannentime-2timer spill er rett å slett litt trist i tanke på at vi lever i 2007. Forventninger: Forventningene var størst hos Playstation 3 faktisk. Jeg visste ikke helt hva jeg forventa når det gjaldt Xbox 360 i tanke på at den var førstemann ut. Mens Playstation hadde en del å bevise. Brukervennelighet: Her vil jeg legge en stor knapp på Xbox 360 når det gjelder menyer osv. Mens Playstation 3 gjør det ganske bra her og, men vil si at X360 er litt lettere. Grafikkmessig: Likt. Det er sikkert forskjell når man setter de side om side, men er ikke det som er poenget. Poenget er hva du ser grafikkmessig når man spiller den ene eller den andre. Og der syns jeg begge stiller bra som nextgen konsoller. Og over til et ca. helhetsinntrykk mellom de to: Jeg liker begge konsollene på hver sin måte. Jeg elsker Xbox 360 når det kommer til GoW og Live delen med headset (spiller en del med en gjeng jeg nå har fra overalt i verden). Denne delen savner jeg litt hos PS3 (iallefall det med kommunikasjon). Når det kommer til lyd er det en fryd å bruke PS3... Ingen sjenerende lyder fra drevet og ingen andre irriterende lyder. Der skal MS ha en smekk på pungen. Det er jo duket for en ny versjon av X360 som skal bli mer stillegående, og jeg tror jeg kommer til å investere i en slik en med tiden De er uansett begge to knakende gode konsoller og ekte nextgen i min mening. Og jeg bare gleder meg av å tenke på hva som kommer fremover på begge konsollene Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hmm, hørtes ikke så alt for overveldene ut. Enig med deg med Xbox-Live delen, utrolig morsomt med venner på Live. Savner også det oppsettet på PS. Nei, tror nok det går i X360 her i gården. Men flott at denne tråden kom opp. PS3 er sikkert flott den, men jeg har alltid likt Xbox og dets spill. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Er vel kanskje litt vanskelig å gi en hel slik vurdering etter en dag. Men mye der er nok sant. Men tiden vil nok slipe frem noen juveler som bare PS3 har og. Å det er nok mer at den har mer å leve opp til en Xboxen som da går litt i PS3 sitt favør. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 Er vel kanskje litt vanskelig å gi en hel slik vurdering etter en dag. Men mye der er nok sant. Men tiden vil nok slipe frem noen juveler som bare PS3 har og. Å det er nok mer at den har mer å leve opp til en Xboxen som da går litt i PS3 sitt favør. 8051054[/snapback] Jeg er spent på det selv faktisk. Jeg har utrolig troa på Cell prosessoren og at denne kan utnyttes mye mer enn hva vi aner i dag. Som folk sikkert har skjønt så er jeg ingen fanboy Og jeg føler meg litt uttafor på Wii delen. Gleder meg til å slå kloa i en slik en også Men for øyeblikket er jeg fornøyd med Playstation 3. Det ser, føler og smaker som et godt produkt og jeg venter på de gode titlene nå. (Som f.eks. Assassins Creed (kommer jo til 360 og) og MGS) Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Syntes det er rart at folk setter resistance opp mot gears of war. Siden xboxen har 1års forsprang. 1 år fra nå, så kan vi godt sammenligne. og alt det med multitasking etc etc etc blir fikset i den store patchen som kommer rundt lanseringen i europa. Endret 1. mars 2007 av henrikr Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Syntes det er rart at folk setter resistance opp mot gears of war. Siden xboxen har 1års forsprang. 1 år fra nå, så kan vi godt sammenligne. rundt lanseringen i europa. 8051142[/snapback] Det argumentet der holder jo egentlig ikke mål. Begge spillene kom ut omtrent samtidig, og begge er sine konsollers beste shooter. Hvorfor skal man ikke sammenligne dem nå? Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Syntes det er rart at folk setter resistance opp mot gears of war. Siden xboxen har 1års forsprang. 1 år fra nå, så kan vi godt sammenligne. og alt det med multitasking etc etc etc blir fikset i den store patchen som kommer rundt lanseringen i europa. 8051142[/snapback] Rart? Mener du det er urettferdig å sammenligne spillene fordi PS3 nettopp har blitt lansert? En konsoll til 6000kr, med kraftigere/nyere maskinvare, større lagringskapasitet og et merkenavn med bredere støtte i markedet har ingen unnskyldning for ikke å være grafisk overlegen fra starten av. Endret 1. mars 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Eneste jeg vil vite er om du kan kjøre .h264 format med VLC player. 8042491[/snapback] Hear hear. Ta gjerne og lag ein liten filmsnutt av mythTV om du legg inn dette. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 PS3 kontrolleren skippa ut to ganger i løpet av halvannentime-2timer spill er rett å slett litt trist i tanke på at vi lever i 2007. 8051036[/snapback] Til dere andre som også har skaffet dere PS3, er dette noe dere også opplever ofte? Var ikke klar over dette problemet, men kan se for meg at det kan bli rimelig irriterende i lengden. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) PS3 kontrolleren skippa ut to ganger i løpet av halvannentime-2timer spill er rett å slett litt trist i tanke på at vi lever i 2007. 8051036[/snapback] Til dere andre som også har skaffet dere PS3, er dette noe dere også opplever ofte? Var ikke klar over dette problemet, men kan se for meg at det kan bli rimelig irriterende i lengden. 8051766[/snapback] Det vært en på 1UP som har klagd på det. Mulig det er pga konflikt med andre Bluetooth enheter. Endret 1. mars 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har lest på diverse ps3 forums at dette skjer noen få, mens at andre aldri har problemet. Vi får se når 23 mars kommer Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har lyst på PS3 jeg, så det er sagt. Men litt enig med han karen litt over her. PS3 kommer til oss nesten ett og et halvt år etter Xbox 360. Hadde jeg kjøpt en ny PC ett og et halvt år etter den gamle min, så hadde jeg på en måte ikke helt godtatt at den fra dag 1 ikke kunne yte markant bedre enn min gamle PC. Hvis jeg da ble fortalt at om ett års tid så kunnne jeg forvente at den ble like "bra" eller bedre som min da 2 og halvt års gamle PC, så... Jeg kjøper ikke helt det argumentet på en måte. Greit det er litt forskjell i og med at spill utvikles forskjellig når plattformene er forskjellige, men alikevel burde jo PS3 blåst 360 av banen på multiplattformtitler osv... Nok om det! Jeg vurderer å importere PS3 selv for å få tilgang til alle Sone A BD filmer og for å spille ekslusive titler på den - som jeg tror blir veldig bra -- med tiden Til trådstarter - veit du om Sony i Norge vil hjelpe deg i en garantisak hvis noe skulle oppstå? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Takker, Norse360 og Mgs. Da ser det ikke ut til at det er et overveldende stort problem. Håper bare det ikke rammer meg hvertfall. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Har lyst på PS3 jeg, så det er sagt. Men litt enig med han karen litt over her. PS3 kommer til oss nesten ett og et halvt år etter Xbox 360. Hadde jeg kjøpt en ny PC ett og et halvt år etter den gamle min, så hadde jeg på en måte ikke helt godtatt at den fra dag 1 ikke kunne yte markant bedre enn min gamle PC. Hvis jeg da ble fortalt at om ett års tid så kunnne jeg forvente at den ble like "bra" eller bedre som min da 2 og halvt års gamle PC, så... 8051782[/snapback] Tenk deg at du for 1 - 1,5 år siden kjøpte deg en pc med følgende specs. Amd X2 3800, 2 gb ram og ett geforce 7800. Så kjøper du deg i dag core 2 duo med 4 gb ram og ett 8800 gtx. Du spiller selvfølgelig på din lcd tv med maks 720p i oppløsning. Mest sannsynlig vil ikke det bli morsommere å spille, du vil se liten forskjell på grafikken på spill du har og spill du kjøper i dag. For det er faktisk, som på konsoll, at HW du kjøper i dag nesten aldri blir utnyttet før en god tid senere. Det er da mine tanker... Endret 1. mars 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Yama Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Blir helt sjuk av og lese dette jeg. Får veldig lyst på PS3, men synes fortsatt at 6k blir for mye. får heller se senere i år. forhåpentligvis har prisen også sunket litt for tror ikke det blir den overveldende interessen det var for 360. men kan jo selvsagt ta feil. Men jeg klarer meg sikkert en stund til uten for har 360, og GTA + Forza kommer jo til 360. uansett. grattulere med konsollen. skulle jeg også hadde råd til en Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Forhåpenligvis har jeg min innen helgen. Den ble endelig sendt i går, så jeg har et lite håp! Kommer vel an på hvordan været er i statene. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gratulerer med din nye PS3 ;D klarer ikke å vente selv til jeg får den! enormt off topic.. fra din hjemmeside: "Nick på diskusjon.no: CaZpeR Konsoller jeg eier: Nintendo (8-bits NES), Xbox 360, Playstation Portable og Playstation 3 (som er for øyeblikket på vei i posten)." Har du ikke fått PS3 nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå