Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan overføre filmer, musikk og bilder lettest mulig inn på en PS3?

8242804[/snapback]

http://www.redkawa.com/

Last ned converter: PS3 Video 9

Conventer filen, og så laster du ned: Red Kawa File Server

Du finner litt forskjellife tuts rundt på nette :)

8242922[/snapback]

Hvordan laster man ned Red Kawa på ps3'en? Trenger man Linux for å gjøre det? Har klart å lasta ned Red Kawa på pc'en, men finner ikke noe sted hvor jeg kan laste det ned fra web browseren på ps3...

Lenke til kommentar

8242804[/snapback]

8242922[/snapback]

Hvordan laster man ned Red Kawa på ps3'en? Trenger man Linux for å gjøre det? Har klart å lasta ned Red Kawa på pc'en, men finner ikke noe sted hvor jeg kan laste det ned fra web browseren på ps3...

8290568[/snapback]

Noen som vet? ;)

Lenke til kommentar

8242804[/snapback]

8242922[/snapback]

8290568[/snapback]

Noen som vet? ;)

8293938[/snapback]

Laste ned Red Kawa på PS3, what for? Den skal lastes ned til PCen og startes der, og kobles til ved hjelp av browseren i PS3.

Lenke til kommentar
Er det noen av dere som har lagt inn ny (større) harddisk i ps3'en?? Vuderer det selv :)

8296479[/snapback]

Stusser på det selv. Men drøyern til noen kommer med en smart løsning på 3,5" disker på PS3. Har sett en løsning som gjør SATA greiene fra inne i PS3'en til en ekstern løsning (slik at man bare kan koble disken ved siden av), men vil ha en mer dedikert boks (i ca. samme design som selve PS3) som kobles til på undersiden slik som med orginaldisken ;)

Lenke til kommentar
Laste ned Red Kawa på PS3, what for? Den skal lastes ned til PCen og startes der, og kobles til ved hjelp av browseren i PS3.

8296529[/snapback]

Men hvordan kobler man den til ved hjelp av browseren i PS3 da?

Jeg forstod det sånn at man må laste det ned på PS3, men tok visst feil der...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Var det ikke slik at man måtte ha HD oppløsning for å kjøre grafisk Linux? Skyt meg om jeg tar feil her....

EDIT: Om du ikke har en HD TV så kan du få HD oppløsning via PC skjermer. Som f.eks. HDMI - DVI på en LCD, eller om du har en CRT skjerm så prøvde jeg med en slik en:

B146_monj005_280.jpg

Som virket fint ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Har installert yellow dog på ps3'en, men eg har et problem. Eg har et vanlig tv (ikke hd), og når eg e inpå yellow dog fyller ikkje yellow dog skjermen og bilde er veldig uskarpt Noen som kunne hjelpe meg?

Takk :)

8450911[/snapback]

Om du trykker tab 4ganger i bootmenyen til YDL kommer det noen som heter YDLtext, altså den uten GUI.

YDL ble primært laget for HDTV. På min TV fungerer det absolutt ikke med YDL, dritkjipt!

Lenke til kommentar

Hei, har søkt litt rundt på forumet her, men fant ikke svar på det jeg lurte på, så derfor fyrer jeg løs her.

Jeg har ikke skaffet meg PS3 enda, men gjør det om ikke så altfor lenge tror jeg. Det jeg lurer på er om jeg kan pensjonere min PS2 nå? Vil jeg kunne spille SingStar og Buzz (fra PS2) på min nye PS3?

Hvis ikke, vil dette da bli mulig ved en firmware-oppdatering?

Lenke til kommentar
Hei, har søkt litt rundt på forumet her, men fant ikke svar på det jeg lurte på, så derfor fyrer jeg løs her.

Jeg har ikke skaffet meg PS3 enda, men gjør det om ikke så altfor lenge tror jeg. Det jeg lurer på er om jeg kan pensjonere min PS2 nå? Vil jeg kunne spille SingStar og Buzz (fra PS2) på min nye PS3?

Hvis ikke, vil dette da bli mulig ved en firmware-oppdatering?

8481236[/snapback]

singstar og buzz er jo noen tunge titler ivertfall her i europa...singstar til ps3 er under utvikling, men eg vil også tru att begge dei titlene virker fint..viss ikkje vil nok ein firmware oppdatering ikkje vere langt unda...du kan gå innpå playstation.com og søke på spilla i ein kompibilitets søkemotor for og sjekk om dei virker på ps3..:)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
YDL ble primært laget for HDTV. På min TV fungerer det absolutt ikke med YDL, dritkjipt!

Prøv Ubuntu. Det ligger en oppskrift av meg i tråden : Ubuntu Linux nå tilgjengelig for PS3 !

Har ikke prøvd det på vanlig TV, men det bør gå greit.

Også en mye bedre Distro enn YDL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...