Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahhh, ser du har en slik forferdelig "Pacman"-skjerm å spille på :p

Verste skjermen jeg har brukt noengang tror jeg.

Uansett, utrolig hvordan den trekker til seg støv.

Gratulerer med kjøpet forresten :)

8044104[/snapback]

Pacman skjerm? Utdyp gjerne ;)

Lenke til kommentar

Er ikke helt med... Tenker du på at jeg klaget på oppstartslyden?

8044117[/snapback]

Hehe, altså, TV'n din. Har et par sånne stående på kontoret her, og hver gang man slår av / på de, så lager den en sånn god gammeldags pacman-lyd :p

8044125[/snapback]

Aha. Du er klar over at det går an å slå av? :p hehe... Min er slått av for år og dag siden. Problemet med oppstartslyd var PS3'en... Var sånn typisk start med tuning av violiner og chelloer... utrolig masete i min mening....

Lenke til kommentar
Aha. Du er klar over at det går an å slå av? :p hehe... Min er slått av for år og dag siden. Problemet med oppstartslyd var PS3'en... Var sånn typisk start med tuning av violiner og chelloer... utrolig masete i min mening....

8044131[/snapback]

Hehe, joda. Jeg vet de går å slå av :) Men, pakket opp skjermene, teste de, og sendte de i retur bare. Eller, de skal vel sendes i retur snart. Likte ikke de DMTECH-skjermene.

Men, nå må du gå å spille litt PS3 da ;)

Hvor mye kostet den tilsammen? Med toll, spillene/kontrollern?

Lenke til kommentar

8044131[/snapback]

Hehe, joda. Jeg vet de går å slå av :) Men, pakket opp skjermene, teste de, og sendte de i retur bare. Eller, de skal vel sendes i retur snart. Likte ikke de DMTECH-skjermene.

Men, nå må du gå å spille litt PS3 da ;)

Hvor mye kostet den tilsammen? Med toll, spillene/kontrollern?

8044143[/snapback]

Er ikke helt strålefornøyd med TV'en selv, men jeg må nesten si den har gjort nytta si. Har hatt den i vel 2 år nå så :) Fungerer greit enda.

Alt i alt kom det på 6000,- for konsoll, kontroller, to spill og frakt. Så kom det 659,- i toll (han satte verdien til 2000,- for tollerne) og så ble det vel også 260,- i gebyr fra Paypal. Dette er akkurat det jeg betalte for alt. Og så har jeg også bestilt en HD Component til PS3 fra Hong Kong som kosta totalt 60,- med frakt og alt.

EDIT: Neste stopp nå er enten en ny laptop eller en Dell 30" ;)

EDIT2: Sitter igjen med litt blanda følelser etter dette.

Jeg vil si at maskina er ganske kraftig grafikkmessig (sett at det mest sannsynlig blir bedre etterhvert), maskina har god teknologi, men jeg sitter igjen med en litt bitter smak i munnen etter så mye penger jeg har lagt i denne. Nå skal jeg ikke si noe før jeg har testa ut Linux delen, men fram til nå så syns jeg de kunne kjørt en litt lavere pris å denne. Bare en tanke jeg fikk etter litt spilling og føling ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
hva er din ps id?

8044350[/snapback]

Hadde tenkt å gå for CaZpaH, men skal ta å lage et midlertidig et... Der:

RadYn

EDIT: Laster ned Gran Turismo HD nå... Går jo faktisk raskt :p I motsetning til Xbox Live (som man i tillegg må betale for)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Noen ganger går det raskt....andre ganger treeeeegt

med film trailere går det alltid tregt  :hmm:

Edit: har added, får se om det har dukket opp hos deg

8044458[/snapback]

Pga. PS3'en sin store mulighet for multitasking så får jeg sjekket etter jeg har lastet ned...

Lenke til kommentar
Hver gang jeg ser bedre bilder av PS3 blir jeg mer og mer overraska over hvor stygg formen på den er.

Men håper å høre mer om hvordan det går, spesielt interessert i hvordan det er å bruke japansk(?) versjon!

8043755[/snapback]

Den ser kansje litt merkelig ut på bilder ... men designet er meget bra når man ser det i virkligheten .

Alle mine venner som har sett den har blitt imponert ove designet.

Geir

Lenke til kommentar
Hver gang jeg ser bedre bilder av PS3 blir jeg mer og mer overraska over hvor stygg formen på den er.

Men håper å høre mer om hvordan det går, spesielt interessert i hvordan det er å bruke japansk(?) versjon!

8043755[/snapback]

Den ser kansje litt merkelig ut på bilder ... men designet er meget bra når man ser det i virkligheten .

Alle mine venner som har sett den har blitt imponert ove designet.

Geir

8044494[/snapback]

Prøvde å sette den ned nå... Og nei... Det funka ikke... Ser ut som en grill da ja :p Lurer på om noen grillprodusenter kommer til å krangle over designet her. For den er faktisk skremmende lik en grill når man setter den ned. Mens når den er stående så ser den ut som et par skyskrapere elns. :p

Note... Personlig mening :p

Lenke til kommentar
Jeg vil si at maskina er ganske kraftig grafikkmessig (sett at det mest sannsynlig blir bedre etterhvert), maskina har god teknologi, men jeg sitter igjen med en litt bitter smak i munnen etter så mye penger jeg har lagt i denne. Nå skal jeg ikke si noe før jeg har testa ut Linux delen, men fram til nå så syns jeg de kunne kjørt en litt lavere pris å denne. Bare en tanke jeg fikk etter litt spilling og føling ;)

8044170[/snapback]

Nå har du bare kjørt ting over kompositt. Å det gjør jo sitt på opplevelsen. Tror det blir bedre når du kommer over på komponent.

Men tror linuxdelen vil være verdt en del viss det er like bra som jeg ser det for meg. Å det vil det bli etterhvert.

Å stort sett alle nye konsoller er som det istarten. Ikke helt. Men ganske bra alikevell.

Lenke til kommentar

8044170[/snapback]

Nå har du bare kjørt ting over kompositt. Å det gjør jo sitt på opplevelsen. Tror det blir bedre når du kommer over på komponent.

Men tror linuxdelen vil være verdt en del viss det er like bra som jeg ser det for meg. Å det vil det bli etterhvert.

Å stort sett alle nye konsoller er som det istarten. Ikke helt. Men ganske bra alikevell.

8044537[/snapback]

Som jeg også skrev så skal jeg ikke si noe for tidlig før jeg har testa ut Linux Delen. Denne delen har vært et stort salgs-argument for min del. Men rekker ikke å sette meg inn i det i dag iogmed jeg skal på jobb, men skal gå inn i det i morgen...

EDIT: Sony har faktisk tatt seg tiden til å skrive dette på esken: "For Sale and Use In Japan ONLY"

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
uten 720p får du bare brukt tekst basert Linux, ikke noe GUI

8044607[/snapback]

Craaaaaap... Jaja... Da får jeg bare vente på component kabelen eller om den ikke dukker opp snart så stikker jeg på Clas og kjøper HDMI og overgang til DVI... Spørs hvor lenge jeg orker å vente :p

EDIT: Enda mer Crap :p Component Kabelen ble visstnok ikke sendt før i dag pga. forsinkelser.... Jaja... Blir en tur på Clasern i morgen da ;)

EDIT2: Til kewell79: Da har jeg adda deg ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

R2 og L2 på SixAxis kontrolleren er utrolig gode. De er ikke glatte og folk som klager over dette burde kanskje legge potetgullet og kyllingvingene til side når de skal spille. De sitter akkurta som de skal og det er ganske godt. Eneste problemet som jeg har opplevd er det at de er utrolig sensitive:p

På Dual Shock kunne jeg hvilke fingeren på knappene så og si uten at det skjedde noe. Men på SixAxis så er det litt mer følsomt. På Resistance så syntes jeg fyren min var så utrolig lav i forhold til fiendene, men dette var egentlig mest pga. at L2 knappen var såvidt nede en god stund:p Ble vandt til dette etterhvert da:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...