Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Hmm... tja... hva vil det si? Sorry, men jeg har ikke satt meg så veldig inn i hvordan PSN-nettet fungerer.

Vel, for å si det sånn så har du ingen grunn til å klage over XBL; på PS3 finnes det ingen muligheter for "friends", e.l.

8235183[/snapback]

Finnes ikke friends? Har ikke sett så nøye, men synes jeg så et ikon som het add friend og start chat ikon Oo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... tja... hva vil det si? Sorry, men jeg har ikke satt meg så veldig inn i hvordan PSN-nettet fungerer.

Vel, for å si det sånn så har du ingen grunn til å klage over XBL; på PS3 finnes det ingen muligheter for "friends", e.l.

Bare tull.. man har friendlist på ps3.. og det ser ut som EA spill og motorstorm hittil automatisk adder friends fra xmb til spillene sine.

Da har vi vel mer eller mindre universal friendlist vi også.. om du ser bort fra resistance.

Den blir nok også forbedret etterhvert.

Lenke til kommentar
Ble litt sinna igår att Playstation 3 låste seg etter jeg spilte Ridge Racer 7 :no:

Måtte dra ut strømmen på Playstation 3 får å komme tilbake inn igjen

8234981[/snapback]

Huff da, låste maskinen seg. Håper ikke dette blir en lignende sak som med X-Box 360 frysingen.

viul007, prøv å skrive inn følgende:

City: New York

State: New York

Postal Code: 40000

På adresse skriv hva som helts, dog ikke med ÆØÅ bokstaven eog husk husnr i tileg som Gate 1 f.eks.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Eg har problem med at biletet flimrar iblandt. Og av og til mistar prosjektoren kjelda heilt. Dette skjer ikkje med XBOX 360'en som også er kopla til same komponent switch.

Men eg mistenkjer det er den utruleg billige komponent kabelen eg kjøpte ifrå modnet.no (utruleg bra kundeservice, og kjapp sending!).

Benyttar meg nok av 14 dagars returret der ja.

Skal teste med ein HDMI kabel imorgon, og sjå om eg får samme problemet, og så med ein betre skjerma komponent kabel.

Opplev eg same problemet, er eg glad for at eg tok 2års happy care avtale på elkjøp. Då har eg krav på ein maskin i lån imens den andre er på reparasjon (evt. blir bytta ut).

Lenke til kommentar

jeg har ikke noe problem med bildet, men de siste dagene har jeg spilt ganske mange timer resistance... og kontrolleren har hengt seg opp tre ganger. Jeg har snurret rundt og rundt, og nå den siste gangen fortsatte jeg bare å gå bakover til jeg ramlet utenfor stupet... temmelig plagsomt. Det løser seg av seg selv da, henger bare ett sekund ellerno, men det kan være lenge nok til at jeg dør, og da er det kjipt :p

Lenke til kommentar
jeg har ikke noe problem med bildet, men de siste dagene har jeg spilt ganske mange timer resistance... og kontrolleren har hengt seg opp tre ganger. Jeg har snurret rundt og rundt, og nå den siste gangen fortsatte jeg bare å gå bakover til jeg ramlet utenfor stupet... temmelig plagsomt. Det løser seg av seg selv da, henger bare ett sekund ellerno, men det kan være lenge nok til at jeg dør, og da er det kjipt :p

8237970[/snapback]

Samme problemet som jeg har hatt mange ganger. Syns dette suger veldig fra Sony sin side. Har hatt X360 i over 1 år og den kontrolleren har ikke skippet ut en eneste gang hos meg. Og da mener jeg det er dårlig av Sony å komme et år etterpå med en kontroller som ikke virker som den skal :thumbdown:

Lenke til kommentar
Eg har problem med at biletet flimrar iblandt. Og av og til mistar prosjektoren kjelda heilt. Dette skjer ikkje med XBOX 360'en som også er kopla til same komponent switch.

Men eg mistenkjer det er den utruleg billige komponent kabelen eg kjøpte ifrå modnet.no (utruleg bra kundeservice, og kjapp sending!).

Benyttar meg nok av 14 dagars returret der ja.

Skal teste med ein HDMI kabel imorgon, og sjå om eg får samme problemet, og så med ein betre skjerma komponent kabel.

Opplev eg same problemet, er eg glad for at eg tok 2års happy care avtale på elkjøp. Då har eg krav på ein maskin i lån imens den andre er på reparasjon (evt. blir bytta ut).

8237934[/snapback]

Flimrer bildet mens du spiller, eller ser film?

Hos meg flrimrer bildet bare i noen sekunder når jeg skal til å starte et spill fra BR disken eller en film fra BR disken, dette fordi maskinen skfter oppløsning. Bruker HDMI.

Lenke til kommentar
Flimrer bildet mens du spiller, eller ser film?

Hos meg flrimrer bildet bare i noen sekunder når jeg skal til å starte et spill fra BR disken eller en film fra BR disken, dette fordi maskinen skfter oppløsning. Bruker HDMI.

8238932[/snapback]

Det flimrar minimalt når eg spelar, men f.eks når Motorstorm loadar, noko det gjer ganske mykje, kan bildet flimra noko heilt ekstremt. Og ein gong mista prosjektoren signalet heilt.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...