Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Stapp inn CD`en du vil skal rippes i PS3, trykk på trekant på kontrollen, velg så å importere de sangene du øsnker fra CD`en til hardddisken.

8223450[/snapback]

hva gjør jeg med bilder da? mp3 fra dataen?

8223598[/snapback]

Bilder kan du ta fra Minnekort eller Kamera (Jeg prøvde å sette inn minnekortet fra mitt kamera og virket ikke, mens jeg koblet til kamera med USB og samme minnekort, DA virket det :p) og så er det bare å kopiere over med trekant. Mp3 fra data blir nok litt vanskeligere. Samme med streaming av video. Da må du nok ty til Linux, men tror ikke videostreaming vil fungere optimalt iogmed .avi ikke gjør det :p

Men får ikke til Playstation Network med den norske kontoen min. Jeg prøver å signe inn og jeg får bare: "you are not allowed to sign in with a different users ID (e-mail address)". Er jo helt mongo :thumbdown:

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merket meg at jeg har måttet bruke tre forskjellige epost-adresser til å lage tre forskjellige brukere jeg også ja. Fikk jo ikke forandret adresse på en gammel bruker. Er det ikke lov å flytte fra et kontinent til et annet? :)

8225340[/snapback]

Vet ikke hva som er feil jeg. Frusterende er det iallefall for nicket mitt er lagret på den eposten. Og nå får jeg ikke lov til å bruke det.... Får bare bruke den amerikanske kontoen jeg har for øyeblikket... så når jeg skal begynne å handle ting på playstation network så blir det vel å lage en ny norsk en. Med nytt nick :(

EDIT: Nei her skal Xbox Live ha ros...

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Huff jeg sitter med pakkelappen i hånda, men jeg må vente på noen som kan kjøpre meg ned til postkontoret! Jeg har venta i 7 måneder på denna konsollen her og jeg begynner å bli litt lei. So close, but yet so far away.

Men hvilket spill anbefales å starte med? Resistance eller motorstorm, vet at de er to helt forskjellige spill, men jeg tenker litt på underholdningsverdi... Skal til NZ i påsken så da får jeg vel handla noen spill der. Noen som vet om det er noen problemer med å kjøpe spill i New Zealand og spille på en norsk maskin? Begge er vel PAL?

Lenke til kommentar
Har du prøvd å ta recover nick eller noe sånt da? se om du får en mail

8225418[/snapback]

Har ikke prøvd dette, men kan prøve. Jeg prøvde jo å se om jeg tastet feil passord. Da fikk jeg at passordet var feil. Og mens jeg tar riktig så får jeg beskjed at jeg ikke har lov til å bruke ID'en til noen andre. Noe som da er irriterende fordi det er min ID.

Huff jeg sitter med pakkelappen i hånda, men jeg må vente på noen som kan kjøpre meg ned til postkontoret! Jeg har venta i 7 måneder på denna konsollen her og jeg begynner å bli litt lei. So close, but yet so far away.

Men hvilket spill anbefales å starte med? Resistance eller motorstorm, vet at de er to helt forskjellige spill, men jeg tenker litt på underholdningsverdi... Skal til NZ i påsken så da får jeg vel handla noen spill der. Noen som vet om det er noen problemer med å kjøpe spill i New Zealand og spille på en norsk maskin? Begge er vel PAL?

8225451[/snapback]

Jeg ville begynt med Resistance. Motorstorm falt aldri i smak her i gården. Men om du skal til NZ så har det nada å si... Du kan dra på månen og kjøpe spill der og det vil virke ;) PS3 er sonefri når det kommer til spill. Akkurat som PSP er blitt nå :)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Resistance og motorstorm ligger som nedlastbare demoer på PN Store, så da kan du teste selv

8225469[/snapback]

Herlig takker:D

Da kan jeg jo vente litt med å kjøpe spill til etter påsken da jeg kommer hjem fra ferie.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurte på.. Når man laster ned trailere og andre filmklipp skal man ikke se små klipp/bilder når man scroller igjennom filmene eller har jeg bare drømt? Jeg får bare ett filmikon

Noe sånt som dette på PSX: http://content.answers.com/main/content/wp...b_img02_pop.jpg

Edit: Man kan se det på previewen av LittleBigPlanet

8225743[/snapback]

Det er slik på spill. At hele themen og alt endrer seg (slik som på PSP). Men videoklipp er kun en videologo her. Kan hende de fikser det til seinere. Bør da ikke være så vanskelig :p

Lenke til kommentar
CaZpeR:

hvor få tak i lunux?

hvem verson er best?

8225884[/snapback]

Man laster de som regel ned fra nettet og svir de ut på skive selv. Jeg la inn YDL (Yellow Dog Linux) 5.0 som kan skaffes her.

Anbefaler denne til de som er helt grønn når det kommer til Linux.

Eller så har vi jo også Fedora Core 5 som jeg mener noen hadde fått til og Gentoo. Vil prøve sistnevnte selv snart. Prøve å få inn Fluxbox eller Blackbox for å se om det hjelper på ytelsen (da de ikke drar allverdens med systemkraft).

Lenke til kommentar

Jeg leser nå på www.ps3scene.com at Playstation 3 launch i Paris og Sydney var en kjempestor flopp. Ler litt av dette, men også litt trist for Sony.

I Paris så hadde de satt opp stort tak osv. for de som sku stå i kø og greier. Med direktesendt TV og Radio så dukket det opp 60 mennesker. Dvs. de fikk solgt 60 av de 1000 konsollene de hadde fått. Det var forsåvidt fler pressefolk og sikkerhetsvakter enn folk som kom for å ha konsoll.

Mens i Sydney var det jo helt latterlig. Der hadde de masse presse og Radio stilte opp mens 40 personer dukket opp. Radio-kanalen som var der la på lyd av "kaoset" for at det skulle virke som at det var et rush :p Mens her også var det fler pressefolk og sikkerhetsvakter enn folk som kom for å kjøpe konsoll.

Ser også at det er labert salg i Norge og. Ser mange webshopper fortsatt har konsoller på lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...