Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå når jeg slo på i sted for å spille litt resistance, så kom det jaggu opp at det finnes system update... Har vel gjerne med at en del tullinger får ps3 i europa i kveld/natt... spennende om det er store forskjeller.

8212208[/snapback]

Hehe. Jepp. Blir vel spennende det. Tenkte kanskje å koble fra min og ta den med i bilen og kjøre til elkjøp her borte (vet om en del som skal campe der i natt) og bare rulle ned vinduet, vise, peke og le og så spole vekk derfra med et glis om munnen :p Men risken for å bli slått ned og rana er for stor :p

Men fra spøk til alvor. Hørt at de har greid å finne en exploit i FW 1.51 til å kjøre usignert kode, men denne ble rettet igjen i 1.54. Vet ikke om det er 100% sant, men kom ifra ganske gode kilder visstnok. Kanskje det dukker opp noe for homebrewerne der ute snart ;) Hadde uansett elsket å spilt NES, SNES etc. på min PS3 ;) Noe jeg forsåvidt kan på min Wii nå :p

Lenke til kommentar
Er det noen som har testet PS3 med både komponent og HDMI kabler? Er det merkbar forskjell??

8212596[/snapback]

Kan godt ta en titt på det. Har begge deler. Kan gi en tilbakemelding i kveld når jeg er ferdig på jobb :)

Klar over at dette sikkert er et fryktelig teit spørsmål, men PS3 må så klart være koblet til internett når man skal legge inn nye systemoppdateringer?

8212780[/snapback]

Nei. Faktisk ikke :p Man kan faktisk laste ned oppdateringene på nett og så legge de over på minnepinne(USB)/minnekort/brenneutCD og så over på PS3 og så oppdatere ;) (Mener iallefall jeg så en "Download Here" Knapp på PS3 sine hjemmesider.

Lenke til kommentar
Klar over at dette sikkert er et fryktelig teit spørsmål, men PS3 må så klart være koblet til internett når man skal legge inn nye systemoppdateringer?

8212780[/snapback]

Nei. Faktisk ikke :p Man kan faktisk laste ned oppdateringene på nett og så legge de over på minnepinne(USB)/minnekort/brenneutCD og så over på PS3 og så oppdatere ;) (Mener iallefall jeg så en "Download Here" Knapp på PS3 sine hjemmesider.

8212914[/snapback]

Det stemmer helt sikkert, for når man går på system update på ps3-en, så er det update via internet eller update via et eller annet som jeg ikke kommer på her jeg sitter nå :p

Lenke til kommentar

Skifter farger etter tid på døgnet. Sikkert etter årstid også som psp.

Jeg er skuffa over oppdateringa. Jeg har ikke prøvd om det går an å gjøre andre ting mens man laster ned, fordi jeg ikke fant noe å laste ned. Lite ting på den nye sjappa, mer på både den asiatiske og US...

Spiller litt resistance så lenge da.

Cazper, jeg har kommet til den kirka, the cathedral. husker du om det er langt ute i spillet? Bare lurer på hvor mange timer jeg har igjen å kose meg...

Lenke til kommentar
Er det noen som har testet PS3 med både komponent og HDMI kabler? Er det merkbar forskjell??

8212596[/snapback]

Kan godt ta en titt på det. Har begge deler. Kan gi en tilbakemelding i kveld når jeg er ferdig på jobb :)

Tusen takk, det hadde vært flott :)

Lenke til kommentar
Funket fint å laste ned ting mens jeg spilte :) Lastet ned GT:HD og Resistance mens jeg testet Motorstorm.

8215451[/snapback]

Ah, glimrende :) Det fungerte ikke tidligere...

Bare synd jeg har lastet ned det jeg føler at jeg MÅ laste ned, for nå som jeg sitter og spiller litt resistance kunne jeg jo gjort det :)

Morsomt spill, men jeg dør en del ganger :p Er mer vant til tastatur og mus...

Lenke til kommentar
Cazper, jeg har kommet til den kirka, the cathedral. husker du om det er langt ute i spillet? Bare lurer på hvor mange timer jeg har igjen å kose meg...

8215430[/snapback]

Du har mye igjen bare for å si det mildt. :D

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Godt godt... har akkurat tatt ned en stor maskin som tråkket masse på meg nå, Men det finnes ikkert en tråd for spillet i stedet for at vi skal bruke denne tråden til det :)

Tenkte i forhold til gears of war skjønner du, det synes jeg var overraskende kort...

Lenke til kommentar
Godt godt... har akkurat tatt ned en stor maskin som tråkket masse på meg nå, Men det finnes ikkert en tråd for spillet i stedet for at vi skal bruke denne tråden til det :)

Tenkte i forhold til gears of war skjønner du, det synes jeg var overraskende kort...

8215986[/snapback]

Synes at Resistance er en av de lengste FPS spillene jeg har spilt. Og jeg spilte på Easy første gangen for deretter å spille på normal. :)

Lenke til kommentar
Hehe. Jepp. Blir vel spennende det. Tenkte kanskje å koble fra min og ta den med i bilen og kjøre til elkjøp her borte (vet om en del som skal campe der i natt) og bare rulle ned vinduet, vise, peke og le og så spole vekk derfra med et glis om munnen :p Men risken for å bli slått ned og rana er for stor :p

Hahaa, hadde vært jævelig bra om du hadde mistet den på asfalten akkurat på det værste.

Du bare: - Hohoho, sese... WOOPS!

De bare: - BWAHAHAHAA, stille deg i kø?! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...