Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg bruker HDMi - DVI kabel, fungerer fint det med lyd

Du får sjekke om Component kabel ikke downscaler bildet vist du bruker 720p under filmer

8043750[/snapback]

Skal prøve så fort jeg får meg en BD film og en Component kabel. Sistnevnte er forhåpentligvis her denne uka. Hvis ikke så ender jeg opp med å ta en kjapp handletur på clas :p

Hver gang jeg ser bedre bilder av PS3 blir jeg mer og mer overraska over hvor stygg formen på den er.

Men håper å høre mer om hvordan det går, spesielt interessert i hvordan det er å bruke japansk(?) versjon!

Jeg ble overasket over utseende da jeg fikk den i hånda. Var noen finesser jeg ikke hadde fått med meg på bilder (nå har jeg heller ikke studert bilder), men var en chrome kant på undersiden som var utstikkende som jeg ble overrasket over. Men mange har påstått at den er lik størrelse som X360. Ser jo nå at den er litt høyere selv om man har HD på X360.

Har foreløpig PS3'en stående (pga. jeg fant ikke en lang nok strøm-kabel), men skal ha den liggende under TV'en tenkte jeg. Var noe som ikke stemte helt utseende messig på høyresiden da den stod oppreist (jeg veit jeg er kresen).

EDIT:

Har vist kommet Firmware 1.54 i dag, ikke helt bekreftet dog.....

Har du Firmware 1.51 nå CaZpeR?

8043779[/snapback]

Har 1.54 nå :) Kjørte akkurat updaten.

Enda en ting... Er det slik at standard valg-knapp på PS3 er "O" og ikke "X"? Jeg var bombesikker på at "X" var velgeknappen på PS2. Dette har de bytta om på og veldig irriterende, men vender meg sikkert til det :p

Og til jonarvid ang. japansk utgave... Helt siden jeg valgte "English" i førstegangs-setup så har jeg ikke sett et japansk tegn. Selv om jeg spiller Jap utgaver av spilla (fikk visstnok Ridge Racer 7 i JAP også). Alt har snakket, skrevet og skreket engelsk foreløpig. Og da er jeg mer enn fornøyd ;)

Nå er det PSP sammenkjøring som skal testes ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Og til jonarvid ang. japansk utgave... Helt siden jeg valgte "English" i førstegangs-setup så har jeg ikke sett et japansk tegn. Selv om jeg spiller Jap utgaver av spilla (fikk visstnok Ridge Racer 7 i JAP også). Alt har snakket, skrevet og skreket engelsk foreløpig. Og da er jeg mer enn fornøyd ;)

8043782[/snapback]

Det høres veldig lovende ut. Takk for den :D

Lenke til kommentar

8043782[/snapback]

Det høres veldig lovende ut. Takk for den :D

8043805[/snapback]

Var veldig spent på den selv. Jobbet et par ekstraskift på jobben for å få råda til denne, men tok sjansen på at det gikk. Kanke si jeg angrer ;)

Men tester ut Remote play. Den står å lader nå, men fikk opp menyen til PS3'en på PSP'en. Ergo. Om de sier at PS3 skal bli så multimedia som de sier det skal bli er dette genialt oppimot PSP og bruke den som fjernkontroll ^

Lenke til kommentar

Hehe! Så Sony hadde rett i at folk vil jobbe mer for å få råd til ps3 ;)

Godt at du er fornøyd!

Er uenig angående kontrolleren. Den er lett ja, men den føles meget godt laget. Ikke noe knirking osv om du prøver å vri på den. Alt virker meget godt sammeskrudd. Men man kjenner at den er lettere enn dualshock kontrolleren, men det er ikke dumt synes jeg. Rumble er greit, men denne granat ristinga osv dere snakker om det fikser subben ;) Og det er en mye bedre rumble. Hele rommet rister jo, ikke bare kontrolleren.

Lenke til kommentar
Hehe! Så Sony hadde rett i at folk vil jobbe mer for å få råd til ps3 ;)

Godt at du er fornøyd!

Er uenig angående kontrolleren. Den er lett ja, men den føles meget godt laget. Ikke noe knirking osv om du prøver å vri på den. Alt virker meget godt sammeskrudd. Men man kjenner at den er lettere enn dualshock kontrolleren, men det er ikke dumt synes jeg. Rumble er greit, men denne granat ristinga osv dere snakker om det fikser subben ;) Og det er en mye bedre rumble. Hele rommet rister jo, ikke bare kontrolleren.

8043836[/snapback]

Joa. Sistnevnte er jeg enig i. Greit den ikke knirker, men syns fortsatt den er litt for plast-aktig i forhold til konsollen. Men er det bare meg eller er høyre trigger litt lettere enn venstre trigger? Er slik på begge kontrollerne mine :p Kanskje det er jeg som har rare fingre :p

Kommer forresten til å bruke morgendagen min på Linux delen. Har fri fra jobb da. Skal jobbe i kveld (noe som blir tortur) så skal morgendagen gå til det ;)

EDIT:

Jeg leter allerede etter hvor man slår av introlyden. Fy faen å irriterende den er. Ikke bare litt heller :p Hva tenkte de på?

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Enda en ting... Er det slik at standard valg-knapp på PS3 er "O" og ikke "X"? Jeg var bombesikker på at "X" var velgeknappen på PS2. Dette har de bytta om på og veldig irriterende, men vender meg sikkert til det :p

Jeg har en japansk PSP hvor "O" er valg-knapp, mens min samboer har en amerikansk PSP hvor "X" er valg-knapp. Slik er det. :D

Synd at du bestilte den japanske versjonen av PS3 forresten, da er Resistance sensurert (uansett hvilken versjon av spillet du setter inn) og hvem vet hva annet som blir sensurert i fremtiden?

Endret av ballerusk
Lenke til kommentar

Saa Xbox leiren bruker volum som ynskyldning for stoy fra drevet mens PS3 gutta bruker det som kompensasjon for mangel paa rumble? Hehe herlig!

Nei eg blir litt skeptisk naar eg leser her om Sixaxis,lettere enn Dual Shock 2 er urovekkende negativt syns eg. Godt den virker solid skrudd sammen som du eier Mgs.

Skulderknappene Cazper,holder disse maal? Glipper fingerene saa lett som eg har faatt inntrykk av?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Jeg har en japansk PSP hvor "O" er valg-knapp, mens min samboer har en amerikansk PSP hvor "X" er valg-knapp. Slik er det.  :D

Synd at du bestilte den japanske versjonen av PS3 forresten, da er Resistance sensurert (uansett hvilken versjon av spillet du setter inn) og hvem vet hva annet som blir sensurert i fremtiden?

8043925[/snapback]

PSP'en min er også "X" som standard knapp. Dette vil jo vise seg når evt. en med US utgave av PS3 kan si noe på dette om Sony har lagt om.... Jaja...

Skulderknappene Cazper,holder disse maal? Glipper fingerene saa lett som eg har faatt inntrykk av?

8043930[/snapback]

Syns de var greie nok (men ja... de er veldig glatte). Jeg hadde mer problemer med å tilpasse meg stickene. Jeg har som sagt ikke PS2 fra før og er derfor ikke kjent med disse, men jeg syns disse var mer slitsomme enn X360 kontrolleren i tanke på at X360 kontrolleren så er det et lite nedsynk i stikkene som gjør at tommelene sitter bedre da, mens her så buler de utover og derfor glipper jeg noen ganger stikkene, merket dette veldig i Resistance der man er nødt til å bruke disse.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
på min US ps3 er det X

ugh....får ikke logget inn før jeg legger inn firmware 1.54 får jeg melding på skjermen nå  :hmm:

8043985[/snapback]

Hehe... Er det så smerte å kjøre update?

Lurer på om det er noen valg for dette med standardknapp... Ikke at det egentlig er noe stort problem :p

Lenke til kommentar
med Firmware 1.51 kan jeg gjøre MYE "rart"  ;)

Tenk vist det ikke går på 1.54 lenger  :scared:

8044008[/snapback]

Hehe... Går nok greit ;)

Lol... Jeg får ikke signet inn på Playstation Network fordi jeg må vente til release... Greeeeat.....

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Hehe... Går nok greit ;)

Lol... Jeg får ikke signet inn på Playstation Network fordi jeg må vente til release... Greeeeat.....

8044038[/snapback]

Lag deg en US konto fra menyen, tar deg 5 minutter

United States

Postal Code: 10012

State: New York, City New York City

på Adresse bare skriver du inn noen bokstaver

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Hehe... Går nok greit ;)

8044038[/snapback]

Lag deg en US konto fra menyen, tar deg 5 minutter

United States

Postal Code: 10012

State: New York, City New York City

på Adresse bare skriver du inn noen bokstaver

8044067[/snapback]

Doing it now.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...