Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Prøvd ut Blast Factor selv! Veldig underholdende lite spill! :D

Gleder meg til de grader til det kommer en killzone demo! Åååå som jeg gleder meg! :dribble:  Får håpe at det kommer en da. Mange som hater dem for å ha laget den cgi traileren som de hevdet at var gameplay, men etter hva jeg har hørt fra de som har sett techdemo så er ikke grafikken så annerledes.

En liten del av denne demoen var f.eks. at man skjøt på en vegg i et mørkt rom, og man kunne se søylene av lys komme gjennom hullene.

8141418[/snapback]

Nice :D Husker det de påstod var ingame Motorstorm også. Tror gametrailers, 1up eller gamespot lagde en sammenlikning. Var utrolig stor forskjell på det. Men gleder meg til det kommer noe nytt på Playstation Store nå. For var utrolig labert innhold der nå :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt opp et regnestykke:

6000kr (ps3) - 2000kr (HD DVD 360) = 4000kr

I tillegg så har jeg 2500kr øremerket til Wii, eller nærmere sagt - konsoll, generelt.

Det er absolutt ikke ille, så mye utrolig digg fra Sony i det siste (endelig), og Wii har ikke gjort annet enn å skuffe meg i det siste (ikke bare Nintendo personlig, men likevel). Fortsetter denne personlige hypen min så blir det faen meg PS3 på meg også, skulle jeg aldri trodd; men selvfølgelig ikke før exclusivene, rumble, god online-tjeneste og flere multimedia-egenskaper. HTPC frister nada.

Gleder meg til å høre om Chillstream. Kan du også si litt om hva Sony tilbyr NÅ av onine-tjenester? Så er du en knupp :!:

Lenke til kommentar
Gleder meg til å høre om Chillstream. Kan du også si litt om hva Sony tilbyr NÅ av onine-tjenester?

Akkurat nå så har de en ikke altfor imponerende ps store.

Det er snakk om 20-25 filmtrailere. Kanksje 10 spilldemoer, et par downloadable games, blant annet tekken 5 DR, flow. En del ps1 spill for psp. Litt bonus content til noen få spill.

Såvidt jeg vet er det video/voice chat? Friendlist.

Vet i hvertfall at resistance og motorstorm har voice chat.

Det var litt av det.

Lenke til kommentar

Meh.. Ikke gidd å kverulere mbiof. Ingen er interessert i en konsollkrig her.

Jeg syns faktisk ikke at motorstorm skuffa noe serlig. Jeg ble egetlig aldri overbevist om at det var ingame stuff. Har helt sinnsyke forventninger til killzone 2 da. Er blandt de spillene som er på lista over spill man må ha.

Lenke til kommentar
Meh.. Ikke gidd å kverulere mbiof. Ingen er interessert i en konsollkrig her.

Jeg syns faktisk ikke at motorstorm skuffa noe serlig. Jeg ble egetlig aldri overbevist om at det var ingame stuff. Har helt sinnsyke forventninger til killzone 2 da. Er blandt de spillene som er på lista over spill man må ha.

8142895[/snapback]

Setter man opp feilaktige priser så må man forvente å bli korrigert. Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Setter man opp feilaktige priser så må man forvente å bli korrigert.  Sånn er det bare!

8142910[/snapback]

Korriger nå begge prisene da, om du først må pirke. Han tok utgangspunkt i generell butikkpris, og da er 6000,- og 2000,- ganske nøyaktig. Om vi leter etter billigste nettpris har du rett i at hd-dvd'en går for drøye 1500,-, men PS3 koster heller ikke mer enn 5699,- på cdon.com.

Når du ikke undersøker begge prisene må du regne med å bli korrigert. Sånn er det bare! :cool:

Lenke til kommentar
Setter man opp feilaktige priser så må man forvente å bli korrigert.  Sånn er det bare!

8142910[/snapback]

Korriger nå begge prisene da, om du først må pirke. Han tok utgangspunkt i generell butikkpris, og da er 6000,- og 2000,- ganske nøyaktig. Om vi leter etter billigste nettpris har du rett i at hd-dvd'en går for drøye 1500,-, men PS3 koster heller ikke mer enn 5699,- på cdon.com.

Når du ikke undersøker begge prisene må du regne med å bli korrigert. Sånn er det bare! :cool:

8143009[/snapback]

Jeg har ikke nevnt ps3 prisen med et eneste ord. Om du vil kan du jo bemerke at en annen postet feil pris i sammenligningen, men da må du passe deg for å ikke bli kalt en kverulant

Lenke til kommentar
Skal du sammenligne så gjør det riktig!

8142866[/snapback]

Jeg har ikke nevnt ps3 prisen med et eneste ord.

8143178[/snapback]

Skal man sammenlikne riktig tar man hensyn til begge prisene, ikke bare én. Han postet strengt tatt ikke noen priser feil, han gav et godt estimat av hva butikkprisene er. Når du trekker inn prisene på nettbutikker er det på sin plass å undersøke begge prisene, og ikke bare én, ellers er det du som opererer med gale tall.

Lenke til kommentar

Haha!

Vel, hvis jeg må "oppklare " noe så oppgav jeg regnestykket kun til personlig nytte. Om noe skulle være feil med det så la det være mitt eget problem, og selv ser jeg ikke noe problem. Men skal vi først pirke her så må vi ta med postoppkrav.. (bare litt sånn in ur face :tease: ). Poenget var at en PS3 kanskje er verdt pengene når tiden er inne. Finner jeg ut at den avrunede summen funker så er det bare care å bruke tid på å søke fram billigste pris på hver komponent.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Haha!

Vel, hvis jeg må "oppklare " noe så oppgav jeg regnestykket kun til personlig nytte. Om noe skulle være feil med det så la det være mitt eget problem, og selv ser jeg ikke noe problem. Men skal vi først pirke her så må vi ta med postoppkrav.. (bare litt sånn in ur face :tease: ). Poenget var at en PS3 kanskje er verdt pengene når tiden er inne. Finner jeg ut at den avrunede summen funker så er det bare care å bruke tid på å søke fram billigste pris på hver komponent.

8143923[/snapback]

Dette begynner å utarte seg til en litt barnslig diskusjon. Jeg selv runder av oppover når jeg skal sette opp budsjett over ny teknologi, er bare slik jeg pleier å gjøre det, og når det kommer ned til bestilling først DA finner jeg rimeligst butikk.

Men over til noe annet. Bestilte Chillstream på søndag, men enda ikke sendt :( Drar nemlig til Cebit i helga så håpet var å få pakka før da (har også noe kamerautstyr til reisen jeg har bestilt).

Lenke til kommentar
Poenget var at en PS3 kanskje er verdt pengene når tiden er inne. Finner jeg ut at den avrunede summen funker så er det bare care å bruke tid på å søke fram billigste pris på hver komponent.

Tja til 6K er jeg litt usikker, men verdien blir nok større etterhvert som flere spill for ps3 og flere film for blu-ray kommer ut, men siden min PS3 bare kostet 3600 kr er jeg ganske overbevist om at det er pengene verd.

Lenke til kommentar

Da mottok jeg første Blu-Ray film i posten. Var så heldig å få tak i nyeste NIN filmen. Og må si jeg gleder meg mektig til konserten jeg skal på April nå. For dette var mektig imponerende. Både Blu-Ray-messig og konsertmessig ^^

Lenke til kommentar

Jeg er litt lei av de som klager på PS3 prisen nå.

Den har ikke kjøpetvang og er helt frivillig.

Vi vet også at den vil falle i pris over tid.

Vet om mange jeg som kjøper nye mobiltelefoner i prisklassen 3.500-4.000,-

Og de skifter gjerne telefon en gang i året.

Vil nå si at PS3 har en utrolig mye lengre investeringsvarighet enn 1-2 år.

Kjøper man PS3 nå, så har man PS for de neste 5 årene vil jeg tro.

Og som med mobiltelefon. Hvis man ikke trenger nyeste teknologi med det samme. Så får man både telefonen og PS3 til en god del lavere pris om noen år.

Før siklet jeg etter Motorola Razor til over 3.000,-

Når jeg kjøpte den en god tid etter, gav jeg litt over 1000-lappen for den.

Jeg sprayet ikke Razor folket ned med hvor utrolig dyr den telefonen var, da de kjøpte den med det samme den kom.

Lenke til kommentar

Og som med mobiltelefon. Hvis man ikke trenger nyeste teknologi med det samme. Så får man både telefonen og PS3 til en god del lavere pris om noen år.

Jeg sprayet ikke Razor folket ned med hvor utrolig dyr den telefonen var, da de kjøpte den med det samme den kom.

8145255[/snapback]

Grei sammenlikning, men det er litt irrelevant når man har konkurrerende konsoller som leverer like god grafikk (om ikke bedre i noen tilfeller) og koster halvparten av PS3. Er derfor folk syns den er dyr. Hadde X360 kostet 6000,- når den kom eller Wii hadde kostet 6000,- når den kom så hadde ikke folk klaget over prisen på PS3. Grunnen til at folk klager er at den ligger såpass høyere enn konkurrerende modeller. Så sammenlikningen med mobiltelefonen blir litt teit i tanke på at man har flere modeller til samme pris, noe som ikke er tilfellet her.

1. Hvordan synkroniserer man PC med PS3?

2. Hvilke filmformater takler PS3? Kunne tenkt meg å lagt over en del filmer på harddisken til PS3.

3. Hjelp :)

8144943[/snapback]

1. Jeg kommer ikke på i farten hvordan man syncer, men mener å ha sett noen tredjepartsprogrammer som tillater dette.

2. I Linux så skal den i teori støtte alt, men for øyeblikket klarer den bare DivX/XviD på et greit nivå, men kommer vel noen flere patches for dette når PS3 treffer EU. Mens i GameOS mener jeg å huske at PS3 kjører .mp4 formatet slik som PSP (skyt meg om jeg tar feil).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

8145255[/snapback]

Grei sammenlikning, men det er litt irrelevant når man har konkurrerende konsoller som leverer like god grafikk (om ikke bedre i noen tilfeller) og koster halvparten av PS3. Er derfor folk syns den er dyr. Hadde X360 kostet 6000,- når den kom eller Wii hadde kostet 6000,- når den kom så hadde ikke folk klaget over prisen på PS3. Grunnen til at folk klager er at den ligger såpass høyere enn konkurrerende modeller. Så sammenlikningen med mobiltelefonen blir litt teit i tanke på at man har flere modeller til samme pris, noe som ikke er tilfellet her.

1. Hvordan synkroniserer man PC med PS3?

2. Hvilke filmformater takler PS3? Kunne tenkt meg å lagt over en del filmer på harddisken til PS3.

3. Hjelp :)

8144943[/snapback]

1. Jeg kommer ikke på i farten hvordan man syncer, men mener å ha sett noen tredjepartsprogrammer som tillater dette.

2. I Linux så skal den i teori støtte alt, men for øyeblikket klarer den bare DivX/XviD på et greit nivå, men kommer vel noen flere patches for dette når PS3 treffer EU. Mens i GameOS mener jeg å huske at PS3 kjører .mp4 formatet slik som PSP (skyt meg om jeg tar feil).

8145317[/snapback]

Å hvordan får jeg sett divx på den da?

Lenke til kommentar

Først legger du inn LINUX, og så VLC og/eller Mplayer

8146044[/snapback]

Men nå skal det sies at denne støtten er litt laber. I vindu ser det helt greit ut, mens i full screen så er det helt pixlete her hos meg. Sikkert litt mer tweaking til så er vi der ;) Er iallefall ikke lange veien igjen.

Lenke til kommentar

Først legger du inn LINUX, og så VLC og/eller Mplayer

8146044[/snapback]

Men nå skal det sies at denne støtten er litt laber. I vindu ser det helt greit ut, mens i full screen så er det helt pixlete her hos meg. Sikkert litt mer tweaking til så er vi der ;) Er iallefall ikke lange veien igjen.

8146139[/snapback]

Fikle med Linux som er gøy :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...