vict0r Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Syns det var veldig kult å spille ms med bevegelsessensoren i sixaxisen. Syns heller at det var omvendt, og at den reagerte veldig bra på bevegelser. I begynnelsen var det veldig uvant, men nå kjører jeg ikke spesielt annerledes enn om jeg skulle brukt stikka. Er nok en vanesak Ridge Racer er virkelig et udugelig spill i mine øyne. Har bare spilt demoen, men det var mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ridge Racer er virkelig et udugelig spill i mine øyne. Har bare spilt demoen, men det var mer enn nok for meg. 8140466[/snapback] Tvang meg gjennom et par baner og må si jeg fikk litt nostalgifølelse. Gameplayet er jo klin likt første Ridge Racer fra PS1. Men etter at drifting osv. gikk inn i meg så var spillet faktisk litt morro. Men var ubrukelig den første tida. Men som gametrailers.com sa i reviewen sin: "If you think this is a racing simulator like Forza or PGR, you are going to turn it off..." Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hehe Jojo, men personlig ser jeg faktisk etter litt realisme i bilspill med mindre det er en setting som ikke behøver dette. Driftingen i RR var det som fikk meg helt avtent av spillet. Uten den hadde det sikkert vært et helt middelmådig spill, men det trakk såpass ned. Jeg syns rett og slett at det var et helt udugelig spill. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Hehe Jojo, men personlig ser jeg faktisk etter litt realisme i bilspill med mindre det er en setting som ikke behøver dette. Driftingen i RR var det som fikk meg helt avtent av spillet. Uten den hadde det sikkert vært et helt middelmådig spill, men det trakk såpass ned. Jeg syns rett og slett at det var et helt udugelig spill. 8140652[/snapback] Det er ikke et spill man spiller i lengden nei, men prøv litt arcade mode med 2 personer. Det er faktisk litt underholdende. Eneste med driftinga er at når den først er i gang så har man så å si ikke kontroll over bilen og det virker som at alt styrer seg selv gjennom svingen. Men er simpelt gameplay og en klassiker for mange Men planen var at jeg skulle få Resistance + Motorstorm, men Motorstorm var ikke å få tak i så da ble det bare en panikkløsning fra min sin side, da jeg helst ville ha PS3'n i hus for å tukle med Linux delen Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har ikke kjøpt det Så 2 player blir nok vanskelig, selv om jeg er enig i at det å være to spillere ofte hjelper en del på spillopplevelsen! Men det hele er smak og behag! Du liker det, men jeg hadde ikke tatt det imot selv om jeg hadde fått det gratis Det er det som er så nydelig. Jeg trenger ikke å spille spill jeg ikke liker, og jeg trenger ikke å kjøpe konsoller som ikke passer meg. Og jeg slipper å bry meg om hvilke spill andre folk spiller, og hvilke konsoller de spiller på! Hvilke spill har du fått deg til ps3 da? Har selv kun resistance, men har motorstorm og fight night 3 på vei! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Har ikke kjøpt det Så 2 player blir nok vanskelig, selv om jeg er enig i at det å være to spillere ofte hjelper en del på spillopplevelsen! Men det hele er smak og behag! Du liker det, men jeg hadde ikke tatt det imot selv om jeg hadde fått det gratis Det er det som er så nydelig. Jeg trenger ikke å spille spill jeg ikke liker, og jeg trenger ikke å kjøpe konsoller som ikke passer meg. Og jeg slipper å bry meg om hvilke spill andre folk spiller, og hvilke konsoller de spiller på! Hvilke spill har du fått deg til ps3 da? Har selv kun resistance, men har motorstorm og fight night 3 på vei! 8140808[/snapback] Er kun resistance og ridge racer 7 her i gården atm. Vet ikke hvem andre jeg skal kjøpe. Fight Night 3 har jeg spilt mer enn nok av på X360 og Motorstorm falt ikke helt i smak på de forsøka jeg har gitt de (demobrettet var ikke direkte givende). Men tror fortsatt jeg skal gi fullversjonen et skikkelig forsøk. Men er tysklandstur (Cebit) og TG tur nå denne måneden så må nesten prioritere pengene til det først. Så får vi se hvilke spill jeg kjøper på neste lønning. Og da er jo spilla blitt released her i Norge og. Men prøvd Genji? Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Prøvd genji demo også. Det gav jeg heller ikkenoe spesiell oppmerksomhet. Kall meg kresen, men jeg vil ikke si at grafikken var spesielt pen. De få minuttene jeg spilte var også fylt med bugs og kjedeligheter. Haha! Føler meg litt kritisk her, men det var et ganske kjedelig spill. Lemmings derimot... Lemmings var så enkelt og fantastisk og helt likt den gamle serien. Gleder meg til å få kjøpt fullversjonen. EDIT: Btw! Jeg digger faktisk motorstorm demoen, men igjen så er det smak og behag. Har spilt den om og om igjen Like moro hver gang! Det er litt kjedelig med de få modusene de tilbyr, men det er faktisk en patch som kommer med flere modes, inkludert time trial! Og de har sagt at de gjør alt de kan for å få til offline multiplayer, men at de har kompatibilitetsproblemer for tiden. Endret 12. mars 2007 av vict0r Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kan man installere alle slags Linux-versjoner på PS3? Evt. hvem vil dere anbefale til en som aldri har vært borti Linux før? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Prøvd genji demo også. Det gav jeg heller ikkenoe spesiell oppmerksomhet. Kall meg kresen, men jeg vil ikke si at grafikken var spesielt pen. De få minuttene jeg spilte var også fylt med bugs og kjedeligheter. Haha! Føler meg litt kritisk her, men det var et ganske kjedelig spill. Lemmings derimot... Lemmings var så enkelt og fantastisk og helt likt den gamle serien. Gleder meg til å få kjøpt fullversjonen. EDIT: Btw! Jeg digger faktisk motorstorm demoen, men igjen så er det smak og behag. Har spilt den om og om igjen Like moro hver gang! Det er litt kjedelig med de få modusene de tilbyr, men det er faktisk en patch som kommer med flere modes, inkludert time trial! Og de har sagt at de gjør alt de kan for å få til offline multiplayer, men at de har kompatibilitetsproblemer for tiden. 8141107[/snapback] Jeg spurte fordi jeg satt med hakaslepp når jeg prøvde det. Var et latterlig dårlig spill (i min mening) Kan man installere alle slags Linux-versjoner på PS3?Evt. hvem vil dere anbefale til en som aldri har vært borti Linux før? 8141121[/snapback] De jeg kommer på i farta er: - Yellow Dog Linux 5 - Fedora Core 5 - Genoo - Ubuntu - Og teoretisk sett alle andre distroer som kjører på PPC. (Skyt meg om jeg tar feil her) Selv ville jeg anbefalt Yellow Dog da den er enkel og grei å sette opp. Og så er google kjempefin til å finne tutorials til å legge inn diverse program Endret 12. mars 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Ganske enig ang. genji der. Har du lastet ned noen av de andre demoene eller? Virker egentlig som det bare er fylt av ganske middelmådige titler for tiden. Gidder ikke å laste ned alle Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Har det skjedd at noen har ødelagt ps 3 ved å instalere linux?? Har lyst til å instalere når eg får ps3, men har hørt så mye om psp'er som er blitt bricket.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Nei! Sony lar deg installere linux. Du bruker faktisk en boot loader som er laget av sony for å installere linux. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hva er det Linux kan på ps3'en som gjør det verdt å installere? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Ganske enig ang. genji der. Har du lastet ned noen av de andre demoene eller? Virker egentlig som det bare er fylt av ganske middelmådige titler for tiden. Gidder ikke å laste ned alle 8141298[/snapback] Testa ut Genji, Motorstorm, Lemmings, Blast Factor.... Det var vel egentlig de. Og så Gran Turismo HD Concept da seff Lemmings sier jo seg selv at var bra Men prøv ut Blast Factor. Det falt virkelig i smak hos meg Tror jeg kommer til å bruke $7.99 på det Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som har en bra Yellow Dog tut? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Hva er det Linux kan på ps3'en som gjør det verdt å installere? 8141358[/snapback] Tanken min var å få satt opp MythTV, VLC eller tilsvarende til å kjøre HD filmer, DivX og XviD etc. Men for øyeblikket er linux på PS3 ganske seigt. Skal prøve videre med litt andre xwindows som f.eks. Fluxbox eller Blackbox for å se om det hjelper på. Men for øyeblikket er det veldig begrenset i tanke på man ikke har tilgang til Videominnet. Men har jo OpenOffice og Web-surfing da Og Mp3 fungerer som det skal Noen som har en bra Yellow Dog tut? 8141367[/snapback] http://www.terrasoftsolutions.com/support/...0_ps3_guide.pdf Her har du YDL sin egen tutorial Jeg fulgte den og skal være ganske grei å få til Og her: http://www.terrasoftsolutions.com/resource...p_mirrors.shtml Har du en liste over mirrors du kan få tak i YDL 5 på Endret 12. mars 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) VLC funker for mpeg og avi.. desverre ikke hd ennå. Resistance, morstorm og def jam icon for the win Runnet endelig resistance i dag.. har blitt mye online og mindre campaign siden jeg fikk det, men single player delen er godsaker den også Noen som har kjøpt Nba Street homecourt ennå? har veldig lyst på det, men sitter bare å spiller allerede for tiden, så tror jeg skal vente litt.. ødelegger mitt sosiale liv. Endret 12. mars 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 VLC funker for mpeg og avi.. desverre ikke hd ennå. Resistance, morstorm og def jam icon for the win Runnet endelig resistance i dag.. har blitt mye online og mindre campaign siden jeg fikk det, men single player delen er godsaker den også 8141402[/snapback] Velkommen i klubben Resistance er desidert beste tittelen ute for PS3 nå. Men gleder meg som et barn til Little Big Planet ^^ Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Prøvd ut Blast Factor selv! Veldig underholdende lite spill! Gleder meg til de grader til det kommer en killzone demo! Åååå som jeg gleder meg! Får håpe at det kommer en da. Mange som hater dem for å ha laget den cgi traileren som de hevdet at var gameplay, men etter hva jeg har hørt fra de som har sett techdemo så er ikke grafikken så annerledes. En liten del av denne demoen var f.eks. at man skjøt på en vegg i et mørkt rom, og man kunne se søylene av lys komme gjennom hullene. EDIT: Klarte resistance i løpet av 2 dager eller noe. Selv om jeg spilte paralellt co-op og singleplayer. Litt for kort, men en virkelig perle av et spill! LBP gleder jeg meg også utrolig til! Endret 12. mars 2007 av vict0r Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Men gleder meg som et barn til Little Big Planet Det blir morro ja.. Har det nå gøy med motorstorm også jeg da.. eneste jeg skulle ønske var spilit screen og buddylist online. Hvis noen spiller noen av disse spillene. Feel free til å legge meg til PSN ID (US ) : Zealowster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå