Gå til innhold

Har Playstation 3, Testing in Progress!

CaZpeR

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest igjennom hele tråden din, og sett at du har litt problemer med at sixaxis kobler ut ja. Har bare hatt ps3 i en dag, og har ikke spilt mer enn en time sammenhengende enda. Har i alle fall ikke hatt problemet :)

Sitter og laster ned demo på nba 2007 nå, har allerede spilt en del andre demoer, men også testet mye film-trailere og slikt bare for å se på oppløsningene.

Siden du har hatt inn yellow dog (som jeg laster ned nå), har du prøvd vlc og x264 som noen spurte om?

Nå må jeg og hente macbooken min fra reperasjon, men vi burde åpne en tråd for de med ps3 ellerno :)

8089895[/snapback]

Har sliti med SIXAXIS i Resistance. Ikke merket noe i Motorstorm eller Ridge Racer 7. Har også prøvd med begge SIXAXIS kontrollerne jeg har og er samme feil på begge. Utrolig masete egentlig.

Men i dag så kom Component kablene til den. Ga 60,- for de på auksjon og de så faktisk ut til å være av grei kvalitet. Hang mer sammen enn orginalkabelen ^^ :p

Og kjører også min første HD DVD film i HD DVD spillern. Nå gleder jeg meg virkelig til Blu-Ray filmen min kommer for det har mye å leve opp til :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spilt en stund Resistance online, og synes det var rimelig artig. Merker dessverre at kontrolleren nok var litt for liten for min smak, har litt ondt i håndleddet nå :) Foretrekker definitivt xbox 360 kontrolleren.

Gleder meg til å komme hjem fra jobb i kveld og spille final fantasy hele natten :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg spilt en stund Resistance online, og synes det var rimelig artig. Merker dessverre at kontrolleren nok var litt for liten for min smak, har litt ondt i håndleddet nå :) Foretrekker definitivt xbox 360 kontrolleren.

Gleder meg til å komme hjem fra jobb i kveld og spille final fantasy hele natten :)

8090067[/snapback]

Welcome to my world ;) (er på level 29 av 30 i Resistance). Jeg har et håp om at Chillstream er større.

Lenke til kommentar

Har sliti med SIXAXIS i Resistance. Ikke merket noe i Motorstorm eller Ridge Racer 7. Har også prøvd med begge SIXAXIS kontrollerne jeg har og er samme feil på begge. Utrolig masete egentlig.

Men i dag så kom Component kablene til den. Ga 60,- for de på auksjon og de så faktisk ut til å være av grei kvalitet. Hang mer sammen enn orginalkabelen ^^ :p

Og kjører også min første HD DVD film i HD DVD spillern. Nå gleder jeg meg virkelig til Blu-Ray filmen min kommer for det har mye å leve opp til  :w00t:

8089918[/snapback]

Spent på BD jeg også ja, litt kjipt at det ikke var med slik som det er andre steder, men med tanke på prisen i Hong Kong så er det helt ok :)

Ellers kjøpte jeg meg HDMI-kabel med en gang, eneste inngangen som var ledig, og et naturlig valg uansett, til tross for den høye prisen.

Er det bare jeg som synes at det går treigt å laste ned ting fra Playstation store? Burde jeg koble til en kabel? Det gikk uansett raskere på HK-kontoen enn US-kontoen.

Og ikke prøvd x264 i linux?

Lenke til kommentar

Jo. Men fikk ikke til nett med det første i tanke på at jeg kun har WiFi hjemme (bor i sokkelleilighet og får nett fra de over). Men skal få satt opp en gateway via laptoppen som har WiFi (som kjører MacOSX). Så skal jeg få testa opp VLC.

Har mye på gang for tida. Driver å planlegger en tur til CeBit og så skal jeg på The Gathering etter det så skjer veldig mye. Og til alle andre som skal på The Gathering, bring your PS3 ;) Jeg skal ha med min iallefall ;)

Lenke til kommentar

Til dere som syns kontrollen var for liten så kan dere alltids kjøpe mus og tastatur. Kommer litt an på hva man kjøper, men det blir nesten like dyrt som å kjøpe en extra sixaxis ;)

Jeg betalte bare 280,- for mitt tror jeg. får det imorgen og jeg Gleder meg til å spille Resistance med ordentlig aim :D

Lenke til kommentar

Grafikkmotor er ulikt fra spill til spill. Hvis du tenker på grafikkort så er nok de omtrent like gode. Grafikken på spillene så langt er vel omtrent like god, men PS3 har i teorien større potensiale når det gjelder ren kraft.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Grafikkmotor er ulikt fra spill til spill. Hvis du tenker på grafikkort så er nok de omtrent like gode. Grafikken på spillene så langt er vel omtrent like god, men PS3 har i teorien større potensiale når det gjelder ren kraft.

8091183[/snapback]

Når det gjelder GPU'en så er det faktisk X360 som har potensiell mer kraft, men av CPU'ene så er det nok Cell (PS3) som har noe mer kraft (når utviklere lærer seg å bruke den optimalt).

Lenke til kommentar
Til dere som syns kontrollen var for liten så kan dere alltids kjøpe mus og tastatur. Kommer litt an på hva man kjøper, men det blir nesten like dyrt som å kjøpe en extra sixaxis ;)

Jeg betalte bare 280,- for mitt tror jeg. får det imorgen og jeg Gleder meg til å spille Resistance med ordentlig aim :D

8091069[/snapback]

Jeg fikk ikke til det. Tastaturet og musa funka kjempefint i både Linux og velging i GameOS menyen, men virket ikke i spilling.

EDIT: Både mus og tastatur var USB. Var en Logitech G5 og et Happy Hacking Lite 2 tastatur (det ultimate linux tastaturet).

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Jeg har også koblet opp tastatur med touchpad mot ps3, funker finfint, men visste ikke at det skal gå an å bruke i spill. Det er da sikkert ikke meningen?

At det er litt tricky å få wlan til å funke i linux, betyr at jeg må strekke en kabel til, kjipt.

Mulig jeg skal en liten tur innom tg, men i så fall bare med laptop for å hilse på noen. Går ut i fra at du har flatskjerm med dvi til pc også, siden jeg synes å huske at du har koblet hdmi til dvi... Jeg tar ikke med 42" til tg for å si det slik :)

Men kanskje vi kan lage en liste over brukernavn og slik at vi kan finne hverandre i ps3 og spille sammen?

Lenke til kommentar
Jeg har også koblet opp tastatur med touchpad mot ps3, funker finfint, men visste ikke at det skal gå an å bruke i spill. Det er da sikkert ikke meningen?

At det er litt tricky å få wlan til å funke i linux, betyr at jeg må strekke en kabel til, kjipt.

Mulig jeg skal en liten tur innom tg, men i så fall bare med laptop for å hilse på noen. Går ut i fra at du har flatskjerm med dvi til pc også, siden jeg synes å huske at du har koblet hdmi til dvi... Jeg tar ikke med 42" til tg for å si det slik :)

Men kanskje vi kan lage en liste over brukernavn og slik at vi kan finne hverandre i ps3 og spille sammen?

8091996[/snapback]

Har faktisk en LCD skjerm med DSUB (jeg vet jeg kjøpte en jallaskjerm), men har bestilt meg en DVI til Dsub overgang så spiller via HDMI der. Men kan jo lage en tråd om det på forumet til TG :)

Angående WiFi til Linux så støttes dette ikke enda. De jobber med en Beta kode hos YDL iallefall, men tipper dette vil løses fort når PS3 treffer det europeiske markedet ;)

EDIT: Da har jeg laget den tråden: http://forum.gathering.org/showthread.php?p=82396

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Men du kan vel får Internett Explorer på PS3 Linuxen? Eller har jeg misforstått? :p

8093213[/snapback]

Dette vet jeg ikkeno om. Har ikke prøvd ut internet browsern som følger med orginalt. I YDL så var det iallefall FireFox på Internet siden og OpenOffice på Office-delen.

Lenke til kommentar

Fordi det er den nettlesern jeg liker best :) PS3 Browsern har fått dårlig kritikk etter det jeg har hørt. Wii browsern derimot fikk bedre omtale, men det er jo Opera da.

Vel liker favoritt oppsettet og designet til IE godt :wee:

Endret av Lyn
Lenke til kommentar
Fordi det er den nettlesern jeg liker best :) PS3 Browsern har fått dårlig kritikk etter det jeg har hørt. Wii browsern derimot fikk bedre omtale, men det er jo Opera da.

Vel liker favoritt oppsettet og designet til IE godt :wee:

8094079[/snapback]

Tror du er veldig aleine om det der ;) Hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...