MaGmA Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei, jeg har søkt litt rundt på forumet her og prøvd litt forskjellige ting men har ikke funnet akkuratt det svaret jeg trenger. Broren min har en data som hadde litt problem med flimmer så han skulle oppdatere skjermkortdriveren, så han slettet den gamle. Når han da skulle restarte så kom han til windows loading og han ser windows logo men alt blir svart etter at windows startup lyden kommer. Noen som vet hva problemet kan være og hvordan fikse dette her? Prøvde å kjøre en sånn reperasjon på disken via xp cd. prøvde kommandoen chkdsk /p og fikk melding om at det var et eller flere uoverkommelige problemer. Hva kan dette være? Noen forslag om hvordan vi skal tre frem? Kan også nevnes at vi ikke kommer inn i sikkerhetsmodus. På forhånd takk mvh marius olsen Lenke til kommentar
MaGmA Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2007 ingen svar? jeg trenger virkelig hjelp... Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Har du flere skjermer? Prøv eventuelt å byttte skjermkort inngang på den skjermen du har. Du har vel flere på skjermkortet? Dette har skjedd meg flere ganger. Plutselig kjører den på den andre inngangen. Kan jo håpe at svaret er så enkelt som det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå