x_sigmund_x Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Heisann... Jeg sitter her å prøver å ta backup av noen filer før jeg skal formatere pcen men skjønner ikke hvorfor den eksterne hardisken ikke vil ta imot flere filer. Det står at den har nesten 40gb igjen men det kommer bare opp noen feilmeldinger om at det ikke er plass på disken. Er det noen som vet hva som er problemet? Mvh Sigmund Endret 27. februar 2007 av x_sigmund_x Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tipper du prøver å kopiere filer som er større enn 4GB? Det er et helt vanlig problem, fordi disken er formatert i FAT32. Du må formatere om til NTFS, eller kjøre convert. Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 jepp den ene er på 8gb... hvordan gjør jeg om sånn at jeg kan legge de inn uten å nødvendigvis formatere disken? Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 How to Convert FAT Disks to NTFS: http://www.microsoft.com/technet/prodtechn...convertfat.mspx Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 ok.... tusen takk for hjelpen.. Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå