exin89 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg hadde et biltema headset kobla inn i det integrerte lydkortet, og plutselig blei det masse ulyder for kameraten min jeg prata med og han fikk ikke med seg noe av det jeg sa, Tok fram multimeteret, og det viste seg at det var kortslutning i mikrofonledningen. Så tok jeg fram en annen mikrofon som jeg har brukt tidligere, den fungerer fint, men jeg får nesten ikke lyd inn til pcn, og kameraten min hørte ikke ordentlig hva jeg sa, i tillegg var det en jevn "viftelyd". Testa micen i en annen pc. og der funka den fint. Her kan dere se hva jeg mener med susing. Har aldri vært sånn før. Har vert rett linje, og ikke noe "lydbølger" der. Er faktisk litt mere nå enn det er på bilde. Endret 27. februar 2007 av exin89 Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Legger til at all lyd ellers fungerer fint. Er bare mic delen som er syk. Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Ingen som har noe idéer om hva det kan være. Må jeg bytte hovedkort en gang til pga lydkort delen er herpa, eller kan det bare være en eller annen bagatell? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Det som er rart er at mic inngangen fungerer til Lyd inn. Alt fungerer som det skal utenom mic delen. Virker som om mic delen er død. For programmet til lydkortet kan bytte kanal på Line In, og Mic in, og da fungerer Line in på mic porten, og Mic in funker like dårlig som vanlig på Line In porten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå