Valerenga Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei! Har lenge brukt Joomla, men har desvere gitt opp med å lage et fullverdig design til siden min. Og dessuten er jeg ikke fonøyd med hvordan kode oppsettet er i Joomla, og altfor mye ekstra som jeg ikke bruker. Derfor lurte jeg på om noen av dere enten har laget, sett, eller vil lage et cms som passer for meg! Mine behov er som følger; - Admin panel som inneholder muligheter for nyhetsskriving(noe alla Joomla sitt), bruker redigering, - Lett å lage eget design - Forskjellige brukerlevler (Medlem, skribent, Moderator, Administrator, Super administrator?? - Bra brukerdatabase, med mulighet for å logge inn på hovedsiden. Man skal ikke kunne skrive nyheter der, men måtte gå inn på noe som /manager - Gjerne Mysql Håper på svar! PS: Unnskyld for min dårlige norsk... Lenke til kommentar
Invert Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei har du sett på Cutenews? Cutenews Fungerte flott for en side jeg har hatt tidligere. Er på engelsk og bruker ikke databaser, kun tekst filer, så er jo noe begrenset med det. Lenke til kommentar
mikaelandre Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg har brukt CMS made simple. ikke brukt det mye enda, men ser bra ut og tror det skal dekke alle dine behov. design lages helt og fullt med css. Lenke til kommentar
Valerenga Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Hei har du sett på Cutenews? Cutenews Fungerte flott for en side jeg har hatt tidligere. Er på engelsk og bruker ikke databaser, kun tekst filer, så er jo noe begrenset med det. 8041972[/snapback] Hei! Jeg har sett cutenews ja. Men er ikk dette kun et nyhetssystem? Og CMS made simple tror jeg blir noe alla Joomla... Det hadde vært best med noen selvlagde systemer... Men takk for tips! Lenke til kommentar
Invert Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei har du sett på Cutenews? Cutenews Fungerte flott for en side jeg har hatt tidligere. Er på engelsk og bruker ikke databaser, kun tekst filer, så er jo noe begrenset med det. 8041972[/snapback] Hei! Jeg har sett cutenews ja. Men er ikk dette kun et nyhetssystem? Og CMS made simple tror jeg blir noe alla Joomla... Det hadde vært best med noen selvlagde systemer... Men takk for tips! 8041989[/snapback] Jo er jo det egentlig, men har litt funksjoner for styring av når ting skal lanseres, forskjellige kategorier osv... Og kan tilpasses en del. Har selv ikke vært borti så mange CMS løsninger. Du finner nok noe! =) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva med WordPress? Jeg innstallérte det i går, og er i full gang med å skifte designet og CSS fila til mitt eget...kan ta litt tid, siden jeg ikke har gjort det før, men det skulle vel gå bra, skulle det ikke? Jeg mener for deg nå...hehe Lenke til kommentar
Scix Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Jeg har lekt meg litt med JAWS i det siste. Liker det ganske godt. Veldig enkelt å skrive design til! Skal være ganske enkelt å skrive nye moduler til det også, men har ikke studert det så mye. Ellers kan du jo snuse litt rundt på www.opensourcecms.com Edit Klikkbar link er jo litt koselig da... Endret 28. februar 2007 av Scix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå