Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lenge brukt Joomla, men har desvere gitt opp med å lage et fullverdig design til siden min. Og dessuten er jeg ikke fonøyd med hvordan kode oppsettet er i Joomla, og altfor mye ekstra som jeg ikke bruker. Derfor lurte jeg på om noen av dere enten har laget, sett, eller vil lage et cms som passer for meg!

Mine behov er som følger;

- Admin panel som inneholder muligheter for nyhetsskriving(noe alla Joomla sitt), bruker redigering,

- Lett å lage eget design

- Forskjellige brukerlevler (Medlem, skribent, Moderator, Administrator, Super administrator??

- Bra brukerdatabase, med mulighet for å logge inn på hovedsiden. Man skal ikke kunne skrive nyheter der, men måtte gå inn på noe som /manager

- Gjerne Mysql

Håper på svar!

PS: Unnskyld for min dårlige norsk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har du sett på Cutenews?

Cutenews

Fungerte flott for en side jeg har hatt tidligere. Er på engelsk og bruker ikke databaser, kun tekst filer, så er jo noe begrenset med det.

8041972[/snapback]

Hei!

Jeg har sett cutenews ja. Men er ikk dette kun et nyhetssystem?

Og CMS made simple tror jeg blir noe alla Joomla... Det hadde vært best med noen selvlagde systemer... Men takk for tips!

Lenke til kommentar
Hei har du sett på Cutenews?

Cutenews

Fungerte flott for en side jeg har hatt tidligere. Er på engelsk og bruker ikke databaser, kun tekst filer, så er jo noe begrenset med det.

8041972[/snapback]

Hei!

Jeg har sett cutenews ja. Men er ikk dette kun et nyhetssystem?

Og CMS made simple tror jeg blir noe alla Joomla... Det hadde vært best med noen selvlagde systemer... Men takk for tips!

8041989[/snapback]

Jo er jo det egentlig, men har litt funksjoner for styring av når ting skal lanseres, forskjellige kategorier osv... Og kan tilpasses en del. Har selv ikke vært borti så mange CMS løsninger. Du finner nok noe! =)

Lenke til kommentar

Jeg har lekt meg litt med JAWS i det siste. Liker det ganske godt. Veldig enkelt å skrive design til!

Skal være ganske enkelt å skrive nye moduler til det også, men har ikke studert det så mye.

Ellers kan du jo snuse litt rundt på www.opensourcecms.com

Edit

Klikkbar link er jo litt koselig da...

Endret av Scix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...