agvg Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 13:20, skrev Divxdude:og du er helt sikker? har du et tel. jeg kan ringe deg på? ( send privat ) jeg vil gjerne snakke med deg, siden jeg ikke tror at Bluecom klarer å levere til 13.12, siden de går gjennom Telenor sitt nett. har sendt deg nummeret Lenke til kommentar
chris Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Den selgeren som ringte til deg er antagelig ikke ansatt i telenor , han er bare en telefon selger. Det er ikke riktig å la alt gå ut over selgeren. Du burde vite at dette ikke er selgeren sin feil! han jobber kanskje bare i et firma som dringer rundt for andre firmaer å formiddler tilbud, U see!! Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Sukk...dette begynner å bli tullete. Uten å si noe mer henviser jeg til http://forum.hardware.no/viewtopic.php?mod...=72624&forum=61 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. desember 2002 Del Skrevet 13. desember 2002 Quote: Den 2002-12-13 09:18, skrev chris:Den selgeren som ringte til deg er antagelig ikke ansatt i telenor , han er bare en telefon selger.Det er ikke riktig å la alt gå ut over selgeren.Du burde vite at dette ikke er selgeren sin feil!han jobber kanskje bare i et firma som dringer rundt for andre firmaer å formiddler tilbud, U see!! So? Man skal da forlange litt av en selger, udugelige og kunnskapsløse selgere er noe av der værste jeg vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå