Gå til innhold

Ad-Aware SE Enterprise, evnt. andre slike program?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
vil ha/kjøpe et program som er ganske bra... forslag? ad-aware funker vel ikke på vista?

 

Bør jeg gå for ZoneAlarm eller SuperAntiSpyware?

8041504[/snapback]

 

Både Zonelabs sitt Spyware program og SuperAntiSpyware er veldig bra.

 

Men det må du nesten finne ut selv. Begge er ganske gode, men Zonelabs sitt er mye finere å se på. SuperAntiSpyware har ikke noe særlig fint design, men er vel egentlig programmet som teller.

 

Personlig ville jeg gått får ZoneAlarm, grunnet jeg har testet det selv, og det er ganske så bra. You choice :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
har veldig lyst til å bruke Ad-Aware proffesjonal, men fungerer denne i vista?? hørte at gratis versjonen av ad-aware ikke  funka.. men hvordan er det med pro versjonen?

8042374[/snapback]

 

 

Den fungerer ikke i Vista på dette tidspunktet. Lavasoft holder på å lage en ny versjon som skal fungere i Vista. Den kommer til sommeren, så er en stund å vente.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
hmm, la inn Ad-Aware Pro 1.06r nå jeg... den funker under vista den da.. men jeg bør kanskje ikke bruke den? hvis den kan skade noe??

8046847[/snapback]

 

 

Hvis det fungerer så fungerer det. Tror ikke den kan gjøre skade på noe. Kan ha tatt feil med at det ikke er laget for vista.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
det fungerer greit, men vil ikke ha det på pcèn hvis det skader den eller noe..-

8047099[/snapback]

 

 

Nei, jeg skal ikke tvinge deg til å ha det der :) Men som sagt, versjonen som er nå, er egentlig ikke laget for Vista, det jobber de med enda.

 

Men du har jo andre alternativer!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
finner ingen andre alternativer som er bra jeg... evt har noen av dem overnevnte poppup blocker??

8047524[/snapback]

 

Har allerede nevnt forferdelig gode antispyware programmer.

 

Tar de igjen jeg:

 

- CounterSpy

- Grisoft Anti Spyware

- Spy Sweeper

- Spyware Doctor

- Zonealarm Antispyware

- SuperAntiSpyware

 

Det finnes flere gode alternativer men orker ikke å liste opp alt.

 

Popup blokker er innebygd i alle nettlesere så det skal vel holde? Men ja, hvis de har realtime funksjon (alle de jeg listet opp har det) så tror jeg de blokker popup også. Hvis ikke så finnes det egne programmer som blokker.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

- Trend Micro anti Spyware

- PestPatrol

- McAffe Antispyware

- AntiSpy

- Spyware be gone

- Maxion Spy killer

- Xoftspy

- SpyHunter

- SpyRemover

- Spy Cleaner

 

Fornøyd?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...