egd1 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har ikke den store oversikten over "Fri Familie" og lignende. Fikk spørsmål fra ei som vil ha abo der hun kan ringe gratis til sin beste venninne og evt. 2-3 stk til. 1-3 abo og 2-3 ringkontant. Og som har brukbare ringepriser utenom "Fri Familile" også. Hva finnes? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 OneCal er ett veldig godt alternativ. Netcom Trådløs Familie kan man jo også sende gratis sms Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ville vurdert netcom smarttalk og kontant, rimelige på det meste og mulighet for smsmania om noen av dem er glad i å taste. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) OneCal er ett veldig godt alternativ. Netcom Trådløs Familie kan man jo også sende gratis sms 8043305[/snapback] Jeg har OneCall P-telefoni og min yngste datter mobil derfra. Og for å si det sånn, vi blir ikke kunder der mye lengre.... Endret 28. februar 2007 av egd1 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 OneCal er ett veldig godt alternativ. Netcom Trådløs Familie kan man jo også sende gratis sms 8043305[/snapback] Jeg har OneCall P-telefoni og min yngste datter mobil derfra. Og for å si det sånn, vi blir ikke kunder der mye lengre.... 8046602[/snapback] Å? Jeg har holdt meg unna selv pga jeg er kritisk til små firmaene. Lenke til kommentar
Untamed Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 OneCal er ett veldig godt alternativ. Netcom Trådløs Familie kan man jo også sende gratis sms 8043305[/snapback] Jeg har OneCall P-telefoni og min yngste datter mobil derfra. Og for å si det sånn, vi blir ikke kunder der mye lengre.... 8046602[/snapback] Å? Jeg har holdt meg unna selv pga jeg er kritisk til små firmaene. 8050075[/snapback] Hvorfor ønsker dere å bytte fra One Call? Jeg har selv OC mobil, og er generelt sett fornøyd... Det eneste jeg har å utsette, er at de er noe trege med kundeservice på mail Når det gjelder at de er et lite selskap, har de tross alt Hafslund i ryggen. Så jeg hadde ikke regna med at de forsvinner med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå