Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i testikler

Gjest Gjest_gutt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gutt_*

Hei,

Topic stemmer ikke 110 %. Men jeg er usikker på hva stedet jeg har smerter heter.

Jeg er en gutt på under 20 år. Jeg har fått en form for krampe i stringen som går mellom anus og testiklene 4-5 ganger det siste året. Det virker ikke så voldsomt, men når det er så intens smerte at jeg må sette meg ned begynner det å bli ille.

Har hatt samleie med 4 jenter - Har sjekket meg for klamydia. Har forøvrig vært i fast forhold det siste året.

Er det noen som har opplevd det samme eller noe lignende som vet hva dette kan være? Det er utrolig ubehagelig å stå på do og tisse og tenke på at det kan skje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gutt_*
Er det etter sex du opplever smertene?

8040694[/snapback]

Nei. Kun når jeg tisser.

Shark: Hadde jeg ville spurt klaraklok hadde jeg gjort det. Ville jeg gått til lege hadde jeg gjort det også.

Forumet er til for å brukes. Så da gir jeg forumet en sjanse.

Lenke til kommentar

Mitt tips er at gjør det vondt med dine edlere deler, så skal lege oppsøkes. En lege er profesjonell, så ikke no å være redd for undersøkelse. Men vondt når du tisser? I testiklene? Jeg er ingen ekspert, men jeg sliter med en betennelse for tida...få dratt til legen, se om kan stille en klar diagnose, hvis ikke ber du om ultralyd.

Lenke til kommentar

Og neii! Jeg får sånne knip i anus av og til, det er skikkelig ondt...

Varer i maks 1-2 sek...

Noe i veien med prostata?

PS: Har kronisk diare, legen vet ikke hva det er. Kanskje gluten alergi eller cølaki..

Endret av narutofan
Lenke til kommentar
Gjest Doktor!
Hei,

Topic stemmer ikke 110 %. Men jeg er usikker på hva stedet jeg har smerter heter.

Jeg er en gutt på under 20 år. Jeg har fått en form for krampe i stringen som går mellom anus og testiklene 4-5 ganger det siste året. Det virker ikke så voldsomt, men når det er så intens smerte at jeg må sette meg ned begynner det å bli ille.

Har hatt samleie med 4 jenter - Har sjekket meg for klamydia. Har forøvrig vært i fast forhold det siste året.

Er det noen som har opplevd det samme eller noe lignende som vet hva dette kan være? Det er utrolig ubehagelig å stå på do og tisse og tenke på at det kan skje.

8040670[/snapback]

Det er prostata du har problem med er jeg ganske sikker på :thumbup: Du burde oppsøke lege. Det trenger ikke være noe farlig, men er alltid lurt. Med tanke på din unge alder kan jeg framfor alt ikke tro at det er noe farlig..Du har nesten 100% sikkert et problem med prostata.

Lenke til kommentar

Poenget er at her inne er det bare en haug med synsere som ikke vet noe, mens en lege faktisk KAN si hva som feiler deg. Her kan du få tips om alt mulig fra "for mye runking" til "testikkelkreft" uten å bli det spor klokere.

Vi er bare datanerder, ikke leger.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Doktor!
Poenget er at her inne er det bare en haug med synsere som ikke vet noe, mens en lege faktisk KAN si hva som feiler deg. Her kan du få tips om alt mulig fra "for mye runking" til "testikkelkreft" uten å bli det spor klokere.

Vi er bare datanerder, ikke leger.

8079003[/snapback]

Bitex har et poeng der. Jeg vil absolutt råde deg til å oppsøke lege. Prostata er det ganske sikkert. Men prostatakreft i 20 årsalderen har jeg aldri hørt om. Det er bare gamle menn som får det. Kanskje du har fått en betennelse eller noe sånt. Du bør derfor oppsøke lege så raskt som mulig. Du ønsker vel ikke å bli steril? OPPSØK LEGE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...