Eddie81 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gears of war har kommet som bundle sammen med Xbox 360 siden lanseringen av Gears of war her i Nederland iallfall, så tviler på at det er et forsøk på å bli kvitt Gears of war som de har til overs da spillet mest sannsynligvis følger konsollen uansett. Derimot er Norge ganske billig på xbox 360 omgjort i norske kroner da samme bundle her i landet koster 429 euro som er noen hundrelapper mer enn 3000 kroner. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Gears of war har kommet som bundle sammen med Xbox 360 siden lanseringen av Gears of war her i Nederland iallfall, så tviler på at det er et forsøk på å bli kvitt Gears of war som de har til overs da spillet mest sannsynligvis følger konsollen uansett. 8044212[/snapback] Jeg kjøpte i høst 360 bundle med DOA4. Og der hadde rett og slett Elkjøp bare puttet spillet oppi samme boksen som 360'en ble levert i. Det var ikke snakk om en ferdilaget bundle fra MS sin side med egen designet boks og liknende. Ser man på linken som er referert i denne tråden så har de bare bilde av en vanlig premium med Gears på siden. Derfor regner jeg med at dette er en helt vanlig premium med ett gears spill slengt med. Så jeg tror ikke det følger med konsollen uansett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dette er ikke en ferdiglaget bundle. Dette er maskinen og spillet for seg (kanskje puttet oppi samme eske). Uansett så har jo dette fint lite med om elkjøp selger lite xbox360 eller ei, fordi det er overhodet ikke tilfellet . Tvertimot så bøttes slike maskiner ut, både på nett og i butikk. Så dette er et tilbud bare for å kapre større markedsandeler fra andre som selger spill - spesiellt nettbutikkene, som ikke er i nærheten av denne prisen iallefall . Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 litt offtopic, men nå selger elkjøp GeOW for 299 kr. DET er billig http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...okAAAEOPaYcHzyT Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for tipset Gotham, da kjøpte jeg det broren min har klart å ødelegge min første kopi, så passet bra med et tilbud.. Lenke til kommentar
Ilikegames Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 har utrolig lyst på en 360 nå ja:P føler trangen stige og stige :!: Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk for tipset Gotham, da kjøpte jeg det broren min har klart å ødelegge min første kopi, så passet bra med et tilbud.. 8073452[/snapback] Hvorfor returnerer du ikke bare plata til distributøren, og krever å få en ny? Du kjøper tross alt bare rettighetene til å spille spillet, så at plata blir ødelagt spiller ingen rolle. Plata er et nødvendig onde for å levere materialet til deg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Ja jeg kan jo alltids prøve det.. Men gir de deg virkelig nytt spill ? det var jo hans egen skyld at det ble ødelagt. Får prøve å ringe Xbox Support imorgen, og spørre. Endret 4. mars 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå