Gå til innhold

Elkjøp selger 360 med Gears of War for 2995 nå.

ragnar21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle nå 360 få en prisreduskjon?

Selv premium er ikke stort dyrere enn wii og ps3 presser ikke akkurat NOEN priser nedover.

8041547[/snapback]

Denne 360 pakken med Gears er jo 1000kr billigere enn Wii pakken med Zelda der til og med.

Lenke til kommentar

Utrolig fristende, men må prøve å motstå fristelsen. Har nylig bestilt meg ny sofa og må ha en god del andre ting før jeg engang kan tenke konsoll :)

Heldigvis er det ikke siste gangen det blir tilbud på konsollen.

Min sjopping liste for resten av året:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1: Sofa (er på vei)

2: Kjøleskap

3: Komfyr

4: Oppvaskmaskin

(5: Vaskemaskin og tørketrommel)

5: JBL Studio L820

6: JBL Studio L890

7: Flatskjerm av ukjent type

8: Harman/Kardon AVR 445

9: DVD/CD/Blu Ray/HD DVD enten en av dem eller flere :whistle:

10: JBL Studio L8400P

...

...

Xx: Xbox 360 og/eller PS3 :p

Lenke til kommentar
Denne 360 pakken med Gears er jo 1000kr billigere enn Wii pakken med Zelda der til og med.

8041654[/snapback]

Xbox360 ER billig i Norge.

Xbox360 400$ = omkring 3000 NOK

PS3 600$ = 6000 NOK

Wii 250$ = 2500 NOK

Hvem Mr.Gates har betalt for å få til dette vet jeg ikke :!:

Lenke til kommentar

Hmm.. På tide og kjøpe min egen 360 da, så jeg slipper å stikke av med broder'n sin?

Men siden jeg har GOW, så er ikke den pakka noe for meg, men jeg synest de skal sette ned prisen for bare maskinen og, den koster jo det samme som den med GOW.

I tillegg har jeg hørt rykter om en ny versjon som skal komme snart?

Lenke til kommentar
Hmm.. På tide og kjøpe min egen 360 da, så jeg slipper å stikke av med broder'n sin?

Men siden jeg har GOW, så er ikke den pakka noe for meg, men jeg synest de skal sette ned prisen for bare maskinen og, den koster jo det samme som den med GOW.

8041854[/snapback]

Hva kommer den nye versjonen til å koste? sånn ca. hvis noen vet det? over 3500?

Lenke til kommentar

8041854[/snapback]

Hva kommer den nye versjonen til å koste? sånn ca. hvis noen vet det? over 3500?

8041960[/snapback]

Jeg har ikke peiling på hva som er endret på en evt. ny versjon, og hva den kommer til å koste. Eneste jeg har hørt, er at det muligens kommer en ny versjon. Tror det var her på forumet jeg leste det :)

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

8041854[/snapback]

8041960[/snapback]

Jeg har ikke peiling på hva som er endret på en evt. ny versjon, og hva den kommer til å koste. Eneste jeg har hørt, er at det muligens kommer en ny versjon. Tror det var her på forumet jeg leste det :)

8041978[/snapback]

Fant noe om det nå: http://konsollguiden.no/content/view/1564/65/ Tror ikke jeg venter så lenge.

Lenke til kommentar

8041654[/snapback]

Xbox360 ER billig i Norge.

Xbox360 400$ = omkring 3000 NOK

PS3 600$ = 6000 NOK

Wii 250$ = 2500 NOK

Hvem Mr.Gates har betalt for å få til dette vet jeg ikke :!:

8041768[/snapback]

Vel jeg mistenker at det er fordi Microsoft eksisterer i Norge og gjør all markedsføring etc selv.

Nintendo går gjennom Bergsala og det er vel Egmont som styrer med Playstation i norge. Klart de skal ha en del av kaka også.

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar

8041854[/snapback]

8041960[/snapback]

8041978[/snapback]

Fant noe om det nå: http://konsollguiden.no/content/view/1564/65/ Tror ikke jeg venter så lenge.

8041993[/snapback]

Les neders; det er en butikk som har bekrefta det, ikkje MS :) Men med alle ryktene som florerer så...

Lenke til kommentar
Faen eg kjøpte 360 min for 3 uke si for 3000kr core

og kjøpte extra kontroll HDD + GW

svidde av 4700kr og nå 2995 :(

8040854[/snapback]

Kan jeg spørre hvordan du greide å kjøpe core til 3000kroner? :hmm:

8042010[/snapback]

Elkjøp Hadde ikkje mer Premium, så eg måtte kjøpe core som kosta da 2999

Lenke til kommentar
Faen eg kjøpte 360 min for 3 uke si for 3000kr core

og kjøpte extra kontroll HDD + GW

svidde av 4700kr og nå 2995 :(

8040854[/snapback]

Kan jeg spørre hvordan du greide å kjøpe core til 3000kroner? :hmm:

8042010[/snapback]

Elkjøp Hadde ikkje mer Premium, så eg måtte kjøpe core som kosta da 2999

8043192[/snapback]

Nå har du 30 dagers full returrett på elkjøp da, så da er det jo bare å ta turen tilbake og bytte den inn. Trodde forresten elkjøpprisen på core var 2295 jeg.

Endret av joac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Microsoft har vel ikke bekreftet noe rundt den nye 360-en ennå, så det ville vært rart dersom butikker begynner å dumpe hardware basert på løse rykter.

Elkjøp kjøper jo opp i latterlige kvanta, noe som gjør at de kan ta seg råd til å selge slikt såpass billig. De er jo nesten alltid 500,- billigere på konsoller ved lansering, uten at dette er noe tegn på dumping.

Lenke til kommentar
Microsoft har vel ikke bekreftet noe rundt den nye 360-en ennå, så det ville vært rart dersom butikker begynner å dumpe hardware basert på løse rykter.

Elkjøp kjøper jo opp i latterlige kvanta, noe som gjør at de kan ta seg råd til å selge slikt såpass billig. De er jo nesten alltid 500,- billigere på konsoller ved lansering, uten at dette er noe tegn på dumping.

8044114[/snapback]

At ikke MS har bekreftet noe offisiellt er ikke det samme som at store kjeder som Elkjøp ikke vet noe ikke vi vet.

Var vel noen kilder i forrige uke som viste til at diverse kjeder i utlandet hadde ny 360 i sine bestillingslister...

Forøvrig ikke første gang Elkjøp har liknende tilbud nei. Men jeg ser det som ett tegn i tiden at flere og flere større aktører rundtomkring prøver å selge unna mest mulig "gamle" boxer nå. At de bundler med Gears kan meget vel også være pga at de kjøpte inn for mye av Gears og derfor ser på dette som en mulighet til å kutte ned på lagerbeholdningen av Gears.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...