Gå til innhold

Elkjøp selger 360 med Gears of War for 2995 nå.

ragnar21

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

Dette er vel billigere enn hva det koster i amerika for eksempel ? Der ville dette kostet 450 dollar.

8040573[/snapback]

450 dollar = 2750 kr., så ikke billigere.

Prisene på Elkjøp har ikke nødvendigvis alltid med etterspørsel å gjøre. De solgte f.eks. Premium til 2795,- på lanseringen og lenge etter selv om det knapt var en X360 å oppdrive i landet.

Fin pris er det uansett. Mulig det blir en X360 på meg nå...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D

Dette er vel billigere enn hva det koster i amerika for eksempel ? Der ville dette kostet 450 dollar.

8040573[/snapback]

450 dollar = 2750 kr., så ikke billigere.

Prisene på Elkjøp har ikke nødvendigvis alltid med etterspørsel å gjøre. De solgte f.eks. Premium til 2795,- på lanseringen og lenge etter selv om det knapt var en X360 å oppdrive i landet.

Fin pris er det uansett. Mulig det blir en X360 på meg nå...

8040739[/snapback]

Vel, Wii med Zelda og ekstra kontroller koster 3995 der. Det er vel dobbelt så dyrt som US priser omtrent ? Mens 360 bare 250kr forskjell ?

Lenke til kommentar
Faen eg kjøpte 360 min for 3 uke si for 3000kr core

og kjøpte extra kontroll HDD + GW

svidde av 4700kr og nå 2995 :(

8040854[/snapback]

3000kr for core ? Hvor i all verden var det ? Har aldri sett den dyrere enn 2500kr og sett den såpass lavt som 1500.

Lenke til kommentar

Er vel på tide med et offisielt priskutt på konsollen også? Konsollen har jo hatt samme pris siden lansering i både USA og Europa. Kanskje $299/€299 for Premium til sommeren? Da er den ikke langt unna Wii i pris. X360 er den eneste konsollen jeg kommer på som ikke har hatt priskutt i sitt første leveår...

Lenke til kommentar
Er vel på tide med et offisielt priskutt på konsollen også? Konsollen har jo hatt samme pris siden lansering i både USA og Europa. Kanskje $299/€299 for Premium til sommeren? Da er den ikke langt unna Wii i pris. X360 er den eneste konsollen jeg kommer på som ikke har hatt priskutt i sitt første leveår...

8041053[/snapback]

PSP har vel heller ikke droppet i pris.

Lenke til kommentar
Flame bait? Du kunne ikke laget dette til en positiv tråd om en godt tilbud kunne du? Det bare MÅTTE komme noe negativt om 360 inn også?

Gud hvor lei jeg er av alt dritet som går alle veier og inn og ut >.<

8040652[/snapback]

Jeg fikk latterkrampe ihvertfall, jeg synes det er morsomt å tenke på hvorfor folk lager slike tråder ? Jeg mener hvem bryr seg om Sony selger dårlig eller bra ? Er da vel viktigst at DU liker konsollen.

Du kan ihvertfall gange antall tråder med 10 for å finne ut hvor mange slike tråder det er om Playstation 3. Alle er rettet negativt og linket til feilinformasjon og alt mulig jævelskap.

Lenke til kommentar
Flame bait? Du kunne ikke laget dette til en positiv tråd om en godt tilbud kunne du? Det bare MÅTTE komme noe negativt om 360 inn også?

8040652[/snapback]

Jeg fikk latterkrampe ihvertfall, jeg synes det er morsomt å tenke på hvorfor folk lager slike tråder ? Jeg mener hvem bryr seg om Sony selger dårlig eller bra ? Er da vel viktigst at DU liker konsollen.

Du kan ihvertfall gange antall tråder med 10 for å finne ut hvor mange slike tråder det er om Playstation 3. Alle er rettet negativt og linket til feilinformasjon og alt mulig jævelskap.

8041282[/snapback]

Ler jeg også. Noen syntes det er veldig befriende og si at ja nå sliter microsoft siden elkjøp selger den billig. Det viser vel heller hvor lite hjerneceller som egentlig jobber i toppen på de som skriver sånt sier nå jeg.

Lenke til kommentar

8040652[/snapback]

8041282[/snapback]

Ler jeg også. Noen syntes det er veldig befriende og si at ja nå sliter microsoft siden elkjøp selger den billig. Det viser vel heller hvor lite hjerneceller som egentlig jobber i toppen på de som skriver sånt sier nå jeg.

8041515[/snapback]

Jeg mente ikke at 360 salget generelt går dårlig for MS, men for Elkjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...