SylSim Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke lyst til å være registrert her lenger.. Hvordan sletter jeg min informasjon? Er dette noe moderatorene må gjøre for meg? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva mener du med "din informasjon"? Innleggene dine kan du slette selv ved å bruke -knappen for dermed å fjerne teksten i de hittil to innleggene du har skrevet. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bare for å presisere noe fra retningslinjene Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. En moderator kan stenge kontoen din, send meg gjerne en PM så kan jeg gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vil du ikke ha kontoen din aktiv lengre så send meg en PM så vil jeg fjerne e-post addressen og deaktivere kontoen din, innlegg osv blir ikke slettet (ref retningslinjene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg