Gå til innhold

Fifa 2007 engelsk språk?

Iceman22

Anbefalte innlegg

Hendvender dette problemet for en venn.

Han har altså kjøpt Fifa 2007 til Xbox360 i Tyskland fordi det var billigere, men han fikk seg en liten overaskelse da han kom hjem.

Spillet var PÅ TYSK!

Han har blad gjennom helle menyen og finner rett og slett ikke hvor man kan stille til Engelsk språk, så han tror at spillet kun er laget for Tysk...

Så spørsmålet er da om det går på en eller annen måte å gjøre så det blir Engelsk?

Oppdatering eller noe sånt? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det står vel på baksiden av coveret om det er engelske språkinstillinger med.

8040717[/snapback]

Det står ingenting på coveret om "engelsk språk", og heller ikke på menyen på spillet, det var jo derfor jeg lagde denne tråden for å få forslag for hvordan dette kan løses (hvis det kan i det helle tatt).

Lenke til kommentar

Når FIFA 07 starter opp får du velge mellom en rekke baller med flagg på, disse representerer språkvalg.

Slik er det i hvert fall i den "norske" utgaven.

I Tyskland er de imidlertid litt mer opptatt av å oversette spill til sitt eget språk enn her til lands, så det kan hende at tysk er det eneste tilgjengelige språket på din gode venns FIFA-spill.

Lenke til kommentar
Når FIFA 07 starter opp får du velge mellom en rekke baller med flagg på, disse representerer språkvalg.

Slik er det i hvert fall i den "norske" utgaven.

I Tyskland er de imidlertid litt mer opptatt av å oversette spill til sitt eget språk enn her til lands, så det kan hende at tysk er det eneste tilgjengelige språket på din gode venns FIFA-spill.

8041057[/snapback]

Hmm.. det første ordet som dukker opp etter reklamene på spillet er "starte spillet" på tysk, og rett etter det så kommer det tysk musikk osv...

Det er ikke noe rekke baller med flagg her ihvefall, så jeg tror du har rett ja.

Det jeg tenkte på var om det gikk å laste ned software opdatering til spillet så det gjør så det blir engelsk..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...