olek21 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet om en liten videregående skole. Vil gjerne begynne på en skole med få elever, bra miljø og tett oppfølging. Det må være en skole som tilbyr studiespesialisering, hvor jeg kan begynne rett i 2. klasse. Det er vel en privat skole, så jeg antar at jeg må betale for å gå på denne, men det er også greit Må ha svar ganske kjapt, siden det sikkert er frist innen 1. mars?? Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Hvor jeg bor er ganske irrelevant, siden jeg ikke har noe imot å flytte langt vekk for å gå på skole. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Akademiet i Bergen er en fin skole hvis du vil ha gode karakterer og lite jobbing, samt generelt dårlige arbeidsvaner. Hvis du vil henge med i samfunnet etter vgs, så burde du kanskje søke en annen privatskole. Det finnes jo mange private kristne skoler, som skal veldig gode, og jeg tviler ikke et sekund. Ta f.eks danielsen her i Bergen. Men det jeg vet er at en jente i klassen min hoppet av og over til min offentlige skole, og en gutt i klassen min hoppet av fra akademiet, og tilbake til oss. Tas med en teskje salt. mvh. dæhli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå