MemoryLaneCinema Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.youtube.com/watch?v=EK3uvLySXzA Hei. Se på denne og si gjerne hva dere mener:) Lenke til kommentar
.sere Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så gjennom den en gang, og kan ikke si jeg ble så veldig fanga inn i handlingen. Dreper han som tapte seg selv også i slutten? Eller har han andre også hvit skjorte under? Blir de på en måte samme person eller noe siden han som dreper sitter igjen med hatten til han andre? Jeg skjønte ikke helt... Musikken funka veldig bra, holdt liksom filmen gående. Rulleteksten var kult lagt opp. Lenke til kommentar
MemoryLaneCinema Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Så gjennom den en gang, og kan ikke si jeg ble så veldig fanga inn i handlingen. Dreper han som tapte seg selv også i slutten? Eller har han andre også hvit skjorte under? Blir de på en måte samme person eller noe siden han som dreper sitter igjen med hatten til han andre? Jeg skjønte ikke helt... Musikken funka veldig bra, holdt liksom filmen gående. Rulleteksten var kult lagt opp. 8041267[/snapback] Psychogenic fugue er en tilstand man kommer i av f eks slag mot hodet eller mye stress. Da er det enkelte som får denne tilstanden og det kan føre til splittet personlighet og/eller amnesia. I filmen var dette altså en og samme person. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Psychogenic fugue er en tilstand man kommer i av f eks slag mot hodet eller mye stress. Da er det enkelte som får denne tilstanden og det kan føre til splittet personlighet og/eller amnesia. I filmen var dette altså en og samme person. 8041996[/snapback] Ah, ok. Der forstod jeg filmen bedre. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Likte godt effektene som fekk filmen til å se gammel ut. Svart og grått som de gamle stum filmene. Musikken passet ganske godt med filmen, spesielt der du begynte å springe fra treet og senere skjøt deg selv ned. Var litt forvirrende, men etter at du forklarte hva Psychogenic fugue var, så forstod jeg det. Bra jobba Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Kanskje litt vrient å forstå handlingen ja, og det er jo litt dumt. Men ellers så var det godt samspill med musikken. Og lydsporet blir jo bra uansett når du henter inn den musikken der. ( ) Men jeg hadde kanskje håpet å se litt mer spektakulære bilder når jeg leste tittelen "16mm fra filmskolen". Er mulig det bare er jeg som har fått nok av svart-hvitt... Uansett har jeg i hvert fall sett langt værre før Lenke til kommentar
MemoryLaneCinema Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2007 Kanskje litt vrient å forstå handlingen ja, og det er jo litt dumt. Men ellers så var det godt samspill med musikken. Og lydsporet blir jo bra uansett når du henter inn den musikken der. ( ) Men jeg hadde kanskje håpet å se litt mer spektakulære bilder når jeg leste tittelen "16mm fra filmskolen". Er mulig det bare er jeg som har fått nok av svart-hvitt... Uansett har jeg i hvert fall sett langt værre før 8062566[/snapback] 16mm er svart hvitt og jeg er egentlig litt lei "fargefilmer". Kanskje det er vanskelig å forstå handlingen, men personlig liker jeg filmer som kan gi meg litt. Der jeg må sette meg inn i tingene litt etterpå. For eksempel her med denne tilstanden. Men men. Det er nå min forklaring Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er klart man har forskjellige preferanser på hva man liker. Derimot så stemmer det vel ikke at 16mm er svart-hvitt?! Det avhenger jo av hvilken type 16mm film du bruker. Farge, svar-hvitt, ulik lysfølsomhet etc., alle er de 16mm brede. Tallet sier jo i bunn og grunn kun noe om størrelsen på filmen. Rett meg om jeg tar feil her, men dette var jeg da meget sikker på Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Det avhenger jo av hvilken type 16mm film du bruker. Farge, svar-hvitt, ulik lysfølsomhet etc., alle er de 16mm brede. Tallet sier jo i bunn og grunn kun noe om størrelsen på filmen. 8065784[/snapback] Du hev all grunn til å meina du er sikker på dette. 16mm film er farga som ingen andre når ein nyttar rett råfilm ;-) Faktisk so er det dyrare å taka opp i svart/kvitt enn i fargar no for tidi. Labane jobbar best med kjend film dei nyttar mykje osb. Eg såg diverre ikkje heile filmen, - eg mista interessa ganske raskt.å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå