Thazul Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg spilte på xboxen min litt GeoW og plutselig så ble jeg dc, og når jeg skulle sjekke friends list så sto det sånn "connect to xbox live" jeg prøvde det men fikk fail. så jeg tok connection test og MTU blir Failia... jeg skjønner ikke hva som har skjedd engang! MTU'en min er 1500.. trenger svar så fort som mulig! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Vent ti minutter og prøv på ny? Om det fortsatt kommer, kan du prøve å starte routeren på ny. Hender at det oppstår litt "hikke" i nettverk til tider. Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 ja har restarta ruteren og modemet men de virker fortsatt ikke... Det er ikke sånn at med en gang xboxen klikka så løpte jeg mot dataen og posta denne topicen venta halv time eller no Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 I så fall er Google din venn. http://support.microsoft.com/kb/908882 Lenke til kommentar
Thazul Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) har du lest hva som står der eller? det hjelper deg ikke litt engang, den topicen der er for mennesker som aldri har kommet seg inn på Live. min bare stoppet plutselig... Edit : Sorry hvis jeg var frekk ^^ Endret 27. februar 2007 av Thazul Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Får samme feilen jeg også. Tror Live er nede. Vent til det er oppe igjen og prøv på nytt. Lenke til kommentar
Moppeken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 jeg datt nettopp ut:S Lenke til kommentar
patham Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Me 2 Faen akkurat når det var GeoW tid Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Funker helt fint her nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå