Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ingen liker meg. er jeg for stygg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par tips:

-Aldri finn på å forandre deg for at andre skal like deg.

-Sosialiser på internett.

-Å være jomfru er ikke noe å skamme seg over.

-Hva skal du med slike forhold i din alder?

-Vil si det beste er å starte med en felles interesse. Det henger litt sammen med personens personlighet også, og så har man noe å snakke om/gjøre sammen.

-Hold deg unna falsk blondine typen (tror de fleste vet hva jeg snakker om). De prøver å være noe de ikke er og gjør som alle andre. Om det er slik at "han liker vi ikke", så får du nok ikke et godt ord ut av henne.

-Dette er det viktigste av alt. Slik oppførsel er det ingen som liker. Om det virkelig er deg i et nøtteskall vil jeg anbefale deg å "ikke si alt du mener".

-Du skal ikke si alt du mener, men at du mener alt du sier er viktig! Ingen liker løgnere, og om det blir kjent at du er en slik er du fortapt. Lyving er den verste uvanen man kan ha.

-God hygiene er viktig. Vond lukt, dårlig ånde/generelt "ekkel munn", hår på ville veier, stygge klær (da mener jeg klær som har vært i daglig bruk siden midten av åttitallet osv) og neseplukking skremmer vekk de aller fleste.

 

Nå vet jeg ikke om alt dette gjelder deg, men jeg mener dette er gode generelle tips (ikke for å få sex asap, men å få sosialisert).

Lenke til kommentar

Om han føler seg vel i helt vanlige klær, og ikke føler behov for å kjøpe dyre merkeklær selv, så ser jeg ingen grunn til å gjøre det. Og når vi er inne på treningsbukser: på vår skole i hvert fall, er joggebukse/treningsbukse og noen ganger pyjamasbukse kjempepopulært. Alle de "kule", og de som bryr seg om hvordan dem ser ut bruker det. Dette ofte i kombinasjon med tennissokker over buksa. Personlig synes jeg det ser forferdelig ut. Trodde ikke dette var noe som bare gjelder her, men det er altså det?

 

edit: Vil også nevne at jeg hovedsaklig tenkte på personlighet. Om det man vil med klesstilen sin er at andre skal like den, så forandrer man seg jo ikke selv om man ikke liker det. Om han derimot ikke kan fordra dongeri, og ikke føler seg vel i det, hvorfor skal han gå i det da? Enda verre med jenter som må bruke masse sminke, "utfordrende" klær og brunkrem for å klare dette.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Fiks håret ditt, da mener jeg at du burde bruke hårvoks og skaffe deg en fresh frisyre. I tillegg kan du jo begynne å trene litt og legge på deg litt muskler. Jeg synes du ser helt normal ut på bilde, ikke la den dårlige selvtilliten ta knekken på deg. :)

Lenke til kommentar

Fresh deg selv opp, uten å nødvendigvis forandre deg.

Kom deg til frisøren, kjøp deg litt nye klær, og viktigst av alt:

Ta deg sammen, kom deg ut i det, sosialiser deg, om så over nettet, eller irl, CARE.

Bare.. Get out there. Du trenger det.

Vis folk hvem du er, så skal du se at du blir likt for den du er og.

Men litt oppfreshing har aldri skadet noen ;)

Lykke til ^_^

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noe som er mer avslørende enn at man ikke er komfortabel med seg selv. Da får man en litt krumbøyd holdning som signaliserer usikkerhet og sjenanse.

 

Førsteinntrykket er viktig. Av ytre faktorer er antrekket, god hygiene og rak kroppsholdning kjempeviktig, i tillegg til at man tør å møte folks blikk med et smil som når opp til øynene (det signaliserer oppriktighet og interesse). Når førsteinntrykket er dannet så må du prøve å framstå som blid og interessert. By på deg selv slik som du ønsker respons fra andre og vær for all del lyttende.

Lenke til kommentar
Førsteinntrykket er viktig. Av ytre faktorer er antrekket, god hygiene og rak kroppsholdning kjempeviktig, i tillegg til at man tør å møte folks blikk med et smil som når opp til øynene (det signaliserer oppriktighet og interesse). Når førsteinntrykket er dannet så må du prøve å framstå som blid og interessert. By på deg selv slik som du ønsker respons fra andre og vær for all del lyttende.

 

Svært mye kan være gjort med blikk-kontakt allerede før dere begynner å snakke sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...