Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ingen liker meg. er jeg for stygg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du hadde orket å skrive litt mer om deg så.. ville det nokk vært litt enklere for oss andre;)

8040435[/snapback]

jeg slenger meg på den... hadde vært kjekt om litt info om alder klesvaner og muligens dine vinkler av hva andre synes om deg for vi andre brukere skal kunne hjelpe deg... din første post er desverre altfor ikke omfattende

Lenke til kommentar

Ungdomskolen kan være en veldig tøff tid for mange. Trøst deg med at ting vil bli bedre på VGS.

Dagens samfunn er utseendefiksert, og klær og holdning sier mye om hvordan personen er personlighetsmessig også. Om du går rundt og dasser i treningsbukse, så sender det ut et signal om at du ikke bryr deg om utseendet ditt, og ikke tar vare på deg selv. Det kan igjen sende ut signaler om at du ikke er en person som har orden på livet ditt.

Jenter bryr seg om hvordan du kler deg. Det er ikke til å komme bort i fra. Hør med foreldrene dine om du kan få kjøpt deg noen kule nye klær. Det gjør mye med selvfølelsen din om du faktisk føler deg fin selv.

Ut i fra bildet så ser du helt normal ut, og langt fra stygg. Men du må gjøre noe med selvbildet ditt!

Lenke til kommentar
Altså personlig tror jeg det med jenter og venner osv på ungdomskole er helt unødvendig å tenke på. Altså på ungdomskolen er jo elever helt for jævli mot hverandre. Jeg tror videregående er bedre. De fleste voksne sine venner er fra videregående eller universitet er FÅ som har gode venner fra ungdomskolen.

8041073[/snapback]

det kan du skrive oppp! har en på min derfyren var smart nok til og slå inn seks skapdører, fortelle alle hvor mye han onanaerte samt si "jeg har stukket fingern i fitte til (navn) ) i den tiden er alt forjævlig... mye krav nye krav og større krav mer viktig i\og passe inn... passe på og ikke drite seg ut eller være annerledes.... its horrible!

++ at alle jentene er såpass i sminkealdern at man kan ikke engang snakke med em!

its fucking hard to be young..

Lenke til kommentar

Jeg har 3 damer som er interessert i meg og selvtilliten min fløy ut av vinduet for et par år siden, så enten så har jeg tilfeldigvis støtt på de 3 jentene som ikke klarer å se at personer har dårlig selvtillit eller så er det jeg som har litt dårlig syn.. :hmm:

Men uansett.. Ting fortoner seg ofte litt værre enn de er, spesiellt på ungdomsskolen.. Det er ikke alltid det du tror er riktig faktisk er riktig.. Spesiellt det du tror om deg selv..

Jentene på ungdomsskolen er som sagt tidligere i tråden som oftest ikke mye å gå etter heller, de fleste skjønner ikke helt hva de vil og det ender i mye skuffelse og tårer..

Klær har ikke så veldig mye å si, men det sier noe om deg.. Jenter liker det når gutter kler seg bra, det viser at han bryr seg om hvordan han ser ut.. Et helhetsintrykk hvor du har fine klær, sko, kanskje et fint halskjede eller no sånt, pluss at du fikser håret litt hjelper mye på hvordan jenter ser på deg..

Endret av Machius
Lenke til kommentar

Mange som snakker om klær her nå. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg kler meg i treningsklær i tide og utide, sånn grå treningsbukse som var så fryktelig inn, samt en lik bare mørkeblå. Selv om jeg går i disse klærne betyr vel ikke det at jeg ikke tar vare på meg selv? Jeg vil si at jeg virkelig prøver å ta vare på meg selv. Både hygienisk og rent utseendemessig. For min del er det ikke at jeg ikke gidder å gå i andre klær, men jeg føler meg vel i dem. Jeg synes jeg ser kul ut og klærne er behagelige å gå i. Voks i håret? Ja selvfølgelig, om jeg ikke skal på studioet samme dagen. På den måten sparer jeg tid og ikke minst penger!

Bruk klær der du finner deg selv igjen. Klær du synes er behagelige. Behagelige å ha på seg, og behagelige å se seg i speilet i. Finn din stil.

Lenke til kommentar

Hmm

Siden du er såpass ung kan du fortsatt forandre deg mye. Likevel synes jeg du så helt normal ut og er absolutt ikke stygg. Husk også at personligheten også reflekterer utseende så nettopp å være sjarmerende, hyggelig, morsom, selvsikker, voksen vil gjøre at du "automatisk blir penere".

Selvsikkerheten kommer med årene og selv var jeg akkurat som deg når jeg var på din alder. Senere når jeg var 21 fikk jeg bedre selvtillit, var mer sosial, ble mer voksen, og da kom jentene også. :p Jenter skimter altså en person med dårlig selvtillit VELDIG fort, og det er ikke spesielt tiltrekkende.

Som jeg nevnte over, du er helt normal i utseende. Du kan også prøve å ta sol (mange jenter like brune gutter ;)), skifte hårfrisyre, skifte klesstil o.s.v for å se hvis du vil.

Lenke til kommentar

Ikke svett over at ting ikke er så enkle nå. Personlig så var jeg mobbeoffer på barne- og ungdomsskolen. Ting forandrer seg, om det var jeg som forandra meg noe særlig tviler jeg på, men på videregående så ble jeg ikke mobba lenger i alle fall. Enkelte idioter prøvde seg, men jeg hadde venner og brydde meg derfor ikke om det som ble sagt og gjort av de få toskene som fins.

Idioter finnes over alt, desto mer du stresser over dette desto mer kommer det til å plage deg. Slapp av og vær deg selv, barn og unge behandler hverandre som dritt, ettersom du begynner på vgs så vil nok mye forandre seg, folk har rukket og blitt litt eldre og kan tenke litt lenger enn rett foran nesetippen. Sannsynligvis så kommer du til å treffe masse nye folk og få nye venner.

Lenke til kommentar

Humør er tingen, smil og vær sikker på deg selv. Hvis du vil at folk skal like deg og ta kontakt med deg, må du like dem først, om du skjønner :p

Det er ingen som kommer bort til deg og sier, "du er søt"...

...Jo det, ikke så veldig ofte. (Ikke bekymmre deg)

Hvis du har en utstråling som sier, "hey, jeg er selvsikker og driter i om du synes jeg er stygg" så vil ingen synes du er stygg heller. Jeg vedder en tier på at minst en på skolen din ser ut som et vrengt rasshøl og har dame...

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Noen som banka meg bare for at jeg ikke kunne noe med pc. =/

8040304[/snapback]

Det er rett og slekt sykt gjort.. når noe sånt skjer må du ta det opp... skjedde dette på skole/fritid/jobb? må ikke la folk komme unna sånt! respekter deg selv bedre, du fortjener mye bedre kompis...!

Lenke til kommentar
går i 10'ende klasse. siste året på grunnskolen. har faktisk søkt på byggfag til høsten.

8041008[/snapback]

Okej, jeg har selv gått byggfag og vk1 tømrer... jeg syns alt gikk mye bedre etter at jeg startet på gk byggfag... fikk mye mer selvtilllit.. enklere å uttrykke seg i timene med tanke på at det bare sitter noen slække gutter rundt deg, som man egentlig gir faen i hva mener:P gikk fra 3 i norsk stil på ungdomskolen og fikk 5 i første norsk til på vk1... mulig det har litt mer lærern på ungdomskolen å gjøre også.. vet ikke..., men skaff deg et par nye venner på gk... og sånt du blir nok å få litt bedre selvtillit også hjelper alt seg etterhvert... det skjedde ihvertfall med meg.. lykke til så mye:)

Lenke til kommentar

klipp deg og få kul hårsveis. kort :yes: da får du masse opmerksomhet. Og da kan du snakke med andre og være hyggelig og blid. Treningsbukse er det ikke noe galt med.

Lenke til kommentar
klipp deg og få kul hårsveis. kort :yes: da får du masse opmerksomhet. Og da kan du snakke med andre og være hyggelig og blid. Treningsbukse er det ikke noe galt med.

8055995[/snapback]

alle sier jeg ser ut som en dokost på hodet når jeg har klipt meg. :(

Lenke til kommentar

8055995[/snapback]

alle sier jeg ser ut som en dokost på hodet når jeg har klipt meg. :(

8056048[/snapback]

Klipp deg kort, men slik at du fortsatt har følelsen at du har litt hår på hodet;) da kan du gjøre uendelig mye med hårvoks. Selv blander jeg LÀNZA urban elements og Polyester. Da størkner ikke voksen og du kan jobbe med den hele dagen ;P rett og slett genialt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...