Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ingen liker meg. er jeg for stygg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se noe rart på bildet uansett.

Bryr meg egentlig litt lite om hvordan folk ser ut.

Men noe uansett. Bryr meg faktisk lite om hvordan vennen mine ser ut.

Men noen få "fjerne" venner er slike "sosser" og de er ikke noe serlig godt selskap uansett...

***....Borte....*** Va litt upassende. hah...

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

hmm, som sagt utseende er ikke så viktig del, personligheten din er viktig, vær deg selv, ikke prøv å være noen andre.. holdningene dine og utstrålingen din er viktig;) bruk litt C+F(COCKY + FUNNY)

 

 

HOLD ØYE kontakt og HØR etter HVA JENTA SIER. DET ER DET VIKTIGSTE;)

ikke bare si "ja, mhm jaja *ser overalt*" for det betyr at du ikke hører etter hva hu sier eller at du ikke er intressert.

 

 

 

jeg kunne ha skrivet masse, men siden jeg ikke vet så mye om deg:p så blir det litt vanskelig..

men ihvertfall

 

- ØYE KONTAKT *VIKTIG VIKTIG*

- HØR etter hva jenta sier *VIKTIG*

- sjamer(faen hvordan skrives det igjen) :p

- IKKE bruk tida di på bare EI JENTE men FLER;P

- utstårlingen din og holdningene dine

- SMIL for gudsskyld!

- personligheten..

- VÆR DEG SELV

- C+F(COCKY + FUNNY) åsså VIKTIG:p

++++

 

 

jaja pm meg hvis du lurer på noe annet.. eller har lyst på litt mer bedre forklart:p haha dette her ble bare dårlig norsk:p

 

 

IKKE vær har MOT DEG SELV, SKIFT Dine TANKER OM DEG SELV!

for jo mer du tenker negativt om deg.. jo mer vill du bli det!!1!!

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
går i hettegenser treningsbukse ja. ingen lue og slikt.

 

bilde av meg. IKKE le  :blush:

8040461[/snapback]

Ser jo normal ut du, jenter skulle ikke ha noen grund til å ikke like deg.

 

Men som sagt tidligere: Det er ikke vanlig at man forteller andre hvor pene man er i Norge, i Frankrike f.eks synes jeg de er flinkere til det.

 

HOLD ØYE kontakt og HØR etter HVA JENTA SIER. DET ER DET VIKTIGSTE;)

ikke bare si "ja, mhm jaja *ser overalt*" for det betyr at du ikke hører etter hva hu sier eller at du ikke er intressert.

8040673[/snapback]

En god beskrivelse av hva jeg gjør. IKke rart jentene ikke er helt "gale" etter meg :!:

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Dette her ble vel litt rart.. "Ingen liker deg"? Da må du isåfall ha en dårlig personlighet. Det er rart hvordan folk kan forandre seg om de er snille, eller hvordan de kan bli "styggere" om de er slemme.

Som jente synes jeg ikke at du er stygg som du skal ha det til, og man må jo huske på at Kjærligheten gjør blind eller hva? ;)

Lenke til kommentar
ingen liker meg. er det for at jeg er stygg!?

 

utsene, klærne osv..?

 

får aldrig komentarer med at du er søt og sånt ;> =/

8040110[/snapback]

 

 

Ingen grunn til å tro at du er stygg. Kanskje folk liker deg inni seg og tør ikke å si ifra! ;) Kanskje så liker de klærne dine og, men de tør ikke å si ifra!

Lenke til kommentar
Herregud, må visst legge ut bilde av meg selv her. Trenger hjelp til klær og hårfrisyre.. Får ta det i en annen tråd...

Går i klær som mamma kjøper, gidder faktisk ikke og rote i butikkene. Tenker på at får ta det en annen dag jeg ikke har ransel og en masse anna crap med meg. Dessuten lever på bygda, lite ferdsel til kjøpeplasser..

 

Men men, det er da og bli likt, jeg er ikke mye likt. Men bryr meg lite.

Feks på dette forumet er jeg ikke noe spesielt likt. Hehe... So i got a problem...

8040477[/snapback]

jeg har det akkurat som deg. bor på bygda.

Lenke til kommentar
Går du på byggfag? :innocent:

8040374[/snapback]

 

Hva faen har det med saken å gjøre?

8040384[/snapback]

 

At det finnes et spesifikt (ikke nødvendigvis "spesielt", i ordets forstand) miljø rundt byggfag kan du vel være enig med meg i? Og at miljøet påvirker personene som du finner der er du vel kanskje også enig i? Og at trådstarteren samler respons fra personer rundt seg er vel helt naturlig.

 

For å si det på en annen måte, det byggfag har med saken å gjøre kan oppsummeres slik: Byggfag-miljøet (orddeling?) påvirker personene som trådstarter omgås, som igjen påvirker hvilke signaler som blir sendt til trådstarter. Så i bunn og grunn vil det om han går byggfag ha en del å si om hvilke signaler han mottar. Er du med?

 

Reagerer bare på måten du overordner deg ved å slenge drittord inn i et ubrukelig off-topic innlegg. :ermm:

 

/evul off

 

 

Tror ikke du er stygg nei! Ligner litt på en kompis av meg faktisk, og har er kul :thumbup: Prøv å ta hverdagen litt mer som en lek. Det er kanskje litt vanskelig å gjøre hvis du ikke har en del gode venner å lene deg tilbake på, men dette sier du ingenting om. Det er mye lettere å håndtere ting som skjer hvis du tar det med et smil. Og for all del ikke tenk at du er stygg! Du vil uansett, og da mener jeg uansett, finne din bedre halvdel en gang! :w00t:

Endret av StianGH
Lenke til kommentar

Altså personlig tror jeg det med jenter og venner osv på ungdomskole er helt unødvendig å tenke på. Altså på ungdomskolen er jo elever helt for jævli mot hverandre. Jeg tror videregående er bedre. De fleste voksne sine venner er fra videregående eller universitet er FÅ som har gode venner fra ungdomskolen.

Lenke til kommentar

går du i 10?.. jaha da er det utseende som teller mer..

for på den alderen der så er jenter så opptatt av utseende, men når du kommer litt høyere vidregående/høyskole mer kanskje så er det PERSONLIGHETEN som teller da og alle de andre tinga som jeg har tidligere nevnt.. men hva vet jeg?..

 

Jenter går mer for de BADBOYYYZ , hvis du skjønner hva mener.. ork explaine hvorfor, send meg pm hvis du har lyst til å vite hvorfor;)

 

 

badboyz eier NICEGUYS:)

"badboys start, NICEGUYYS finnish it" --- fordi niice guy, er den SJENERTEGUTTEN SOM GJØR ALT FOR HENNE:: DOORMAT

 

MENS BADBOY, er lissom en person som "IDONT GIVE a 345#¤"

men du kan også være en niceguy, og fortsatt dra damer.. ;) men det blir litt off-topic

 

 

vær deg sjøl;)

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar

Jentene går etter badboysene og etter en stund så blir de lei av dem og skjønner at de ikke er til å stole på så går de etter snille gutter og personlighet :) Men utsende har jo alltid også vært en faktor. Men kjenner jo en som ikke er så veldig pen, men han har selvtillit som F og har bra personlighet og han drar damer. Han var til og med sammen med 2 jenter samtidig =/

Lenke til kommentar
Jentene går etter badboysene og etter en stund så blir de lei av dem og skjønner at de ikke er til å stole på så går de etter snille gutter og personlighet :) Men utsende har jo alltid også vært en faktor. Men kjenner jo en som ikke er så veldig pen, men han har selvtillit som F og har bra personlighet og han drar damer. Han var til og med sammen med 2 jenter samtidig =/

8041197[/snapback]

 

 

mhm, sant;) men det skjer jo ikke før de er på vidregående/høyskole.. ellerno?

ikke vet jeg... for den skolen jeg gikk på, så gjaldt det BADboys.. gjorde du noe sikkelig bad.. så jha;P litt latterlig men :/ sånn var det på min skole..

 

men jenter kan også bli slitene av de "FOR" snille guttene.. som gjør alt for henne og som er BARE enig i hva hu sier!;)

 

 

 

Jenter har lyst på gutter som kan ta vare på dem, som kan gi dem beskyttelse/trygghet, som gjør dem glade, osv..

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
ingen liker meg. er det for at jeg er stygg!?

 

utsene, klærne osv..?

 

får aldrig komentarer med at du er søt og sånt ;> =/

8040110[/snapback]

Noen erfaringer fra en som ikke akkurat liker sitt eget utseende av og til:

Først og fremst, veldig mye handler om selvtillit. Du kan se så bra ut du vil, men har du ikke selvtillit nok til å "selge det" så vil det aldri i verden hjelpe deg. Derimot er det ikke slik at du MÅ ha både selvtillit og se bra ut samtidig for å lykkes. Så lenge du er fornøyd og har selvtillit og utstråling vil andre merke det og se på deg som mer interessant.

 

Så har vi det her med utseende da. Først vil jeg si at du overhode ikke ser stygg ut. Derimot har vi det her med selvtillit igjen. Det nytter ikke gå rundt og tro man har dårlig utseende. Hva tjener det deg? Ingen, heller motsatt siden du bare går konstant rundt og "rakker ned" på deg selv. Hvis ikke du føler at du har et bra utseende og føler du tar deg bra ut, hvordan skal andre da påstå du gjør det? Med andre ord må du ha litt tro i eget utseende, og det betyr ikke at du må synes at du er uimoståelig og smelvakker hver gang du står foran speilet. Hvis du slår deg til ro med eget utseende og i det minste innser selv at du minst har et gjennomsnittlig utseende så er mye gjort.

 

Så tilslutt. Det er vanskelig å tro det, men du har ganske garantert passert jenter som synes du ikke ser så verst ut, men som ikke tør si det på samme måte som du garantert har tenkt det samme om noen av de og gjort like lite med det selv ...

Lenke til kommentar

HOLD ØYE kontakt og HØR etter HVA JENTA SIER. DET ER DET VIKTIGSTE;)

ikke bare si "ja, mhm jaja *ser overalt*" for det betyr at du ikke hører etter hva hu sier eller at du ikke er intressert.

8040673[/snapback]

Det viser også usikkerhet, jenter liker de med god selvtillit ;)

Lenke til kommentar

ka ska du med en dame i 10-ende klasse da? De jentene vet ikke hva de vil.. de har lite/ingen erfaring, usikkre på seg sjøl etc. De dras mot noen som de tror er kul. Noen som de andre i venneflokken trolig vil akseptere.

 

I din alder kan du prøve å feile så mye du vil. Det spiller ingen rolle. Personlig gir eg egentlig faen i damer. De kommer til meg. Og til deg majestic: Tror du må gå ut i verden og møte noen ekte folk.. Folk uten brunkrem i trynet og silikonpupper.

 

Skulle alt gå til helvette ,trådsstarter(husker ikke nicket ditt), så er thailand alltid der. Russian mailorder bride er morsomt på jackass, men i virkeligheten er det beregnet på fete amerikanere.

 

Det eg ser etter i en dame nå er en som ikke maser hull i hodet mitt, ikke syter/klager eller går rundt og furter.

 

Utseende teller og, men det betyr laaangt mindre enn det gjorde i 10-ende. Skal du bo med en dame gjennom livet ditt så er det vel viktigere at du kommer overens med henne enn at hun er "babe" eller populær. Når du kommer ut av skolen finner du ut at alle de populære damene ender opp som alenemor etter at hun rotet med en som var "kul" på ungdomsskolen. Han er nå narkis eller jobber på rimi.

Der summerte eg opp det fremtidige livet til mange av dine klassekamerater på noen få setninger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...