Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ingen liker meg. er jeg for stygg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du er for hard mot deg selv;) som de fleste vill si, seff er det mange som liker deg, det er bare dine tanker som sier at du er stygg og at ingen liker deg etc.... SMIL og vær glad;)

hvis du har lav selvtilit, så jobb med det? JOBB med problemet

Endret av gatebarn
Lenke til kommentar
ingen liker meg. er det for at jeg er stygg!?

 

utsene, klærne osv..?

 

får aldrig komentarer med at du er søt og sånt ;> =/

8040110[/snapback]

 

 

Ja kan jo hende du er for stygg for de jentene/guttene du har møtt. Men hvis folk ikke skjønner at det er personligheten som teller så er det vel egentlig ikke no stort tap. Og hvis det er slik at du må gå i dyre merkeklær for å slike kommentarer så er det jo noe feil. Ikke vær redd det er noen for enhver. nevner bare Moskva-Marita jeg. Hu fant seg jo en mann. Ikke stress med det;)

Lenke til kommentar

Jeg vet hverken hvor gammel du er eller hvordan du ser ut, så jeg kan ikke si noe på det, men utstråling og holdning har utrolig mye å si. De fleste jenter har vært/er forelsket i mindre pene gutter som blir pene etter hvert som en blir kjent med dem. Bare vær deg selv, og om du har dårlig selvtillit, så ikke vis det så godt, og for all del ikke klag til jenter om at ingen liker deg ol. Sympatipoeng er teit.

 

Sender du meg et bilde av deg på Pm, kan jeg sikkert gi deg noen tips når det gjelder hvordan du kler deg ol.

Lenke til kommentar

Herregud, må visst legge ut bilde av meg selv her. Trenger hjelp til klær og hårfrisyre.. Får ta det i en annen tråd...

Går i klær som mamma kjøper, gidder faktisk ikke og rote i butikkene. Tenker på at får ta det en annen dag jeg ikke har ransel og en masse anna crap med meg. Dessuten lever på bygda, lite ferdsel til kjøpeplasser..

 

Men men, det er da og bli likt, jeg er ikke mye likt. Men bryr meg lite.

Feks på dette forumet er jeg ikke noe spesielt likt. Hehe... So i got a problem...

Lenke til kommentar
Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig her i landet å gå rundt og fortelle hverandre hvor pene vi er, så at du aldri har opplevd det trenger ikke ikke å bety noe som helst. Selv tror jeg aldri jeg har sagt noe slikt til andre enn de blodpumpa har sett seg ut.

8040497[/snapback]

 

Skal være enig der, har samme oppfattelse jeg å gitt. Så behøver ikke å bety noe gitt

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se, ser du helt normal ut, dog det er ikke lett å si så alt for mye fra et slikt bilde. Når en jente sier en gutt er søt, så er det i de aller fleste tilfeller en sammenheng mellom utseendet og personeligheten de refererer til. Men det er som isbilen sa, ikke normalt at vi går rundt og forteller hverandre hvor vakre vi er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...