m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) ingen liker meg. er det for at jeg er stygg!? utsene, klærne osv..? får aldrig komentarer med at du er søt og sånt ;> =/ Endret 27. februar 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 ikke nødvendigvis... folk med god utstråling får høre koselig ting oftere enn folk som ikke er så nøye på å smile hele tiden... jeg får bare komplimenter hvis jeg smiler og er glad. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det høres for ille ut til å være sant. Utseende og klær er sjelden en grunnen hvis ingen liker deg. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Da jeg gikk i 5-7 klassen ble jeg mobba for klærne og utsened jeg smiler nesten altid og foreldra mine snakker aldrig til meg. hvertall skjelden. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 For at folk skal like deg trenger du 2 ting: Personlighet og ok selvtillit. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som banka meg bare for at jeg ikke kunne noe med pc. =/ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) du er for hard mot deg selv;) som de fleste vill si, seff er det mange som liker deg, det er bare dine tanker som sier at du er stygg og at ingen liker deg etc.... SMIL og vær glad;) hvis du har lav selvtilit, så jobb med det? JOBB med problemet Endret 27. februar 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 ingen liker meg. er det for at jeg er stygg!? utsene, klærne osv..? får aldrig komentarer med at du er søt og sånt ;> =/ 8040110[/snapback] Ja kan jo hende du er for stygg for de jentene/guttene du har møtt. Men hvis folk ikke skjønner at det er personligheten som teller så er det vel egentlig ikke no stort tap. Og hvis det er slik at du må gå i dyre merkeklær for å slike kommentarer så er det jo noe feil. Ikke vær redd det er noen for enhver. nevner bare Moskva-Marita jeg. Hu fant seg jo en mann. Ikke stress med det;) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg vet hverken hvor gammel du er eller hvordan du ser ut, så jeg kan ikke si noe på det, men utstråling og holdning har utrolig mye å si. De fleste jenter har vært/er forelsket i mindre pene gutter som blir pene etter hvert som en blir kjent med dem. Bare vær deg selv, og om du har dårlig selvtillit, så ikke vis det så godt, og for all del ikke klag til jenter om at ingen liker deg ol. Sympatipoeng er teit. Sender du meg et bilde av deg på Pm, kan jeg sikkert gi deg noen tips når det gjelder hvordan du kler deg ol. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Sender du meg et bilde av deg på Pm, kan jeg sikkert gi deg noen tips når det gjelder hvordan du kler deg ol. 8040408[/snapback] EHH! sende ikke ut bildet nei. det der var litt frekt ja. men greit. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hvis du hadde orket å skrive litt mer om deg så.. ville det nokk vært litt enklere for oss andre;) Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, jeg ville bare hjelpe, var ikke frekt ment. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) ingen liker meg. er det for at jeg er stygg!? utsene, klærne osv..? får aldrig komentarer med at du er søt og sånt ;> =/ 8040110[/snapback] går i hettegenser treningsbukse ja. ingen lue og slikt. bilde av meg. IKKE le Endret 1. mars 2007 av m0zzdart Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 kjekt vhis jenter også kunne si sin mening om meg osv. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ok, jeg ville bare hjelpe, var ikke frekt ment. 8040448[/snapback] =) Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Herregud, må visst legge ut bilde av meg selv her. Trenger hjelp til klær og hårfrisyre.. Får ta det i en annen tråd... Går i klær som mamma kjøper, gidder faktisk ikke og rote i butikkene. Tenker på at får ta det en annen dag jeg ikke har ransel og en masse anna crap med meg. Dessuten lever på bygda, lite ferdsel til kjøpeplasser.. Men men, det er da og bli likt, jeg er ikke mye likt. Men bryr meg lite. Feks på dette forumet er jeg ikke noe spesielt likt. Hehe... So i got a problem... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 vel nå er ikke jeg den som ville sett på deg som noe annet enn en kompis( jeg er gutt og hetro:) men kan ikke akkurat si det ser ut som det er no unormalt med deg gitt. Du har nok bare hatt uflaks Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig her i landet å gå rundt og fortelle hverandre hvor pene vi er, så at du aldri har opplevd det trenger ikke ikke å bety noe som helst. Selv tror jeg aldri jeg har sagt noe slikt til andre enn de blodpumpa har sett seg ut. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har ikke inntrykk av at det er vanlig her i landet å gå rundt og fortelle hverandre hvor pene vi er, så at du aldri har opplevd det trenger ikke ikke å bety noe som helst. Selv tror jeg aldri jeg har sagt noe slikt til andre enn de blodpumpa har sett seg ut. 8040497[/snapback] Skal være enig der, har samme oppfattelse jeg å gitt. Så behøver ikke å bety noe gitt Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Så vidt jeg kan se, ser du helt normal ut, dog det er ikke lett å si så alt for mye fra et slikt bilde. Når en jente sier en gutt er søt, så er det i de aller fleste tilfeller en sammenheng mellom utseendet og personeligheten de refererer til. Men det er som isbilen sa, ikke normalt at vi går rundt og forteller hverandre hvor vakre vi er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå