Piratpjokken Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann Sliter med å sette opp server, delvis pga av at jeg ikke finner noe annet en den lokale IP'n min. Jeg har kjørt diverse IP trackers. Saken er at jeg har problemer med å sette opp en ventrilo server. Når jeg kjører det så kommer det ikke noe annet en IP'er som 10.0.0.1\2 eller 255.255.255.0 For noen uker siden funket det, men nå er det bare de lokale IP'ene som kommer opp. kan en fast IP fikse dette? Hvis ja, hva er opsettet til en fast ip? Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Fast ip kan du ikke få sånn uten videre. Telenor privat kan f.eks ikke få fast ip. Sjekk IP-adressen din her: www.ipadresse.no Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 har nextgentel som leverandør. Ip'n jeg fant på www.ipadresse.no funket ikke i ventrilo.. Det står bare: Accepting connections on theese interfaces: (2 lokale ip'er) Lenke til kommentar
hiper Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 husk og legg ved port nummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå