Gå til innhold

Noen spørs. angående danskebåten.

treant

Anbefalte innlegg

Heisann dere... Til sommeren så skal jeg og en liten vennegjeng på 6-10 ta danskebåten for å dra på Roskilde, så vi må ta danskebåten - og her støttet vi på et problem... vi er alle 17! Jeg har sjekka litt rundt og fått med meg det er 23 år grense på båtene P.G.A fyll, men vi skal bare reise til danmark uten no' bråk, er det noen som har noen tips eller veit om noen rederier som har tilbud til oss under 18år? Hadde ikke vært så vanskelig å lure seg på danske båten hvis vi hadde vært 2-3, men vi er 6-10 stykk. Takker for svar :) ( Vi gjørt nesten alt for roskilde & red hot chili peppers :w00t: )

Endret av vjhn90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann dere... Til sommeren så skal jeg og en liten vennegjeng på 6-10 ta danskebåten for å dra på Roskilde, så vi må ta danskebåten - og her støttet vi på et problem... vi er alle 17! Jeg har sjekka litt rundt og fått med meg det er 23 år grense på båtene P.G.A fyll, men vi skal bare reise til danmark uten no' bråk, er det noen som har noen tips eller veit om noen rederier som har tilbud til oss under 18år? Hadde ikke vært så vanskelig å lure seg på danske båten hvis vi hadde vært 2-3, men vi er 6-10 stykk. Takker for svar :)  ( Vi gjørt nesten alt for roskilde & red hot chili peppers :w00t: )

8039705[/snapback]

Vel hva med å få med dere en som er over 23 da? Hvis jeg ikke tar feil så har min far (som jobber på Color Festival) sagt at om man har med en som er over den satte aldersgrensen så kommer man inn, det er akkuratt som foreldre barn opplegg. Ellers så kan dere jo komme med om dere kjenner noen som jobber der, det pleier jeg og gjøre.

Men må si det da, det er en grunn til at det er den aldersgrensen der. Etter hva min far har betalt med så har de for tiden mye problemer på båten han jobber på (denne går fra Oslo til Hirtsals (danmark)) og at mange har blitt satt i fylle arrest, og det er derfor de har satt opp aldersgrensen (den var 18 for ikke så mange år siden). Aldersgrensen er både for din egen sikkerhet som passasjer (som ikke lager bråk) og for de ansattes sikkerhet.

Lenke til kommentar
mener det bare var krav om det på slik tur-retur greie...

Så hvis du bare skulle ene veien, så var det ivvertfall ikke den aldersgrensa...

8039920[/snapback]

Vil tro dette varierer fra firma til firma.

Color Lines aldersgrenser

DFDS (står helt nederst)

Stenas aldersgrenser

Eneste som har noe som helst tilbud til de under 18 år er Color Line, men her er det bare transport. Og jeg tror dette er reise med bil. Men er ikke 100% sikker her. Men tror nok ikke du kommer på noen av de båtene uten å være 18-23 år.

Lenke til kommentar
Hm hva er billigst eventuelt? Skal høre om det er noen som kjenner noen som jobber der, eller er over 23 og orker å være med oss.... Noen som har lyst til å være "foreldre" i en liten kort periode? :tease:

8040206[/snapback]

Du får ha lykke til med foreldre jakten :thumbup: Håper du kommer deg til Roskilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...