eritho Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hei har akkurat fått ny data med xp, har et problem ved at den klikker mye! er d noe jeg kan gjøre? Den klikker mesteparten av tida når jeg trykker på msn mens jeg surfer. mvh eritho Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hvis du nenver hvilken komponenter du har, vil det være mye lettere å hjelpe. :smile: Lenke til kommentar
eritho Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 har amd xp 1700 512 ddr ram abit kG7 geforce 2 500 Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Quote: On 2001-12-21 18:48, eritho skrev:Hei har akkurat fått ny data med xp, har et problem ved at den klikker mye! er d noe jeg kan gjøre?Den klikker mesteparten av tida når jeg trykker på msn mens jeg surfer. Hva mener du med å klikke? Den henger? Restarter? Lenke til kommentar
eritho Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 Alt stopper så jeg må resete. Hvis jeg surfer og skal snakka med en venn så plutselig stopper alt opp og jeg må resete :sad: trenger hjelp! Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 det er vell derfor vi alle kjører windows xp, win2000 begynner å bli for bugfree:) noe som hadde hjulpet oss mye er om du vet hvilken drivere du installert. har du noe aning? Lenke til kommentar
eritho Skrevet 21. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2001 har dessverre ingen aning, er det ikkenoe jeg kan gjøre får å fixe dette? Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 xp har endel problemer med drivere til nodem og isdn kort så prøv å finn noen nye drivere. til alle komponentene dine. Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hvis ikke installering av alle driverene (husk å uninstall de gamle driverene først) ikke hjelper. Kan du prøve å formatere og installere XP på nytt igjen. Jeg har dessverre ikke bedre forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå