angellwax Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Kan jeg sende sms gratis til meg selv også? Det gjør jeg nemlig veldig ofte. (Altså fra mitt nummer til mitt nummer) Endret 27. februar 2007 av angellwax Lenke til kommentar
havard_m Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan jeg sende sms gratis til meg selv også? Det gjør jeg nemlig veldig ofte. (Altså fra mitt nummer til mitt nummer) 8039649[/snapback] må berre få henge mej på tråden, ditte her lure ej og på! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Av ren nysgjerrighet, hvorfor sender du SMS til deg selv ? Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Av ren nysgjerrighet, hvorfor sender du SMS til deg selv ? 8041918[/snapback] kjapp måte å lage seg huskelapp på Lenke til kommentar
So|o Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Av ren nysgjerrighet, hvorfor sender du SMS til deg selv ? 8041918[/snapback] kjapp måte å lage seg huskelapp på 8045440[/snapback] Joda, sant det, men de alle fleste telefoner har "notat-funksjon" Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Joda, sant det, men de alle fleste telefoner har "notat-funksjon" 8051757[/snapback] joda, stemmer nok det, men det tar tid har aldri brukt den funksjonen selv. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hehe, smart måte å huske ting på. Skal jeg begynne å gjøre også Man burde jo få sendt gratis sms til seg selv også, er ihvertfall sånn på telenor at du legger til X antall medlemmer (maks 5?) også kan de sende meldinger og snakke med hverandre gratis. Dvs: Du er i gruppen, moren din, faren din, evt søsken. Da kan du sende melding til de gratis og de til deg gratis, men siden du er i gruppen så burde det jo gå ann å sende melding til seg selv også :S. Vis dere forstår? Endret 2. mars 2007 av Christensen Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Hm, det er nok ikke gratis, for jeg fikk ei venninne av meg til å sende sms til seg selv (hun har Trådløs Familie), hun har sms mania og sjekket før og etter, hun ble "belastet" med en sms. Vet det høres litt rart ut å sende sms til seg selv, men hva om man vil late som om man har venner? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det burde jo vært gratis for det går ikke ut av den trådløse familien. jeg skal teste litt i morgen jeg og Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det burde jo vært gratis for det går ikke ut av den trådløse familien. jeg skal teste litt i morgen jeg og 8065862[/snapback] Men den trådløse familien er vel ikke med deg selv, men med de andre? Lenke til kommentar
Marianneg Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du er jo i teorien det. Så lenge du ligger i en trådløs familie løsning er alle numrene definert i løsningen. ¨Så lenge du da sender inforbi de definerte numrene i løsningen burde det jo være revnende likegyldig hvilket en sender til. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Du er jo i teorien det. Så lenge du ligger i en trådløs familie løsning er alle numrene definert i løsningen. ¨Så lenge du da sender inforbi de definerte numrene i løsningen burde det jo være revnende likegyldig hvilket en sender til. 8065884[/snapback] Logger du deg inn hos NetCom f.eks. og ser din trådløse familie så er ikke ditt eget nummer oppført der, men kun de andre. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Du er jo i teorien det. Så lenge du ligger i en trådløs familie løsning er alle numrene definert i løsningen. ¨Så lenge du da sender inforbi de definerte numrene i løsningen burde det jo være revnende likegyldig hvilket en sender til. 8065884[/snapback] Enig, men det var hvertfall ikke slik for hun som prøvde, hun ble trukket et stykk sms mania for den tekstmeldingen. Så datating har nok rett Endret 3. mars 2007 av angellwax Lenke til kommentar
longbow Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kan feks en kompis og meg ha fri familie abb.? eller er det KUN familie som kan ha dette abb...? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kan feks en kompis og meg ha fri familie abb.?eller er det KUN familie som kan ha dette abb...? 8554606[/snapback] Du og fem kompiser kan ha frifamilie, men en av dere blir stående som juridisk ansvarlig og får dermed samlefaktura for hele gjengen Lenke til kommentar
longbow Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Okey, takk for svar. Samlet faktura, vil det si at hele regningen kommer samlet, eller kan denne bli stykket opp slik at den som mottar regningen for alle sammen ser hvor mye hver enkelt har brukt og måtte betale selv da? Endret 7. mai 2007 av longbow Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du ser hvor mye hver enkelt abonnement har brukt ja! Lenke til kommentar
runel Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har FriFamilie og Djuice Nonstop.. Men har også spesifisert faktura.. Sender du SMS til deg selv, er dette gratis. Kommer opp spesifisert under "SMS FriFamilie" Lenke til kommentar
isalbu Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Har telenor fri familie, sendte en melding til meg selv nå, og kan såvidt jeg kan se (sjekket saldo før og etter) ikke blitt trukket noe for det. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Å opprette Fri Familie sammen med noen venner er vel ikke å anbefale. Aldri godt å vite hva de andre mobilene blir brukt til. Plutselig får man en kjemperegning fordi en av mobilene har blitt misbrukt eller stjelt. Greiest hvis sånne ting skjer i familien og ikke sammen med noen venner som etter noen måneder trekker på skuldrene og ikke tar ansvar for regningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå