TheOats Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Installerte nettopp Vista og når jeg skulle installere driverne til grafikkortet fikk jeg melding om at jeg ikke hadde windows så jeg fikk ikke installert. Så lastet jeg ned nye drivere som skulle virke med vista men da fikk jeg melding om at jeg ikke har hardware som støttet driverne. Grafikkortet er et NVIDIA GeForce4 Ti 4200 with AGP8X. Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Last ned siste drivere for Vista fra nVidia. Mener å huske at de ikke støtter eldre kort enn så og så gamle (husker ikke helt, men les release notes ) Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Last ned siste drivere for Vista fra nVidia. Mener å huske at de ikke støtter eldre kort enn så og så gamle (husker ikke helt, men les release notes ) 8039494[/snapback] Det var det jeg gjorde. Gikk inn her og fylte inn det som er relevant for meg. Så lastet jeg ned og når jeg skulle installere fikk jeg beskjed om at denne versjonen av forcewere ikke virker med kortet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_..._supported.html GeForce 4 og eldre er ikke støttet av ForceWare driverene... Bruk de som følger med i Windows Vista Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_..._supported.html GeForce 4 og eldre er ikke støttet av ForceWare driverene... Bruk de som følger med i Windows Vista 8039642[/snapback] Kommer det til å ha innvirkning på spill at jeg ikke kan laste ned drivere? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kommer det til å ha innvirkning på spill at jeg ikke kan laste ned drivere? 8039660[/snapback] Det vet jeg ikke så mye om, men hvis det er spill du er ute etter bør du heller bruke Windows XP i dual-boot. Spill som bruker Vista (D3D10) har ikke GeForce 4 kortet noen sjans på uansett. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Kommer det til å ha innvirkning på spill at jeg ikke kan laste ned drivere? 8039660[/snapback] Det vet jeg ikke så mye om, men hvis det er spill du er ute etter bør du heller bruke Windows XP i dual-boot. Spill som bruker Vista (D3D10) har ikke GeForce 4 kortet noen sjans på uansett. 8039698[/snapback] Med denne pcen har jeg ikke ambisjoner om å kjøre noe nyere spill enn half life 2 uansett. Men kommer alle funksjonene til kortet å virke uten å laste ned drivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå